Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virossa asuva mieheni ei tahdo sotimaan Suomeen

pimeinätunteina
09.01.2018 |

Ollaan miehen kanssa puhuttu useasti tilanteestamme. Asumme kolmatta vuotta Virossa, meillä on elämä täällä, maatila ja eläimet hoidettavana. Molemmat uskotaan siihen että pian alkaa kolmas maailmansota ja suomalaiset kutsutaan asepalvelukseen. Muutimme pois suomesta siksi että vihaamme maata kaikkineen eikä todellakaan kiinnosta lähteä kuolemaan sen vuoksi. Eläimet pitäisi ampua ja minä 3v lapseni kanssa jäisin yksinään keskellä metsää. Ei tule tapahtumaan.
Kysynkin nyt, että mitä sitten tapahtuu? Tuleeko suomen armeija ampumaan kotiin asti? Mihin lapsemme joutuu? Kuka lopettaa eläimet kun meidät aikuiset on pistetty hengiltä?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryssätrollit on kyllä outoja ja säälittäviä.

Ja ajatelkaas, että nämä ovat sitten Väyrysen ja Huhtasaaren parhaat tukijoukot.

Tuo kaksikko kyllä myisi Suomen empimättä Venäjälle jostakin propagandakkomissaarin paikasta.

Ai myisi? Sun amerikka perseen nuolijat myy tälläkin hetkellä suomea ulkomaille hipi hiljaa. Te suomalaiset tulette olemaan ikuisesti narttuja, koska teillä ei ole munaa seisoa yksin vahvasti selkäsuorana vaikka se itsenäisyys teille ihan annetaan.

"Te suomalaiset" , no nyt jäit rysän päältä kiinni, trolli! Me suomalaiset kuulumme länteen ja liittoudumme mielellämme muiden länsivaltojen kanssa. Venäjään kuulutaan pakon ja pelon takia. Länteen voi kuulua vapaaehtoisesti. Sielusi on todella musta.

Mä olen puoliksi suomalainen, mutta en pidä itseäni suomalaisena. Mä ajattelen ihan eri tavalla kuin te. Te suomalaiset olette työkalu länsimaille. Te olitte Ruotsin työkalu vuosisatoja, puskuri. Suomalainen haluaa aina kuulua johonkin, nuolla jotain reikää, mutta suomalainen on unohtanut olla suomalainen.

Parempi näin kuin Ryssän vallassa.

Sinähän kuitenkin ajat sitä, että Suomen tulisi palata Äiti-Venäjän helmoihin "seisomaan suoraselkäisenä" muiden neuvostokansojen rinnalle.

Muistetaan nämä jutut historiasta kyllä. Tiedetään myös suomensukuisten kansojen ongelmat nyky-Venäjällä.

En minä aja mitään. Korkeintaan Suomen parasta. Minä olen ihmisenä hyvin neutraali, minulla on ollut aina kyky nähdä asiat kaikissa väreissä eikä vain mustavalkoisena. Länsi on kaukana siitä pyhyydestä, että sillä olisi oikeus kritisoida Venäjää. Kumpikin puoli on tehnyt paljon virheitä. Mitä on suomensukuisten kansojen ongelmat nyky Venäjällä?

Vierailija
42/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ajatelkaas, että nämä ovat sitten Väyrysen ja Huhtasaaren parhaat tukijoukot.

Tuo kaksikko kyllä myisi Suomen empimättä Venäjälle jostakin propagandakkomissaarin paikasta.

Ai myisi? Sun amerikka perseen nuolijat myy tälläkin hetkellä suomea ulkomaille hipi hiljaa. Te suomalaiset tulette olemaan ikuisesti narttuja, koska teillä ei ole munaa seisoa yksin vahvasti selkäsuorana vaikka se itsenäisyys teille ihan annetaan.

"Te suomalaiset" , no nyt jäit rysän päältä kiinni, trolli! Me suomalaiset kuulumme länteen ja liittoudumme mielellämme muiden länsivaltojen kanssa. Venäjään kuulutaan pakon ja pelon takia. Länteen voi kuulua vapaaehtoisesti. Sielusi on todella musta.

Mä olen puoliksi suomalainen, mutta en pidä itseäni suomalaisena. Mä ajattelen ihan eri tavalla kuin te. Te suomalaiset olette työkalu länsimaille. Te olitte Ruotsin työkalu vuosisatoja, puskuri. Suomalainen haluaa aina kuulua johonkin, nuolla jotain reikää, mutta suomalainen on unohtanut olla suomalainen.

"Erota vihollinen sen liittolaisista," opetti aikoinaan Sun Tzu, ja Putin on selvästikin opastanut nuolijansa käyttämään tätä taktiikkaa vihollisikseen valitsemiensa yhteisöjen hajottamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden sotatrollaajien mukaan sodan piti syttyä Suomessa jo 2014-2015, ei ole tapahtunut...

Vierailija
44/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs me sille voimme, että lännessä kaikki on paremmin ja ihmiset viihtyvät. Et sinäkään tunnu kkaipaavan venäjälle, vaan kulutat aikaasi täällä pahassa lännessä. On se kumma juttu.

Vierailija
45/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te venäläiset olette maaorjien sukua. Mitä te vapaudesta tietäisitte. Jos teille kumarretaan, te potkaisette. Jos teitä potkaistaan, te kumarratte.  Ette pääse häkistänne ulos koskaan.  Vaikka ovi on auki. Olette tottuneet vankeuteenne ja pelkäätte vapautta.

Harmittaako, kun trollaus ei taaskaan onnistunut?

En ole venäläinen, mutta kansa mikä on vahva katsoo ylöspäin vahvaa johtajaa. Vahva johtaja nostaa maan moraalia ja taisteluhalukkuutta sodan hetkellä. Ihminen tarvitsee vahvaa johtajaa mikä yhdistää kansan ja nostaa maan itsetuntoa muun kuin urheilun kautta :)... ihminen on vapaa ainoastaan kuolemassa.

Vierailija
46/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi korkeintaan romahtaa sisällisotaan. Ekana hajoaa armeija kun yhdysvallat käskevät aloitamaan sdan venäjää vastaan ja puolet pistävät hanttiin armeijan toista puolikasta vastaan.

Seuraavana kun on tarpeeksi kauan suomalsiet lahdannu toisiaan ryhtyvät kunniavieraat hommin ja lahtaavat jäljelle jääneet maitonaamat.

Vierailija
47/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et koe olevasi suomalainen, niin mikä on sitten kansalaisuutesi? Omasta mielestäsi tai passin mukaan? Olet ainakin käynyt suomalaiset koulusi ahkerasti ja hyödynnät Suomen palveluita mielelläsi.

Luulen, että olet oikeasti vain hassuttelija, joka välttelee koulutehtäviä. Fiksuna ihmisenä löytäisit kyllä paremmin aiheeseen sopivia keskustelupalstoja, mutta haluat vain vängätä täällä suositulla ano-av:llä.

Vierailija
48/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te venäläiset olette maaorjien sukua. Mitä te vapaudesta tietäisitte. Jos teille kumarretaan, te potkaisette. Jos teitä potkaistaan, te kumarratte.  Ette pääse häkistänne ulos koskaan.  Vaikka ovi on auki. Olette tottuneet vankeuteenne ja pelkäätte vapautta.

Harmittaako, kun trollaus ei taaskaan onnistunut?

En ole venäläinen, mutta kansa mikä on vahva katsoo ylöspäin vahvaa johtajaa. Vahva johtaja nostaa maan moraalia ja taisteluhalukkuutta sodan hetkellä. Ihminen tarvitsee vahvaa johtajaa mikä yhdistää kansan ja nostaa maan itsetuntoa muun kuin urheilun kautta :)... ihminen on vapaa ainoastaan kuolemassa.

Venäjällähän tuo urheilu ei voikaan nostaa itsetuntoa, kun Putin jäi housut kintuissa kiinni valtiojohtoisen dopingohjelman paljastuttua... :P 

Sotahan se varmaan tulee, kun venäläisillä ei ole enää mitään muuta jäljellä kuin valtionkassan kavereineen ryöstännyt Putin ja ohjukset. Ennustan että Venäjä häviää sodan. 

P.S. Olet huono trolli. Mutta ehkä saat ruplan per trollaus, joten ilmeisesti sinun kannattaa syytää koko ajan jotain sheissea ilmoille.

Vierailija
49/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomi korkeintaan romahtaa sisällisotaan. Ekana hajoaa armeija kun yhdysvallat käskevät aloitamaan sdan venäjää vastaan ja puolet pistävät hanttiin armeijan toista puolikasta vastaan.

Seuraavana kun on tarpeeksi kauan suomalsiet lahdannu toisiaan ryhtyvät kunniavieraat hommin ja lahtaavat jäljelle jääneet maitonaamat.

Semmoiset voimafantasiat siellä. Suomi ei missään olosuhteissa tule aloittamaan sotaa. Vaikka puolustautuu kyllä tiukasti. 

Sillä aikaa kun venäjä ahnehtii naapurusvaltojaan, Kiina valtaa Venäjän Aasian puoleiset osat.  Ja Venäjä hajoaa. 

Vierailija
50/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset ovat pitkällä historiallaan osoittaneet olevansa sorretuiksi maaorjiksi luotuja. Näkeehän sen nykymenossakin. Putin ja muut oligarkit ovat korvanneet Stalinin ym., jotka puolestaa korvasivat tsaarin porukan. Sillä mallilla siellä vaan mennään.

Vierailija
51/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä on pudonnut maailmantalouden roskaluokkaan. Kiina painaa ohi pikajunan voimalalla ja vauhdilla. Venäjä on jäänyt imperialismihaaveissa rypeväksi raaka-aineiden tuottajaksi. Armeija on tosiasiassa savijaloilla, vaikka jotain hyviä aseita heillä onkin. Venäläinen sotilas on aloitekyvytön ja osaamaton. Venäläinen sotiminen perustuu siihen, että mosurilla ei ole vaihtoehtoa: etene ja ehkä kuolet tai kuolet. Venäjällä ei ihmisarvoa tunnusteta.

Vierailija
52/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen on sellainen että vaikka kuolee taistellen poteroonsa kun antaa vieraan hyökätä kotiseudulleen. Tämänhän venäläiset totesivat kahdesti. Siellä vuoti veret kuiviin Tali-Ihantalassa.

Vierailija
53/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä haiskahtaa nyt pahasti jonkun *piip*tehtaan propagandalta. Paljonko se AP:n palkka siellä *Piip*rissa olikaan?

Vierailija
54/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nato Nato Nato + Venäjä Venäjä Venäjä = Viro viimeinen paikka mihin pakenisin Suomesta sotaa.

Vierailija
55/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun trollaaja on joku amatööri. Ei noin heikoilla eväillä toteuteta valtiojohtoista propagandaa. Koittaa parodioida tökeröä Suomi poika tule hakemaan leipää!-metodia.

Totuushan oli että venäläisethän ne nälkää näkivät sodassa ja vuosikymmeniä sen jälkeen. Suomessakin oli niukkaa muttei täällä nälkää nähty 39-44.

Vierailija
56/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Очень плоха тролль.

Ити иа хуи!

Vierailija
57/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Очень плоха тролль.

Ити иа хуи!

Menehän välillä syömään kaalisoppaa. Verensokerisi on alhaalla.

Vierailija
58/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Очень плоха тролль.

Ити иа хуи!

Menehän välillä syömään kaalisoppaa. Verensokerisi on alhaalla.

Olisi oikeasti hyvä osata kieliä meidän suomalaistenkin.

Edellinen, venäjänkielinen kommentti ei ollut kohtelias ja se oli osoitettu Ap:lle!

Vierailija
59/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoiset voimafantasiat siellä. Suomi ei missään olosuhteissa tule aloittamaan sotaa. Vaikka puolustautuu kyllä tiukasti. 

Sillä aikaa kun venäjä ahnehtii naapurusvaltojaan, Kiina valtaa Venäjän Aasian puoleiset osat.  Ja Venäjä hajoaa. 

Niin eihän suomi moiseen ryhdy, käsky tuleekin ulkomailta. Ja lahjotut politiikot lähtevät toteuttamaan.. samalla kun suomelle lojaalit laittavat hanttiin ulkomailta ohjattaville.

Vierailija
60/63 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eihän suomi moiseen ryhdy, käsky tuleekin ulkomailta. Ja lahjotut politiikot lähtevät toteuttamaan.. samalla kun suomelle lojaalit laittavat hanttiin ulkomailta ohjattaville.

Suomen kannalta liittoutuminen on välttämätöntä. Näkeehän sen jo pelkästään siitä, että trollit on maksettu valehtelemaan päinvastaista jopa vauva-palstalla. Huoh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan