työskentelen uimahallissa, haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (30)
Oletko itse entinen tai nykyinen uimari?
Mikä on tuntipalkkasi ilman lisiä?
(Poikani oli syksyllä pari kuukautta uimavalvojana ja sai vajaa 13€/tunti ja se oli kuulemma joku harjoittelujapalkka)
Etovinta on ulosteiden ja oksennusten siivoaminen altaista, meillä ne kuuluu valvojien hommiin. Osa valvojista arvostelee uimareiden vartaloita melko törkeästikin. T. Toinen uimavalvoja
Edellinen jatkaa, tuntipalkka on noin 11€, ei mikään hyvä.. Lisineen palkka on ihan ok, n. 2500€/kk.
Tietyillä ihmisryhmillä alastomuus on ilmeisesti niin suuri tabu, että suihkussakin käydään vain uikkarit päällä. Puututaanko tällaiseen käyttäytymiseen vai meneekö "kulttuurin" piikkiin?
Naapurustossa jäi eläkkeelle kollegasi. Kerran olin heillä kissavahtina. Asuin heillä viikon ja lupasi antaa minulle palkaksi jotain pientä.
Sain mustan jätesäkillisen avattuja shampoopulloja ja muita vst.
Ihan kiva, sillä ne ovat tulleet minulla käyttöön.
Kerran sain kasan vanhoja pyyhkeitä. Nämä värjäsin, laitoin pitsin ja myin.
Miten teillä toimitaan tavaroiden kanssa, jotka käyttäjät unohtaa. Antaja kertoi heillä tavaroita säilytetään vuosi ja sitten hän sai viedä. Kukaan muu ei huolinut.
Miksei muuten uimahalliin tule muutamia verhollisia tai muuten suljettavia suihkukoppeja niitä asiakkaita varten, jotka eivät halua kaikkien nähden suihkutella? Olisi muslimeille hyvä, mutta myös ujoille ja vartalostaan epävarmoille asiakkaille.
Vierailija kirjoitti:
Tietyillä ihmisryhmillä alastomuus on ilmeisesti niin suuri tabu, että suihkussakin käydään vain uikkarit päällä. Puututaanko tällaiseen käyttäytymiseen vai meneekö "kulttuurin" piikkiin?
Pyritään puuttumaan, mutta käytännössä tarkottais sitä, että yhden valvojan pitäisi päivystää jatkuvasti suihkutiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Naapurustossa jäi eläkkeelle kollegasi. Kerran olin heillä kissavahtina. Asuin heillä viikon ja lupasi antaa minulle palkaksi jotain pientä.
Sain mustan jätesäkillisen avattuja shampoopulloja ja muita vst.
Ihan kiva, sillä ne ovat tulleet minulla käyttöön.Kerran sain kasan vanhoja pyyhkeitä. Nämä värjäsin, laitoin pitsin ja myin.
Miten teillä toimitaan tavaroiden kanssa, jotka käyttäjät unohtaa. Antaja kertoi heillä tavaroita säilytetään vuosi ja sitten hän sai viedä. Kukaan muu ei huolinut.
Lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen tai heitetään roskiin.
Käytkö itse usein uimassa?