Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työskentelen uimahallissa, haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
07.01.2018 |

otsikossa tuo tulikin :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö itse usein uimassa?

Vierailija
22/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse entinen tai nykyinen uimari?

Mikä on tuntipalkkasi ilman lisiä?

(Poikani oli syksyllä pari kuukautta uimavalvojana ja sai vajaa 13€/tunti ja se oli kuulemma joku harjoittelujapalkka)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etovinta on ulosteiden ja oksennusten siivoaminen altaista, meillä ne kuuluu valvojien hommiin. Osa valvojista arvostelee uimareiden vartaloita melko törkeästikin. T. Toinen uimavalvoja

Vierailija
24/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa, tuntipalkka on noin 11€, ei mikään hyvä.. Lisineen palkka on ihan ok, n. 2500€/kk.

Vierailija
25/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyillä ihmisryhmillä alastomuus on ilmeisesti niin suuri tabu, että suihkussakin käydään vain uikkarit päällä. Puututaanko tällaiseen käyttäytymiseen vai meneekö "kulttuurin" piikkiin?

Vierailija
26/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurustossa jäi eläkkeelle kollegasi. Kerran olin heillä kissavahtina. Asuin heillä viikon ja lupasi antaa minulle palkaksi jotain pientä.

Sain mustan jätesäkillisen avattuja shampoopulloja ja muita vst.

Ihan kiva, sillä ne ovat tulleet minulla käyttöön.

Kerran sain kasan vanhoja pyyhkeitä. Nämä värjäsin, laitoin pitsin ja myin.

Miten teillä toimitaan tavaroiden kanssa, jotka käyttäjät unohtaa. Antaja kertoi heillä tavaroita säilytetään vuosi ja sitten hän sai viedä. Kukaan muu ei huolinut.

Vierailija
27/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muuten uimahalliin tule muutamia verhollisia tai muuten suljettavia suihkukoppeja niitä asiakkaita varten, jotka eivät halua kaikkien nähden suihkutella? Olisi muslimeille hyvä, mutta myös ujoille ja vartalostaan epävarmoille asiakkaille.

Vierailija
28/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyillä ihmisryhmillä alastomuus on ilmeisesti niin suuri tabu, että suihkussakin käydään vain uikkarit päällä. Puututaanko tällaiseen käyttäytymiseen vai meneekö "kulttuurin" piikkiin?

Pyritään puuttumaan, mutta käytännössä tarkottais sitä, että yhden valvojan pitäisi päivystää jatkuvasti suihkutiloissa.

Vierailija
29/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurustossa jäi eläkkeelle kollegasi. Kerran olin heillä kissavahtina. Asuin heillä viikon ja lupasi antaa minulle palkaksi jotain pientä.

Sain mustan jätesäkillisen avattuja shampoopulloja ja muita vst.

Ihan kiva, sillä ne ovat tulleet minulla käyttöön.

Kerran sain kasan vanhoja pyyhkeitä. Nämä värjäsin, laitoin pitsin ja myin.

Miten teillä toimitaan tavaroiden kanssa, jotka käyttäjät unohtaa. Antaja kertoi heillä tavaroita säilytetään vuosi ja sitten hän sai viedä. Kukaan muu ei huolinut.

Lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen tai heitetään roskiin.

Vierailija
30/30 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla köntsät housuissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme