Mies etsii Facebookissa tyttöjä
Huomasin tämän, kun jätti facen auki ja mielenkiinnosta katsoin.
Joka päivä etsii jotain random tyttöjä. Joko jotka on samassa koulussa tai töissä. Vanhoja heiloja tai jotain vanhoja tuttuja.. Myös käy katsomassa yhtä samaa tyttöä ainakin kerran viikossa.
Sanoin tästä miehelle. Pyysin anteeksi että menin hänen faceen ja näin nämä. Hän sanoi ettei tee sitä tahalleen, vaan mielenkiinnosta käy katsomassa kun tulee puhe tms jostain.
Heh, muuten kiva, mutta siellä ei ole yhtään poikaa etittynä 2 vuoteen!
Mitä mieltä olisitte tälläisestä? Ei juttele muille messengerissä/whatsapissa, ei ole viikonloppuisin baarissa, on yleensä kotona ja kaverit käy meillä. Ei myöskään kommentoi kenenkään kuviin..
Itselle tuli vähän inhottava olo ja kysyin mieheltä että josko hänen mielessään on muut tytöt, niin voitaisiin kyllä erota. Kuulemma minä olen se ja ainoa oikea, jonka hän haluaa....
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Samalta kuulostaa kuin yli puolet tuntemistani naisista jotka seurustelee, mutta selän takana etsivät tinderistä parempaa, ja toivovat hyvää "kalaonnea" josko saisivat sitä kautta lottopotin ja vaihdon parempaan. Helppoa se on nykyään vain vaihtaa parempaan jos omat markkinat ovat korkeammalla kuin oma mies. Jokainen heistä vielä myöntänyt että aina etsivät vain parempaa.
Sairata ovat, vaihtavat miestä 3kk-3v välein. Ja aina sama kaava, että erotaan ja heti on toinen kainalo pedattu lohduttamaan "surevaa neitosta", narsisteja ovat jokainen, enemmän tai vähemmän.
Niin. Tätä pelkäsin, mutta sitten taas toisaalta, ostimme juuri asunnon yhdessä.. Jos hän ei olisi sitoutunut; miksi teksisi niin? Voi huoh..... Ap
Selkeesti muut tytöt mielessä ja punnitsee vaihtoehtojaan. Ikävä tilanne. En mä kyl ehkä pystyis olemaan tollasen tyypin kanssa joka ei selkeestikään ole täysin tyytyväinen nykyiseen suhteeseensa. Mutta toisaalta, onko kukaan mies koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalta kuulostaa kuin yli puolet tuntemistani naisista jotka seurustelee, mutta selän takana etsivät tinderistä parempaa, ja toivovat hyvää "kalaonnea" josko saisivat sitä kautta lottopotin ja vaihdon parempaan. Helppoa se on nykyään vain vaihtaa parempaan jos omat markkinat ovat korkeammalla kuin oma mies. Jokainen heistä vielä myöntänyt että aina etsivät vain parempaa.
Sairata ovat, vaihtavat miestä 3kk-3v välein. Ja aina sama kaava, että erotaan ja heti on toinen kainalo pedattu lohduttamaan "surevaa neitosta", narsisteja ovat jokainen, enemmän tai vähemmän.
Niin. Tätä pelkäsin, mutta sitten taas toisaalta, ostimme juuri asunnon yhdessä.. Jos hän ei olisi sitoutunut; miksi teksisi niin? Voi huoh..... Ap
Siksi, että on luonut illuusion sitoutumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Selkeesti muut tytöt mielessä ja punnitsee vaihtoehtojaan. Ikävä tilanne. En mä kyl ehkä pystyis olemaan tollasen tyypin kanssa joka ei selkeestikään ole täysin tyytyväinen nykyiseen suhteeseensa. Mutta toisaalta, onko kukaan mies koskaan?
Ei tietenkään KUKAAN MIES KOSKAAN.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan tapailla naisia jotka ovat saman "tasoisia" tai jos haluaa ottaa varman päälle, niin deittaile itseäsi huonompitasoista. Jos pyrkii suhteeseen aina itseään korkeatasoisemman naisen kanssa, niin lopputulos tulee olemaan toistuvasti sama: muija karkaa paremman saaliin napatessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään KUKAAN MIES KOSKAAN.
Ei niin, ne vaan tyytyy johonkin minkä saa. Paitsi mustasukkaiset miehet, he on saanut juuri sellaisen jonka ihan tosissaan haluaa.
Mitä te sitten tekisitte? Jättäisitte miehen? En voi tietää miksi mies etsii niitä naisia. Sanoo minulle, ettei oikeasti etsimällä etsi, mutta intuitio sanoo, että tykkä katsella nättejä naisia... Muuten mies on hyvä, enkä epäile että pettää.. Ap
Voi myös vaan stalkkailla huvikseen. Itsekin katson ex-säätöjen kuvia välillä, vaikka minua ei heidän kanssaan vehtaaminen (saati parisuhde) kiinnosta yhtään. Ihminen on utelias.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te sitten tekisitte? Jättäisitte miehen? En voi tietää miksi mies etsii niitä naisia. Sanoo minulle, ettei oikeasti etsimällä etsi, mutta intuitio sanoo, että tykkä katsella nättejä naisia... Muuten mies on hyvä, enkä epäile että pettää.. Ap
Hmm.. no ei kai siinä ole mitään pahaa jos haluaa ihailla naiskauneutta. Mutta toisaalta, nämä naiset ovat täysin tavallisia naisia johon mies voi halutessaan päästä yhteyteen facebookissa. Se on kyllä vähän eri tilanne kuin ihailisi esim. jotain saavuttamattomia julkkiksia/malleja. Jos mies tosiaan vain katselee ja sä et ole mustasukkaista tyyppiä, niin eikai tilanne sitten haittaa? Jos taas tuollainen katselu loukkaa, niin ehkä sun pitäis ottaa asia puheeksi ja kertoa ettet toivo hänen selailevan toisten naisten profiileja. Mites, saisitko sä vapaasti käydä tsekkailemassa muita miehiä, mitähän se sun mies tuumais siihen?
Se kattelee niitä ja fantasioi seksistä niiden kanssa samalla raivokkaasti tumputtaen.
Vierailija kirjoitti:
Se kattelee niitä ja fantasioi seksistä niiden kanssa samalla raivokkaasti tumputtaen.
Ja tässä ei ole mitään pahaa.
Ei tietenkään ole mitään pahaa. Anna katsella ja jätä se. Jos todella riittäisit ei katselisi muita. Elämästään voi tehdä ikuisen kompromissin - tai pyrkiä haluamaansa. Olemme erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole mitään pahaa. Anna katsella ja jätä se. Jos todella riittäisit ei katselisi muita. Elämästään voi tehdä ikuisen kompromissin - tai pyrkiä haluamaansa. Olemme erilaisia.
Jep.. Itse en koe mitään tarvetta etsiä KETÄÄN facesta... Ei voi ymmärtää.. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että asunnon osto sitoo miehen? Aina sen voi myydä jos tulee ero. Oot varmaan sitä naistyyppiä joka pamahtaa "vahingossa" raskaaksi jotta saa miehen sitoutumaan?
Ite käyn stalkkailemassa ihmisiä ihan solkenaan, ihan vaan huvikseni ja uteliaisuudesta. Ei mitään taka-ajatuksia, ei vaikka siellä on exiä ja komeita tutuntuttujakin joukossa. Voihan sitä tommosestakin toki hermostua, jos ei mitään oikeitakaan ongelmia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että asunnon osto sitoo miehen? Aina sen voi myydä jos tulee ero. Oot varmaan sitä naistyyppiä joka pamahtaa "vahingossa" raskaaksi jotta saa miehen sitoutumaan?
En? Minulla on lapsi edellisestä liitosta, mutta en halua lisää, mies taas haluaisi. Asunnon osto tuli miehen suunnalta. Ei minun. Hän halusi myös ostaa auton yhdessä.
Niin totta kai voi myydä, mutta ostimme remppa kohteen, mihin on tulossa putket.. Eli myyminen ei ole helppoa ja mies tietää että tämä on parin-kolmen vuoden sitoutuminen.... En tiedä mitä tehdä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ite käyn stalkkailemassa ihmisiä ihan solkenaan, ihan vaan huvikseni ja uteliaisuudesta. Ei mitään taka-ajatuksia, ei vaikka siellä on exiä ja komeita tutuntuttujakin joukossa. Voihan sitä tommosestakin toki hermostua, jos ei mitään oikeitakaan ongelmia ole.
No joo, mutta mies käy katsomassa SAMOJA ihmisiä jatkuvasti ja etsii uusia päivittäin. Olen vain niin sekaisin, etten tiedä miten reagoida. Sanoin miehelle etten pidä siitä ja että se loukkaa. Itse en vaan koe tarvetta etsiä KETÄÄN.. En exää tai työkaveria. Ap
Päästä irti. Ihminen harvemmin muuttuu. On eri asia stalkkailla vanhoja tuttuja kuin kiimaisena fanittaa uusia ja uusia naisia, etsiä niitä selkeästi visaalisen ärsykkeen tarpeessa. Hän on tällainen, sinä tuollainen. Etsi itsellesi sopiva kumppani.