Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet pidä hellyydestä?

Vierailija
07.01.2018 |

Miksi miehet ei pidä (ei seksiin liittyvästä) hellyydestä? Eikö kosketus tunnu miehestä hyvältä? Onko hellyydenkipeä nainen suorastaan ärsyttävä?

Minun mieheni ei koskaan koske minuun muuten kuin silloin kun haluaa seksiä. Ainoa asia, mitä tarvitsisin mieheltä olisi kosketus, mutta sitä on ihan turha odottaa, ellei ole valmis myös seksiin! Raivostuttavaa! Onko se vain itsekkyyttä? Minäkin makaan mieheni kanssa useammin kuin itse haluaisin, niin miksi hän ei voi antaa edes yhtä halausta päivässä??? Olisiko minuutti päivässä liikaa vaadittu! Mikä siinä on??? Hän ei kuulemma vain "ole sellainen". Mitäköhän herra tykkäisi, kun seuraavan kerran kun tahtoo seksiä, niin sanoisin, että minua ei kiinnosta, kun en vain ole sellainen!

Olen ajautunutkin tavallaan "pettämään" miestäni. Tuttavamieheltä(joka on kotoisin yhdysvalloista) saan halauksia ja hellyyttä, joita ilmeisesti hänkin on vailla. Emme ole koskaan edes suudelleet, mutta kosken häneen nykyään enemmän kuin mieheeni. Vaihtaisin miestä heti, ellei minulla olisi lapsia. Sanomattakin on selvää, että sitä puupökkelöä kohtaan, jonka kanssa olen naimisissa ei ole enää mitään tunteita! Miksi te suomalaiset miehet olette tälläisiä?!!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa nyt kyllä ihmetyttää että mikä se ap:n mainitsema tuttavamies, jolta saa hellyyttä, oikein on. . ei -mies?

Vierailija
22/37 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Mun miehellä ei ole mitään ongelmaa sellaisen hellyyden osoittamiseen, joka ei johda seksiin. Ollaan kosketuksissa tyyliin koko ajan kun ollaan yhdessä, oli se sitten kädestä pitämistä ulkona liikkuessa tai halimista leffaa katsellessa. Välillä itseasiassa vähän ärsyttävääkin - jos esim olen laittamassa ruokaa ja monta vaihetta menossa samaan aikaan, on hankalaa liikkua ripeästi keittiössä kun selässä roikkuu mies halimassa ja niskaa pusimassa kuin hellyydenkipeä koala. :D 

Tämä juuri. Miksi miehen pitää tulla haluamaan ja hiplaamaan silloinkin on jotain pakollista hommaa tehtävänä. Kun esim. Luen tai kirjoitan en kaipaa lääppimistä ja häiriköintiä. Yöllä se kääriytyy mun ympärille ja koska olen herkkäuninen joudun tämän takia sitten painimaan unettomuuden kanssa. Mielelläni mä esim telkkaria voin katsoa kainalossa tai sylissä, mutta välillä haluaisin vaan olla rauhassa. Nimimerkillä yhdessä 25 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä ei ole mitään ongelmaa sellaisen hellyyden osoittamiseen, joka ei johda seksiin. Ollaan kosketuksissa tyyliin koko ajan kun ollaan yhdessä, oli se sitten kädestä pitämistä ulkona liikkuessa tai halimista leffaa katsellessa. Välillä itseasiassa vähän ärsyttävääkin - jos esim olen laittamassa ruokaa ja monta vaihetta menossa samaan aikaan, on hankalaa liikkua ripeästi keittiössä kun selässä roikkuu mies halimassa ja niskaa pusimassa kuin hellyydenkipeä koala. :D 

Tämä juuri. Miksi miehen pitää tulla haluamaan ja hiplaamaan silloinkin on jotain pakollista hommaa tehtävänä. Kun esim. Luen tai kirjoitan en kaipaa lääppimistä ja häiriköintiä. Yöllä se kääriytyy mun ympärille ja koska olen herkkäuninen joudun tämän takia sitten painimaan unettomuuden kanssa. Mielelläni mä esim telkkaria voin katsoa kainalossa tai sylissä, mutta välillä haluaisin vaan olla rauhassa. Nimimerkillä yhdessä 25 v.

Siis halaamaan ei haluamaan

Vierailija
24/37 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä olen hellyydenkipeämpi, mutta miehen mukaan se on hänestä mukavaa. Ei mies ikinä sano ettei ehdi, saan halailla ja suukotella ja lääppiä niin paljon kuin haluan. Kyllä hän vastaa lääppimiseeni, hän ei vain omien sanojensa mukaan osaa olla oma-aloitteinen hellittelyssä, kun ei heidän perheessä halailla erityisemmin.

Itsekin koen kaverien kanssa halailun vähän vieraaksi, ellei olla tunnettu vuosia tai ei nähdä usein tms. Jos näemme jatkuvasti ja silti halaillaan, niin minusta se tuntuu vain oudolta.

Tuo ruuanlaitto on muuten tilanne joka usein laukaisee halimisvimman. ..saakohan ne aina jonkin fläshbäkin lapsuudesta kun äiti laittoi ruokaa ja riippuivat taaperoina kiinni paidanhelmassa. ..vai mikä tuon selittäisi. ..:D

Vierailija
25/37 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan outo koska tykkää halia ja pusia mun naistani yhtenään. Toki seksiäkin on ja molemmat siitä nautitaan, mutta hellyydenosoitukset on mun juttu. Ihan parasta on kun hetkeksi voidaan sohvalle käpertyä sylikkäin katsomaan töllöä, tai nukkumaan mennessä yhdessä pelataan tabletilta muistipeliä.

Vierailija
26/37 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suhteissa miehet on aina ollut niitä hellyydenkipeitä osapuolia

Vierailija
27/37 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa itsellesi joku aikamiespoika vaikka kanta-hämeestä.Sellainen 47v vähän alkoholisoitunut joka antaisi vaikka toisen kiveksen naisen kosketuksesta.Semmonen reppana tiiäkkös?

Vierailija
28/37 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awww miten ihana nimitys! :D <3

Vierailija
29/37 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... ootko nähnyt koalojen parittelukäyttäytymistä? Ne urokset on ihan hirveän väkivaltaisia! Luonto-ohjelmassa oli jopa triggerwarning ennen kuvan näyttämistä.

Vierailija
30/37 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi te naiset ette halua panna? Miksi sen pitää jäädä pelkkään halailuun?

T. nainen

Vierailija
31/37 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap  älä  yleistä yhden esimerkin perusteella tuota koskemaan koko  sukupuolta. Oma  mieheni  pitää hellyydestä ja hellii minua myös ilman toivetta seksiin.

Vierailija
32/37 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielestä paapomisesta tykkäävä mies on heikko nössö.  Kun mies taas koskettaa naista se on lääppimistä yms. Tuntuu, että naisia vaan yököttää ja ällöttää miehet nykyään. Eipä huvita tehdä aloitteita naisille enää ollenkaan.

Vierailija
33/37 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on elänyt suurimman osan elämäänsä ilman kosketusta, joten sen hän osaa. Parisuhteessa mies oppii, että jos koskettaa väärän aikaan, se ei ole hyvä. Riittävän monen torjunnan jälkeen mies sopeutuu ja odottaa naisen aloitetta läheisyyteen, mutta sitä ei tule. Mies koetta arvailla erilaisista vihjeistä, milloin nainen haluaa seksiä, että pääsisi edes silloin tämän lähelle. 

Vierailija
34/37 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n otsikko oli tosiaan yleistävä ja väärin, mutta muuten tunnistin kyllä tekstistä oman miehenikin tavat. Olemme olleet yhdessä 20 vuotta ja seksiä on, mutta se arkinen hellyys puuttuu täysin. Jotakin oli siihen saakka kunnes lapset syntyivät, mutta sen jälkeen hän ei ole minuun koskenut sängyn ulkopuolella kuin suurinpiirtein pakosta. Aikani pidin tapana, että minä halaan ja annan pusun hänelle töihin lähtiessä, mutta se tapa unohtui jonkun riidan yhteydessä.

Olen puhunut tästä asiasta hänelle kahden kesken ja sanonut, että olisi ihanaa, jos hän vaikka halaisi nopeasti, silittäisi tai edes katsoisi välittävästi silloin kun olemme lasten katseiden ulottumattomissa (lasten edessä sitä ei varmasti tapahdu) ja hän lupasi, mutta ei. Kysyin häneltä myöhemmin, että onko minua vaikea koskettaa ja hän sanoi, että ei ole, mutta näköjään on. Olen yrittänyt hänelle antaa itse positiivista kosketusta, tehnyt hänen mieleistään ruokaa, puhunut nätisti, kysellyt, kuunnellut ja pitänyt ulkonäköni nättinä, mutta ei tulosta. Seksi on ihan hyvää, mutta mietin juuri viime toiminnan jälkeen, että jos minussa näkyisi vaikka värillisinä ne kohdat, mihin hän on koskenut, niin ne olisivat tissit ja alapää. Hieman jotakin hajanaisia kosketuksia tulee muuallekin, mutta vähän. Tiedän minkälaisesta kosketuksesta mieheni pitää ja yritän seksin aikana koskea häntä paljon jo itsenikin takia. Usein seksi kuitenkin on sellaista halki, poikki ja pinoon -seksiä, josta jää tyhjä olo vaikka orkku tulikin.

Miten tästä voisi tilannetta muuttaa? En tiedä ja en kohta enää edes tahdo. N43

Vierailija
35/37 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/37 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan hellyyttä enemmän kuin seksiä, mutta hellyyden osoittaminen voi saada sitten haluamaan sitä seksiä.

M40

Vierailija
37/37 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ap väärä mies. Ei ole mitään niin ihanaa kuin se kun nainen käpertyy viereen illalla ja laittaa kädet ympärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä