Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo treffeillä toisen miehen kanssa

Ihmettelijä
08.01.2018 |

Olen aivan ymmälläni mitä avioliitossani taoahtuu juuri nyt. Vaimo kävi treffeillä vieraan miehen kanssa, ja siitä alkoi kummallinen vaihe kotona. Ensin ilmoitettiin että on työpaikan iltatilaisuus ja tämä tuli ihmeellisellä aikataululla koska yleensä vaimon työpaikan tilaisuudet ja saunaillat on ollut tiedossa hyvissä ajoin . Nyt ilmoitus tuli puolihuolimattomasti tekstarilla, vaikka yleensä maidän välillä puhutaan puhelimessa ja tekstarit on aika harvinaisia, nyt ilmoittettiin kesken päivän, että illalla tullaan vasta myöhään kotiin, koska nyt tuli tälläinen iltatilaisuus. kysyin vaimon kotiin tultua, että missä olivat olleet ja sain vastaukseksi vain ravintolan nimen . Ihmettelin tätä aamulla ääneen ja vaimo oli vain ihan hiljaa ja poistui huoneesta. Kun otin asian hetken päästä puheeksi niin vaimo oli mielestäni jotenkin tosi hermostunut , kysyin että mikä se tilaisuus siis oli ja sitten kerrottiin, että ei se oikeastaan ollutkaan oman työpaikan tilausuus vaan samassa toimistotalossa olevan firman kanssa yhteistyö tilaisuus. Kysyin sitten että ketä siihen siis osallistui ja vaimo sanoi olleensa yksin heidän firmastaan . Minun mielestä tämä kuulosti jo tosi oudolta ja kysyin sitten, että mitä siellä oikein käsiteltiin enkä saanut tähän oikein mitään vastausta. kysyin ketä siitä toisesta firmasta oli mukana ja tässä vaiheessa vaimo kertoi että oli vaan yksi ihminen siitä toisestakin firmasta. Tunsin ,että nyt ei kaikki ole ihan kohdallaan ja kysyin tarkemmin toisen osallistujan nimeä. Se oli joku mies jonka nimeä en ole ennen kuullut aikaisemmin.
En sitten hetkeen saanut oikein sanottua mitään, koska en tiennyt mitä ajatella, kysyin sitten suoraan oliko vaimo siis ollut treffeillä jonkun toisen miehen kanssa, ja tähän vastattiin että ei tietenkään. Aloin tässä vaiheessa jo tivaamaan että miksi tilaisuus järjestettiin ja kuka sen järjesti ja mitä asiaa siellä käsiteltiin. yllätyin ihan täydellisesti kun vaimo tästä hermostui ja alkoi syyttämään minua mustasukkaiseksi. En oikein mitään kunnon vastausta saanut mihinkään ,mutta sen verran selvisi että tämä mies oli soittanut vaimolla päivällä ja pyytänyt tähän tilaisuuteen. tämän jälkeen vaimo oli tekstiviestillä ilmoittanut minulle että on työpaikan iltatilaisuus ja hän tulee kotiin vasta yöllä. Kyselin vielä ihan tarkasti että muita ei ollut ollut paikalla kummastakaan firmasta ja vaimon pomo ei edes tiennyt että tämä osallistui ja että miehelläkään ei ollut oikeastaan mitään työasiaa. he vaan halusivat tutustua kun olivat toisia nähneet ja jutelleet joissain käytävällä aikaisemmin. Minä sanoin että minun mielestä nuo ovat treffit ja sellaista muiden tapailua ei meillä ole koskaan tietenkään aikaisemmin ollut. Vaimo suuttui taas ja sanoi että olen ihan ihmeellisen mustasukkainen täysin turhasta asiasta ja että se oli ihan normaalia työasiaa vaikka ei mitään virallista aihetta ollutkaan. Sen jälkeen ei kotona ole asiasta puhuttu mitään vaikka yleensä puhutaan kaikki ja kaikista työkavereistakin olivat sitten miehiä tai naisia. Tämä on nyt mennyt ihan kummalliseksi ja minusta tuntuu että olen aivan pihalla mitä vaimon elämässä tapahtuu ja miksi tämä mies sen halusi tavata, ja miksi vaimo halusi tavata tämän miehen. Mitä minä nyt teen kun en halua turhaan riidellä tai syytellä toista kun ei kai mitään nyt sitten ole tapahtunut paitsi joku juttelu? Olenko minä nyt jotenkin turhasta huolissani ja mustasukkainen niinkun vaimo sanoo? Vaimo ei tästä halua enempää jutella ja olen ihan pihalla itse. Onko kellään mitään vastaavaa kokemusta ja onko tämä ihan normaalia muitten mielestä?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaimo saa ihan itse päättää, alkaako panostaa uudelleen teidän suhteeseenne asiallisemmin vai kiinnostaako nyt joku ulkopuolinen juttu enemmän. Älä kuitenkaan rupea kynnysmatoksi. 

Miten niin vaimo saa päättää, eiköhän tuossa kohdassa mies, siis jos on Mies päätä että vaimo muuttaa ja siirrä ämmmän tavarat oven ulkopuolelle ja vaihda samoin tein myös lukot oveen.

Näin yksinkertaista se on miehille.

Yksinkertaista miehille? Oletko jotenkin yksinkertainen mies????

Vierailija
22/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaimo saa ihan itse päättää, alkaako panostaa uudelleen teidän suhteeseenne asiallisemmin vai kiinnostaako nyt joku ulkopuolinen juttu enemmän. Älä kuitenkaan rupea kynnysmatoksi. 

Miten niin vaimo saa päättää, eiköhän tuossa kohdassa mies, siis jos on Mies päätä että vaimo muuttaa ja siirrä ämmmän tavarat oven ulkopuolelle ja vaihda samoin tein myös lukot oveen.

Näin yksinkertaista se on miehille.

Yksinkertaista miehille? Oletko jotenkin yksinkertainen mies????

En, mutta sinä selvästikin olet.

Rautalangasta että sinäkin ymmärtäisit :

Yksinkertaista, koska asia on itsestäänselvyys MIEHILLE. Neidit sitten erikseen.

Capice?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kertoi asiasta rehellisesti, joten tuskin pettää.

Tilanne voi olla vaimollekin hankala, joten älä ole hänelle ikävä. Mieti vaimon näkökulmasta. Töihin soittaa yhteistyökumppani, jonka kanssa kuuluu tehdä yhteistyötä, ja vaimo ajattelee, että tulossa on palaveri. Paikalle tuleekin vain yksi mies, jolla ei edes tunnu olevan asiaa, mutta jolle täytyy olla ystävällinen, ettei sotke oman työpaikan suhdetta yhteistyökumppaniin. Mutta harmittaa. Kotona odottaa vielä hirveä kuulustelu.

Vierailija
24/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkävät toisistaan ja halusivat tavata. Vaimo lähinnä huijaa itseään ajattelemaan kyseessä olleen vain työasia, jotta saa pidettyä puhtaan omantunnon. Siksi käyttäytyy nyt noin hyökkäävästi ja haluaa kääntää asian niin, että sinä olet tässä se ongelma. Jos olisi vaan rehellisesti halunnut käydä työkaverin kanssa kahvilla, olisi hän voinut ilmoittaa sinulle varmasti, että menee illalla töiden jälkeen työkaverin kanssa ulos.

Vierailija
25/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tulee yllättymään miten hyvin se rakas hieno perusrehellinen vaimo kykenee peittelemään kataluutensa kun pettää tai valmistelee pettämistä. Valehtelu ja self-denial sujuu yhtäkkiä kuin valssi. Sitten tulee tuo vaihe jota elät juuri nyt jolloin se oma liitto tuntuu yhtäkkiä käsittämättömältä saippuasarjalta jossa vaimoasi näyttelee joku ihan outo henkilö.

Vierailija
26/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kertoi asiasta rehellisesti, joten tuskin pettää.

Tilanne voi olla vaimollekin hankala, joten älä ole hänelle ikävä. Mieti vaimon näkökulmasta. Töihin soittaa yhteistyökumppani, jonka kanssa kuuluu tehdä yhteistyötä, ja vaimo ajattelee, että tulossa on palaveri. Paikalle tuleekin vain yksi mies, jolla ei edes tunnu olevan asiaa, mutta jolle täytyy olla ystävällinen, ettei sotke oman työpaikan suhdetta yhteistyökumppaniin. Mutta harmittaa. Kotona odottaa vielä hirveä kuulustelu.

Älä jaksa. Tuollaisissa tapauksissa heti ekaksi kerrotaan puolisolle, että oli tosi outo juttu plaa plaa plaa. Parhaassa tapauksessa nauretaan yhdessä ääliölle yhteistyökumppanille eikä aleta syyttää asiallista aviopuolisoa mustasukkaiseksi jne. 

Vierailija
27/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrotaan rehellisesti niin sanotaan asia heti. Ei aleta miettimään, että no mitenköhän se homma nyt oikein menikään ja jos kysyt samaa asiaa parin viikon päästä niin kertomus on erilainen... Koska kun pettäjä hätäpäissään keksii valheita niin, olen huomannut että totuuden muistaa, sen voi kertoa tismalleen samalla tavalla vaikka vuosien päästä, kun taas hetkessä keksitty valhe unohtuu ja sitä ei kertoja enään muista uudelleen kysyttäessä.

Faktahan on se, että vaimosi on ylittänyt rajan, josta ei ole paluuta. Vaikka mitään penetraatiota ei olisi tapahtunut (vielä) niin vaimosi on pettänyt luottamuksesi ja ehkä aikoinaan vaimoasi olisi vedelty remmillä päin selkää ja nyrkillä pari kertaa päin näköä. Nykyään we have this called Avioehto ja avioero maksaa sen 500 euroa. Paperit vetämään ja uutta piparia metsästämään. Nyt sinulla on mahdollisuus a) päästä akasta eroon. b) päästä kakaroista eroon. c) hakea itsellesi vaimo thaimaasta tai virosta, ota heti 20 vuotta nuorempi kuin vanha akkasi niin siitäkin saa glooriaa itsellesi.

Vierailija
28/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei olleet treffit???  

No kerro sinäkin meneväsi ei-treffeille.  

Mutta ihan oikeasti...vaimo huijaa sinua minkä ehtii. 

Vierailija
29/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo pettämistä. Ihan selvät treffit. Mennään ravintolaillalliselle kahdestaan, jotta "tutustutaan paremmin". Ei liittynyt työasioihin. Ilmoittanut jo etukäteen, että aikoo olla myöhään. Treffithän nuo olivat. Ihme vaimo kyllä, että kehtaa kiistää koko jutun. Taitaa pitää sinua nyt aika tyhmänä.

Vierailija
30/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 vielä jatkaa pohdintoja: Meillä on töissä ihan kivoja miehiä joiden kanssa tulen hyvin juttuun. Voisin ihan hyvin lähteä jonkun kanssa työpäivän päätteeksi yhdelle. Tällöin voisin ihan hyvin ilmoittaa miehelleni, että "käyn töiden jälkeen Laurin kanssa lasillisella ja tuun sitten kotiin". Mieheni on välillä taipuvainen mustasukkaisuuteen, mutta olisin silti rehellinen, koska tuossa tapauksessa mustasukkaisuuteen ei olisi mitään syytä. Jos joku pyytäisi treffimielessä ulos ja en tätä tajuaisi ja lähtisin silti, kertoisin kyllä miehelleni, että oho, se oiskin halunnut jotain enemmän, minä en. Näin ollen tuota vaimosi selitystä ei kyllä mitenkään päin saa käännettyä niin, ettei siinä olisi mitään outoa.

Vierailija
31/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juu. Kiitos yhdestä asiallisesta vastauksesta. kyllä minä nuo ilmiselvät likaiset tulkinnat ymmärrän ,mutta ei tässä nyt ole siitä kyse. eihän se vaimo nyt siellä pettämässä varsinaisesti ole käynyt, ei se ole sellainen että menisi vieraaseen sänkyyn. Vaimo on hieno ihminen ja ihan perus rehellinen ihminen ei se mitään ihan karmeaa voisi tehdä, tässä on lapset ja kaikki kuintenkin yhdessä.

Mitä te nyt asiallisesti ihan luulette että on menossa? oliko tuo vaan ihan just niin viaton ja ihan vaan yksi kerta? Minä en itse osaa enää tätä selvästi nähdä enkä tulkita. Tarttisin vähän ihan asiallista apua ja mielipiteitä.

ap

Ihan oikeasti et voi olla noin uuno.

Vaimosi pettää sinua ja sillä selvä. Kyse ei ole siitä että ehkä vaan että hän pettää sinua. Avaa silmäsi ja hanki selkäranka hyvä mies niin voit saada myös itsetuntosikin takaisin joskus.

Vierailija
32/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Hyviäkin neuvoja tullut ,kiitos niistä. Ihan tyhmäksi ja urpoksi luuleville sanon että kyllä minä ymmärrän miltä tämä vaikuttaa ,eihän se hyvälle näytä.Mutta jos se nyt on tuohon jäänyt, että on syöty illallinen tai juotu muutama juoma ravintolassa niin en minä siitä vielä mitään tuomiopäivää rupea rakentamaan. Mutta että treffit ne nyt sitten ihmisten mielestä on selvästi olleet että tätä minä vähän hain .Kun siitäkin väitetään vastaan kotona että ei olleet. ihmiset täällä ette voi tietystikään tuntea vaimoa niin kun minä tunnen, mutta ei se ihan semmonen ole kun tämä saa sen näyttämään , minä tiedän sen. Ja minä rakastan vaimoa hyvin paljon niin että otan tästä nyt niitä neuvoja mieluummin millä saisi puhuttua asiasta ja avioliiton jatkumaan kun noita monia ero neuvoja mitä on tullut.

ap

Vierailija
33/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Hyviäkin neuvoja tullut ,kiitos niistä. Ihan tyhmäksi ja urpoksi luuleville sanon että kyllä minä ymmärrän miltä tämä vaikuttaa ,eihän se hyvälle näytä.Mutta jos se nyt on tuohon jäänyt, että on syöty illallinen tai juotu muutama juoma ravintolassa niin en minä siitä vielä mitään tuomiopäivää rupea rakentamaan. Mutta että treffit ne nyt sitten ihmisten mielestä on selvästi olleet että tätä minä vähän hain .Kun siitäkin väitetään vastaan kotona että ei olleet. ihmiset täällä ette voi tietystikään tuntea vaimoa niin kun minä tunnen, mutta ei se ihan semmonen ole kun tämä saa sen näyttämään , minä tiedän sen. Ja minä rakastan vaimoa hyvin paljon niin että otan tästä nyt niitä neuvoja mieluummin millä saisi puhuttua asiasta ja avioliiton jatkumaan kun noita monia ero neuvoja mitä on tullut.

ap

Keskusteluneuvoksi tämä: voit koittaa ottaa puheeksi toista kautta. Kysy onko hänen mielestään teidän suhteessa jotain parannettavaa? Oletko huomioinut häntä tarpeeksi? 

Vierailija
34/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Keskusteluneuvoksi tämä: voit koittaa ottaa puheeksi toista kautta. Kysy onko hänen mielestään teidän suhteessa jotain parannettavaa? Oletko huomioinut häntä tarpeeksi? 

Ai että uhrin pitäisi kysyä pettäjältä että mitä pahaa itse on tehnyt?????

Vierailija
35/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun muistelet viime vuottanne, miten on mennyt? Onko ollut riitoja tai vaimolla ollut paljonkin asiaa mitä et ole huomioinut riittävästi?

Nämä treffit voivat olla viimeinen varoitus sinulle vaimoltasi, että hänen tunteensa sinua kohtaan alkavat laimentua ja nyt olis alettava panostamaan suhteeseen tai hän lähtee jonkun sellaisen miehen matkaan joka vie häntä treffeille. Naisia kun täytyy deittailla ja romantiikkaa pitää yllä vaikka kuinka olisi sormus sormessa ja elämä tasaista.

Sun pitää tehdä selväksi että tämä ei käy, mutta olla silti olematta nyhverö joka mustistelee muista miehistä. Periaatteessa sinun on nieltävä se tosiasia, että jos uskollisen ja fiksun oloinen vaimo ihan oikeasti lähtee jonkun muun mukaan, SINÄ olet mokannut koska olet laiminlyönyt aviomiehen velvollisuuksiasi.

En edes vitsaile.

Vierailija
36/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo pettämistä. Ihan selvät treffit. Mennään ravintolaillalliselle kahdestaan, jotta "tutustutaan paremmin". Ei liittynyt työasioihin. Ilmoittanut jo etukäteen, että aikoo olla myöhään. Treffithän nuo olivat. Ihme vaimo kyllä, että kehtaa kiistää koko jutun. Taitaa pitää sinua nyt aika tyhmänä.

Ja jatkot hotellihuoneessa, vaimo palaa kotiin after creampie :)

Vierailija
37/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Tietenkin itse päätät mitä vaimosi taholta hyväksyt. Se toinen mies saattaa olla ukkomies myös, ei siis mitenkään enempää kiinnostunut kuin seksisuhteesta, ja varsinkin jos se nopeasti on käynnistynyt ja hän on tavallaan jo "saanut kaiken". Jos ei uutta tule kiikariin saattaa palata vaimosi "juttusille" joitain kertoja, mutta kyllä ne hiipuvat aika nopsaan nuo.

Rauhassa katselet eteenpäin ja mietit itsesi kannalta mitä haluat ja minkälaista parisuhdetta. 

Vierailija
38/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun muistelet viime vuottanne, miten on mennyt? Onko ollut riitoja tai vaimolla ollut paljonkin asiaa mitä et ole huomioinut riittävästi?

Nämä treffit voivat olla viimeinen varoitus sinulle vaimoltasi, että hänen tunteensa sinua kohtaan alkavat laimentua ja nyt olis alettava panostamaan suhteeseen tai hän lähtee jonkun sellaisen miehen matkaan joka vie häntä treffeille. Naisia kun täytyy deittailla ja romantiikkaa pitää yllä vaikka kuinka olisi sormus sormessa ja elämä tasaista.

Sun pitää tehdä selväksi että tämä ei käy, mutta olla silti olematta nyhverö joka mustistelee muista miehistä. Periaatteessa sinun on nieltävä se tosiasia, että jos uskollisen ja fiksun oloinen vaimo ihan oikeasti lähtee jonkun muun mukaan, SINÄ olet mokannut koska olet laiminlyönyt aviomiehen velvollisuuksiasi.

En edes vitsaile.

Tekstisi on täyttä paskaa alusta loppuun

Vierailija
39/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ai että uhrin pitäisi kysyä pettäjältä että mitä pahaa itse on tehnyt?????

Onko sinusta se, että kysyy toiselta onko suhteessa parannettavaa yhtä kuin kysyisi mitä pahaa on tehnyt?Ja uhri on liian voimakas sana tähän yhteyteen. Mies on petetty, jollain tasolla. Tarkoitukseni joka tapauksessa oli saada keskustelu rullaamaan eteenpäin toista reittiä, kun ei nuo suorat kysymykset toimineet.

Vierailija
40/51 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta nyt on se, että jatkolle olisi edes joku mahdollisuus niin pitää toki tehdä selväksi, että tuo nykyinen juttu ei vetele, mutta pitää myös tarjota jotain, miksi vaimo pysyy kiinnostuneena omasta miehestä (massiiviset toimet keskinäisen intohimon uudelleensaamiseksi). Muussa tapauksessa se sitten vaan on niin, että suhde kuivui kasaan ja vaimo läks. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä