Mikään ei ole enää herkkua. Mikä teille on herkkua?
Kaupoissa on kaikissa sama valikoima ja mikään herkku ei ole herkkua. Suklaat eivät maistu enää miltään, leivokset ovat niitä samoja, karkeista ei viitsi edes puhua, ja niin edelleen. Jos tekisi mieli ostaa jotain hyvää, ei tule mitään mieleen. Ennen joulua tuli mieleen piparitaikina, mutta sitten senkin syöminen kiellettiin ja muulloin kuin jouluaikana se ei käy muutenkaan.
Ai niin, yksi herkku tulee mieleen ja se on pannari.
Millä te herkuttelette?
Kommentit (61)
Jos menee vaikka K-marketiin niin siellä ei ole yhtään mitään, mikä kävisi herkusta. Todella ankeaa. Jossain Stockan Herkussa, tai entisessä Stockan Herkussa, olisi ollut varmaan jotain hienoja valmisleivoksia tai -pullia, jotka olisivat oikeasti hyviä ja kävisivät herkusta.
Jos on nälkä, herkuttelen näkkileivällä ja juustolla. Ilman voita. Ja sen kanssa omenamehua. Mutta jos haluaisi oikeaa herkkua, ei keksi oikein mitään.
Kahvi ja uunituore ruispuikula Pirkan korppukinkulla vie kielen mennessään!
Mä löydän ihan liikaakin herkkuja. Ben & Jerry’s Coocie dough, Fazun sininen, Lays sipsit ja valkosipulidippi, juustonaksut, pepperonipitsa, pulla, munkit jne. Tykkään myös itse tehdyistä leivonnaisista ja piirakoista. Yleensä maistuvat paremmilta kuin valmiit tai leipomoista ostetut.
Mulla on tällä hetkellä vähän omituinen herkku. Valmishernekeitto kylmänä suoraan purkista. Aa että, niin hyvää <3
Söin juuri palvelutiskistä ostetun savulohisalaattirasian loppuun. Aivan taivaallista, sisälsi ainakin kylmäsavulohta, sipulia, katkapapuja, kermaviili-majoneesikastiketta. Tuota söisin heti lisää, jos vaan olisi, parempaa, kuin mikään karkki tmv.
Purkkiherkkuhernekeitto ja bataattikevytvehnäleiväke kevyellä voin kaltaisella aromilla maustetulla margamiinilla, ja kaiken päälle voilla leivottuja lättyjä!
Rovaniemellä on suklaapuoti ChocoDeli, josta saa aivan ihania kakkuja. Suklaat ovat myös ihania, mutta hintavia. Sinne menen kun tekee tosissaan mieli herkutella.
Mutta ruokakaupasta löytyviä herkkuja, jos pitäisi sanoa, niin tykkään tummista suklaista.
Itsetehtynä pannari, letut, juustokakku, mutakakku.
Olen enemmän suolaisen ystävä. Herkkujani ovat pitkään kypsytetyt juustot, graavilohi ja hyvälaatuinen sushi (jota ei saa kaupasta).
Ei löydy ei, aina samaa!
Nyt löytyi k-marketista sellanen unelmatorttu (en muista valmistajaa mutta kotimaista siis ja ihan kuin kotona leivottu) kylmätiskistä missä jotain leivoksia siis. iso jööti eikä ollut kallis jotain 6e. Sen päälle kermavaahtoa ihan valmispursoa! Ihanaa!
Käpykakkua tekis mieli mut olivat niin kalliita jouluna etten raaskinut ostaa, uudeksivuodeksi en enää löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Pidä muutama kuukausi paastoa noista, niin ovat taas herkkua.
En syö niitä nimeksikään, siinähän se juuri on!
Vierailija kirjoitti:
Olen enemmän suolaisen ystävä. Herkkujani ovat pitkään kypsytetyt juustot, graavilohi ja hyvälaatuinen sushi (jota ei saa kaupasta).
Söin tänään sushia, mutta siihenkin tottuu. Olen syönyt parin viikon aikana kolme kertaa sushia (sitä ennen varmaan parin vuoden tauko) ja nyt jo alkaa tökkiä.
Mäti on aina hyvää, mutta sitä ei juhlakausien ulkopuolella viitsi ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mäti on aina hyvää, mutta sitä ei juhlakausien ulkopuolella viitsi ostaa.
Mädissä on ihmisen aivoihin pesiytyviä LOISIA.
Lidlin karjalanpiirakat ja Saarioisten maksalaattikko suolaiselta puolelta. Tykkään kaikeasta makeasta, parasta ovat irtokarkit, letut hillolla ja kermavaahdolla sekä täytekakut.
Vierailija kirjoitti:
Jos on nälkä, herkuttelen näkkileivällä ja juustolla. Ilman voita. Ja sen kanssa omenamehua. Mutta jos haluaisi oikeaa herkkua, ei keksi oikein mitään.
Miksi ilman voita?
Kermavaahdolla