Naapuri on valittanut koirastani joka käy heidän pihallan! Vein juuri koiran paskaläjän heidän puutarha keinuunsa. :)
Mulla on saksanpaimen koira joka ulkoilee takapihallamme.. ja ohuen pensasaidan takia pääsee herkästi naapurin puolle...
Naapuri vetoaa siihen että hänellä on pieniä lapsia..
Voin vakuuttaa ettei koira tee mitään jos hänelle ei tee. Eli ei koskekkaan koiraan niin ei se koira tule puremaankaan.
Toki voise purra jos sitä menee lääppimään tai hätyyttelemään..
Kerroin tämän naapurille ja hän oli ottanut yhteyttä isännöitsijää..
En mitenkään pysty valvomaan koiramme kokoajan..
Koirani väänti äsken lenkillä helvetin isot paskat jotka keräsin minik krip pussiin.
Kävin juuri kaatamassa pussin sisällön naapurin kankaiseen keinuun joka oli heidän katoksessaan.. naapuri tiedä vielä kun ei ole nähnyt :).
Jos minun kanssa alkaa leikkimään niin tekee vain tuhoa itselleen. Sillä minä olen valmis aina menemään pidemmälle :)
Kommentit (12)
porvoolaisten kirjoitustaito on olematon. sitäpaitsi jos koira puree jotakuta vaikka omistajansa pihassa on omistaja vastuussa, ei auta edes varo vihaista koiraa kyltti.
Mielestäsi kaltaisiltasi ihmisiltä pitäisi voida laillisesti viiltää kurkku auki.
Naapurikaan ei voi sille mitään, kun nakkaa myrkkymakkaran omalle pihalleen ja sun piski syö sen sieltä.
Mulla onkin muutama kilo suklaata, jota kukaan ei jaksa syödä. Taidanpa kylvää ne takapihalle.
T: naapuri
Oletpa ikävä ihminen.
Ajattelepas asia niin, että naapurillasi olisi lauma humalaisia vieraita, jotka eivät yksinkertaisesti voi sille mitään, että haluavat tulla kusemaan, paskomaan ja oksentelemaan tiedän takapihalla. Yhtä ohut se pensasaita on toiseenkin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla onkin muutama kilo suklaata, jota kukaan ei jaksa syödä. Taidanpa kylvää ne takapihalle.
T: naapuri
Ei kai se koiran vika ole jos omistajalla ei ole aivoja.
Itse ottaisiin koiran kiinni ja veisin eläinsuojaan, esim. Helsingissä viikkiin. Sieltä sitten saisi omistaja lunastella koiraansa.
Mitä diagnooseja sulla oikein on?
Varoitathan niistäkin naapurille :)
Vein juuri koirasi pään teidän puutarhakeinuunne.
t. naapurisi
"That man's cock smells like dog's asshole!"
- Winston Churchill
Koira koulutukseen, omistaja piikille.
Olet yhä edelleen idiootti.