Synnytyskivuista on turha valittaa
Naisen pitäisi tiedostaa, että kipuja todennäköisesti tulee eikä sitten ulista synnytyksessä.
Kommentit (10)
Äänen pitäminen synnytyksen aikana saattaa helpottaa kivun käsittelyä. Yleensä suositellaan ymmärtääkseni matalan huminan pitoa mutta jos korkeampi ulina auttaa niin hyvähän se niinkin on.
Saahan valittaa, jos epiduraali ei toimi.
Ah. Tiedostin tämän viimeistään jo toisella kerralla mutta silti valitin, oikein uikutin :D. Ja kyllä, jos puheeksi synnytys jostain syystä tulee, ekat ja ainoat muistikuvat ovat kivusta niin koitapa siinä puhua jostain muusta?
Mutta mitäs tää sun elämääs haittaa mitä mä jorisen? Saanko mä nyt kieltää poikia/miehiä puhumasta intistä tai sivarista tai varsinkin totaalikieltäytymisestä?
Miesflunssa on pientä verrattuna synnytykseen. Nyt kiva tietää ettei tarvitse enää kuunnella miehen ulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ah. Tiedostin tämän viimeistään jo toisella kerralla mutta silti valitin, oikein uikutin :D. Ja kyllä, jos puheeksi synnytys jostain syystä tulee, ekat ja ainoat muistikuvat ovat kivusta niin koitapa siinä puhua jostain muusta?
Mutta mitäs tää sun elämääs haittaa mitä mä jorisen? Saanko mä nyt kieltää poikia/miehiä puhumasta intistä tai sivarista tai varsinkin totaalikieltäytymisestä?
Ai että sinulla on lapsia😂. Ovat varmasti vammaisia tai alkavat huorlutkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miesflunssa on pientä verrattuna synnytykseen. Nyt kiva tietää ettei tarvitse enää kuunnella miehen ulinaa.
Miten miesflunssa tähän liittyy?
Krapula on myös itse aiheutettu, joten pois krapulapäivät ja makaamiset. Särkylääkkeitä tähän ei sitten anneta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että sinulla on lapsia😂. Ovat varmasti vammaisia tai alkavat huorlutkiksi.
Pedofiili äänessä.
Urheiluvammatkin on itsa aiheutettuja, ei saa huutaa jos menee joku nivelside tai jänne.