Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinut diagnosoitu "hulluksi"?

Vierailija
07.01.2018 |

Minkä diagnoosin sait?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin muka? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä hulluja. Miksi naiset aina sairastuu?

Naiset? Ainoastaanko?

No justiinsa juu, tämä meni ap ihan vituralleen, seuraavaksi sitten julistat harhoja. 

Vierailija
22/37 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, toistuvista masennusjaksoista kärsiväksi kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilleko täällä ei mene millään järkeen, että mulla ei ole diagnosoituna mielisairautta, eikä tule? Vaan kuvitellaan, että koska itsellä on, mullakin on pakko olla? Vai olettekohan olleet ketjuissani? Jos ette niin sitten ei mitään :)

t.kristallikissa

Vierailija
24/37 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus ja persoonallisuushäiriö. (Tähän voisin huomauttaa, että on olemassa muitakin persoonallisuushäiriöitä kuin epävakaa. Omastani ei ole haittaa kuin itselleni.)

Vierailija
25/37 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin muka? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä hulluja. Miksi naiset aina sairastuu?

Naiset? Ainoastaanko?

Naiset ovat ihan aidon oikeasti niitä jotka masentuvat. Syitä voi hakea "ruminoininnista" tai mistä vaan tunnekytköksestä, mutta niin se vain on, että sukupuolella on väliä.

Vierailija
26/37 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Masennus ja ahdistuneisuus. Noiden jälkeen olikin sitten enää turha saada hoitoa edes kasvaimiin julkisella puolella.

Tämä.

Kun sinulla on psyykkinen dg, et voi enää sairastaa mitään fyysistä, elimellistä vaivaa. Lääkärien mielestä.

Vierailija
27/37 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ja epätyypillinen ahmimishäiriö. En ole tosin ahminut varmaan kolmeen vuoteen kun oon oppinut käsittelee tunteita ja kokemaan vaan kylmästi ne negatiiviset tunteet tukahduttamatta niitä ahminnalla. Ja kun lopetin laihduttamiset ja pakonomaisen liikunnan. Tosin BED ei ikinä lähde ihmisestä täysin. Koska vaan voi repsahtaa, jos elämässä tulisi joku erittäin yllättävä suuri vastoinkäyminen.

Vierailija
28/37 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin hullua ja ahdistavaa aikaa - olisikin varmaan lähinnä ihme jos löytyisi joku, jolla ei olisi jotain mt-sairautta.

Vierailija
29/37 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosipiirteinen persoonallisuus ja (siihen joko liittyen tai ei) harhaluuloisuushäiriö. Lisäksi mielialahäiriö eli masennus.

Vierailija
30/37 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin hullua ja ahdistavaa aikaa - olisikin varmaan lähinnä ihme jos löytyisi joku, jolla ei olisi jotain mt-sairautta.

No höpö höpö, eikä ole :D

Vierailija
31/37 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on minun tuttavani ja sukulaiseni diagnosoineet vaikeasti häiriintyneeksi, kun kerroin heillle vainoajistani vaikka he itsekin kuuluvat teihin, minun suureen vainoajieni piiriin.

Vierailija
32/37 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittämätön persoonallisuushäiriö. Se on yleisdiagnoosi joka sopii ihan kaikille ja sitä käytetään jos mikään muu ei diagnoosi sovi.

Vierailija
33/37 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Masennus ja ahdistuneisuus. Noiden jälkeen olikin sitten enää turha saada hoitoa edes kasvaimiin julkisella puolella.

Jos on aihetta, tee kantelu Aluehallintovirastoon. Lait on laadittu niin ettei työntekijät joudu mistään vastuuseen, mutta voit silti saada parempaa kohtelua.

Vierailija
34/37 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittelemätön, ei-elimellinen psykoosi, ahdistuneisuushäiriö, pakko-oireinen häiriö. Työkyvyttömyyseläkkeellä olen.

Vierailija
35/37 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä ei ole enää niin hienoja diagnooseja kuin hullu, mutta bipolaarihäiriö mulla on. Hulluna kuitenkin itseäni pidän.

Vierailija
36/37 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

bipo bipo

Vierailija
37/37 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivaikea masennus ja epävakaa persoonallisuushäiriö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän