Sanonko deittikumppanille suoraan, etten halua edetä, koska minusta hänellä on olut liian monta kumppania..?
Siis, hän ei ole puhunut entisistä kumppaneistaa, vaan tiedän asian, koska samoja tuttuja on.
Tuntuu vain niin vastenmieliseltä, että hän on antautunut niin monelle eri miehelle. En vain näe enää arvoa hänessä parisuhteeseen.
Siis meillä synkkaa hyvin jne... niin ei viittisi tekosyyksi sanoa, että "kemiat ei kohtaa".
Sanonko suoraan vai "häviänkö kuvioista" vähin äänin.
Kommentit (40)
Sano suoraan, niin hänkin tajuaa minkä vaaran vältti.
Parempi olla rehellinen. Eipähän naisen tarvitse miettiä, onko hänessä jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sano suoraan, niin hänkin tajuaa minkä vaaran vältti.
Ja kaverinsakin osaavat väistää luodin.
Itselläni on kyllä miesten suhteen ihan sama. En olisi seurustellut miehen kanssa, joka on kiertänyt samaa tuttavapiiriä. Jotenkin ällöttävää. Mutta ei sitä ikinä tarvinnut sanoa, kun ei sellaisen kanssa lähtenyt kaveruutta pidemmälle.
Sano suoraan, niin tietää vastaisuudessa että menneisyydellä ja omilla teoilla on merkitystä. Itsekään en huolisi mihinkään vakavaan suhteeseen miestä joka on käynyt ystävilläni(kin) koeajossa.
N40
Miksi aloit deittailla häntä? Inhottaa ap:n kaltaiset tyypit, oli sukupuolet miten tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kyllä miesten suhteen ihan sama. En olisi seurustellut miehen kanssa, joka on kiertänyt samaa tuttavapiiriä. Jotenkin ällöttävää. Mutta ei sitä ikinä tarvinnut sanoa, kun ei sellaisen kanssa lähtenyt kaveruutta pidemmälle.
Kyllä sellaisen miehen kiertää kaukaa. Ainakin itse haluan että minun ja mieheni intiimiasiat on meidän kahden omia eikä niin että ystäväni tietävät omakohtaisesti mieheni ominaisuudet ja mieltymykset. Jotenkin sellainen mies ei ole spesiaali eikä mitenkään päin vain minun vaan ennemminkin jokin kiertopalkinto joka ei kelpaa pidemmän päälle kenellekään.
Se siitä seksuaalisesta vapautumisesta.
Onko seksi muka joku rikos?
Jos niitä kumppaneita on ihan oikeasti ollut liikaa, en olisi edes deittaillut. Ap, lisäsit hänen deittailukumppaneitaan taas yhdellä.
Jos taas tuo on vaan jotain mutuilua ja tyyppi oikeasti kiva ja potentiaali, saatat menettää elämänkumppanisi tuon periaatteesi vuoksi. Tietysti, jos hän etsii taas vaan hetken huumaa, unohda edellinen.
Itse en alkaisi edes tapailla (saati harrastaisi seksiä) sellaisen miehen kanssa jota on liuta kavereitani käynyt kokeilemassa. Ja todellakin sanon myös suoraan jos/kun tällainen hyppyheppi joskus minua yrittää lähestyä.
Mitä sitä totuutta salaamaan jollain valheellisella korulauseella.
Kerro ihmeessä että vika ei ole hänessä.
M42v.
Sano vain suoraan, jos neiti itsekin hieman miettisi, miten käyttäytyy jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Parempi olla rehellinen. Eipähän naisen tarvitse miettiä, onko hänessä jotain vikaa.
Totta, se vika tuleekin ihan kerralla selväksi.
Itse en pystyisi deittailemaan miestä jolla on vastaava menneisyys. Jotenkin oksettava ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Sano vain suoraan, jos neiti itsekin hieman miettisi, miten käyttäytyy jatkossa.
Miten se sitten on käyttäytynyt tähän asti? Samat säännöt miehille ja naisille.
Ap kirjoitti naisen "antautuneen" usealle miehelle. Tuo kalskahti oudosti korvaan, eiköhän nainen ole itsekin ollut aktiivinen, eikä vain antautunut, ja jos nainen tehnyt väärin, niin samoin ne miehetkin.
Saa sanoa.
Tuossa on suurin syy siihen, miksi en seurustele miesten kanssa. Useimmat heistä ovat huoripukkeja.
Kerro naiselle, niin hänkin tietää, mitä paskaa hänestä puhutaan.
Kiitin kovasti heppua, joka minulle kertoi, että kuinka muuten olisin ollut kivaa seuraa, mutta häntä häiritsi mun monet aiemmat miehet. Kiitin häntä tiedosta, että kertoi ennen kuin hänen kanssaan pidemmälle ehdin. Pystyn edelleen laskemaan mieheni yhden käden sormilla.
Mikä mun mielestä ei ole montaa miestä, kun ottaa huomioon, että ikää jo 36 v.
Patja on patja, eikä muuksi muutu + jälleenmyyntiarvo matala, ei kuitenkaan ihan 0
Kemianne ei kohtaa jos tuo häiritsee.