Onko sinut diagnosoitu "hulluksi"?
Kommentit (37)
Ei. Sinänsä ihme, koska nykyään vaikuttaa siltä, että kenet tahansa voisi diagnosoida häiriöiseksi.
On. Masennus ja ahdistuneisuus. Noiden jälkeen olikin sitten enää turha saada hoitoa edes kasvaimiin julkisella puolella.
maanisdepressio+persoonallisuushäiriö.
Bibo, paniikkihäiriö ja sos.til.fobia. Töissä silti.
Ilmeisesti osaan hyvin näytellä. Nk syntymähulluus mutta ei siihen tarvi lääkitystä.
Päinvastoin. Minut testattiin kirjallisesti ja suullisesti, ja olen todellakin täysjärkinen ihminen. Olin klinikalla pari kuukautta, mutta sitten sanottiin, että olis aika lähteä pois. Oli todella opettava kokemus, jota en koskaan unohda.
Paniikkihäiriö, "määrittelemätön ahdistuneisuushäiriö" + bulimia. (Lääkäri puhui myös BEDistä ja dysmorfisesta ruumiinkuvan häiriöstä mutta ei ole kirjattu papereihin).
Tuohon lisäisin itse läheisriippuvuuden.
Vierailija kirjoitti:
Minulla samat.. En ole töissä..
Epävakaa, muita häiriöitä sitten siinä rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
On, harhaluuloisuushäiriö, syvä masennus ja persoonallisuushäiriö.
Paikan ylläpito ilmoittautuu!
Vierailija kirjoitti:
Paranoidinen skitsofrenia
paikan ylläpito tarkentaa :)
kannattaa katsoa, hän hakee vertaistukea, että jospa löytyisi kävijöistä yhtä sekopäisiä kuin itse on. tämä lienee ylläpidolta mukavin aloitus tänään. loppu on horoja, lopunaikoja ja rasismia.
Skitsotyyppinen häiriö (psykoosipiirteinen persoonallisuushäiriö) lukee papereissa. Tää "psykoottisuus" oli kyllä mun kohdalla ihan vaan ohimenevä ongelma kovan stressin aikaansaamana, en ole muilla lääkityksilläkään ollut kuin masennuslääkityksellä, mutta sielläpä se diagnoosi komeilee loppuelämän.
Psykoottinen masennus
Töissä olen, tosin lääkityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla samat.. En ole töissä..
Kovillehan se ottaa mutta eläkkeellekään ei pääse.
Onpa täällä hulluja. Miksi naiset aina sairastuu?
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä hulluja. Miksi naiset aina sairastuu?
Naiset? Ainoastaanko?
On, harhaluuloisuushäiriö, syvä masennus ja persoonallisuushäiriö.