Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä matkakohde on suosikkisi?

Vierailija
09.01.2018 |

Tulevan kesän lomakohteita olen jo hieman pohdiskellut.

Mitkä on etenkin Euroopan lomakohteissa teidän mielestä ylitse muiden? Myös joku perustelu olisi kiva kuulla :)

Itse olen tykännyt kovasti Karpathoksesta. Pieni Kreikan saari, jossa tallella aito Kreikkalainen tunnelma ja todella ihanat ihmiset. Autolla kiertää saaren pääpiirteittäin päivässä mukavasti. Löytyy upeita rantoja ja kauniita karuja vuoristomaisemia. Pääkaupungin rantakatu on ihanan tunnelmallinen ja kaikki on lähellä.

Myös viime kesänä ensimmäistä kertaa nähty Madeira vei kyllä sydämen <3 Saari täynnä uskomattoman kauniita maisemia ja toinen toistaan upeampia vaellusreittejä. Todella vehreä paikka! Aikaa oli vain viikko ja vaikka mitä jäi näkemättä. Tänne on lähivuosina palattava uudelleen.

Itse arvostan kohteessa luontoa ja hienoja vaellusreittejä ja rantoja. Bilemestat ei nappaa, mutta saisi kuitenkin olla sellainen paikka, jossa illalla kuitenkin liikkuu ihmisiä ja on enemmän kuin pari ravintolaa :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Espanjasta. Vaeltelu pikkukujilla, kiireettömyys, tapakset ja pilkkahintainen olut, meri ja ystävälliset ihmiset ahh 😍 Sydämeni jäi sinne.

Vierailija
22/24 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikan saarilta löytyy ihania pikkukyliä kun menee vähän syrjemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinä-elokuussa mikä paikka vaan on Itämeren eteläpuolella Euroopassa ruuhkainen. Itse valitsen mökkiloman Suomessa silloin. Touko-kesäkuussa ja syyskuussa voi mennä Välimerelle tai K-Eurooppaan.

Vierailija
24/24 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heinä-elokuussa mikä paikka vaan on Itämeren eteläpuolella Euroopassa ruuhkainen. Itse valitsen mökkiloman Suomessa silloin. Touko-kesäkuussa ja syyskuussa voi mennä Välimerelle tai K-Eurooppaan.

Keskikesän mökkiloma kuulostaa ihanalta.

Meillä vaan on niin, että oman tai miehen perheessä ei ole yhtään mökkiä. Kun katsoo mökkien vuokrahintoja kesäviikoille, niin valinta mökin ja esim.Kreikanloman välillä ei olekaan kovin vaikea. Etenkin kun Kreikassa on takuulla aurinkoa ja lämpöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi