Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastusta hirvittävän kova ikävä

Vierailija
09.01.2018 |

Olen rakastunut yhteen ihanaan ja kauniiseen (&varattuun) naiseen ja välillä saan nähdä häntä ohimennen. Hän on niin suloinen, että olin taas pakahtua onnesta, kun näin hänet. Nyt on taas todella vaikeaa unohtaa häntä. Hitsit, kun en mä vaan kykene unohtamaan häntä millään. Hän on aivan unelma. Olisiko vinkkejä, miten hillitsisin ajatuksiani, unelmointiani ja ikävöintiäni?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin jo miettiä, että onkohan mulla jotenkin poikkeava aivokemia, sillä tuntui taas niin mieletön endorfiiniryöppyinen onnentunne, kun näin hänet. Voiko muka olla tavallista tuntea näin voimakkaita tunteita toista kohtaan? :'(

T. Kamala ikävä maailman kauneinta naista <3

Vierailija
2/14 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jekutusta vaan 😫

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on pakko löytää tilalle jotakin muuta, se on totuus jos hän on varattu. Varattuihin ei kosketa. Pidä hänet omana salaisena päiväunena johon sallit unohtua vain ääritilanteissa. Ajattele häntä fiktiona, tv-sarjan henkilönä tms. Löydät varmasti vielä ihan ikioman naisen ja sitten et tarvitse minkäänlaista vieroitusta tai kieltäymystä.

Vierailija
4/14 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli tehdä tikusta asiaa ja soittaa tai meilata hänelle. Ehkä se helpottaisi ainakin ihan pikku hetkisen. Tosin puhelun tai kirjeenvaihdon jälkeen olisi vieläkin kovempi ikävä taas... <\3 :'(

Vierailija
5/14 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan olette tunteneet toisenne? Onko hän kaverisi nainen vai kuinka? Onko hänen puolelta tullut ikinä mitään pitkiä katseita tai muuta vai onko ihastus vain sinun puolelta? Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
6/14 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kanssa kova ikävä ihastustani. Itse olen varattu, mutta ihastukseni on vapaa mies. Tätä on kestänyt jo yli puoli vuotta, mutta millään ei tunteet ole hiipuneet minun puoleltani.

Vierailija
7/14 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan olette tunteneet toisenne? Onko hän kaverisi nainen vai kuinka? Onko hänen puolelta tullut ikinä mitään pitkiä katseita tai muuta vai onko ihastus vain sinun puolelta? Minkä ikäisiä olette?

Tunnen töiden kautta. Ollaan ihan reilusti aikuisia, mutta olen romanttinen kuin teini konsanaan hänen suhteensa. Hän vain tuntuu kaikin puolin niin mielettömän hyvältä, etten ole hänen kaltaistaan koskaan aiemmin missään tavannut.

Vierailija
8/14 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu = unohda = kuuluu toiselle.

Vierailija
9/14 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on siinä välillä ollut selvää molemminpuolista flirttiäkin, tosin välillä se on laantunut vähäksi aikaa. Hän saa mut kyllä toooodella hullaantuneeksi...uuh. <3 Mutta pakko vain jaksaa.

Vierailija
10/14 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu = unohda = kuuluu toiselle.

No joo, no can do. Mutta mun pitää miettiä, miten ihmeessä jaksan taistella ja tarpoa elämääni päivästä toiseen tämän kaipuuni riuduttamana.

Vierailija
11/14 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kävi niin että tapasin unelmieni naisen baarissa ja suudeltiin jne. No sittenhän se selvisi seuraavana päivänä että avoliitossa elelee ja näin..

Olipa mahtavat fiilikset sen jälkeen kun luulin, että tästä voisi tulla jotain hienoa. Naisiin ei kyllä kannata näköjään luottaa.

M35

Vierailija
12/14 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näit hänet?

Vierailija
13/14 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule järkiisi mies.

Vierailija
14/14 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri ❤️ Jos edes yhden suukon saisin ja katsella sun silmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan