Käy sääliksi tuo Barron Trump, 11-vuotiaana 180-senttinen
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Mun poika on vitosella ja kukaan kavereista ei ole edes 160-senttinen.
Meidän pojat olivat vitosella 172 cm ja 176 cm. Nyt aikuisina 189 ja 193.
Mun luokalla oli alakoulussa kaksi yli 175 cm poikaa. Seiskalla on normaalia olla yli 170 cm, mutta yhtä lailla on 150 cm myös ja yli 180 cm.
T. Koulunkäynninohjaaja, näen paljon lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 11-vuotias poika 163 cm.
On ikäluokassaan pisin kaikista tuntemistamme ja tässä on niin oma luokka, rinnakkaisluokat ja harrastuspiirit.
Itse olen "vain" 170 cm., mutta isä on 195 cm. Eli pitkä mies on odotettavissa.
Mutta tuo Barron on jo aivan friikki. Toivon mukaan ei joudu kärsimään asiasta.
Toivottavasti poikasi ei peri tuota sinun timanttista luonnetta. Aikuinen ihminen viitsiikin nimitellä lasta friikiksi. Aina olen jaksanut ihmetellä, että mistä jo nuoret lapset oppivat ruman käytöksen ja kiusaamisen, mutta nyt ymmärrän mistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun luokalla oli alakoulussa kaksi yli 175 cm poikaa. Seiskalla on normaalia olla yli 170 cm, mutta yhtä lailla on 150 cm myös ja yli 180 cm.
T. Koulunkäynninohjaaja, näen paljon lapsia.
Itsekin työskentelen koulujja ja tämän alakoulun pisin poika (kutosella) on jotain 168 cm, on myös koulun ainoa jolla jo äänenmurros. Seiskalla voikin olla jo varsin monenpituista kun osalla pojistakin jo murrosikä edennyt.
Mutta ihan selvää on että vitosella jo yli 170 sentinkin pituus pojalla on todella harvinainen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin 12-vuotiaana 167cm tyttö ja pääsääntöisesti pojat olivat pidempiä.
Aika epätodennäköistä koska 12-vuotiaan pojan keskipituus (0-käyrä) on 153 cm, 13-vuotiaana 160 cm.
Niin, jotkut ovat spekuloineet että Barron _voisi_ olla jopa 180 cm, mutta yleisimmät arviot taitavat liikkua 165-175 cm välillä (kyllä, aikamoinen vaihteluväli).
Joka tapauksessa pitkä poika ja varmasti vanhempana pitkä mies, mutta itse en kyllä löytänyt mistään faktatietoa sitä että olisi muka 180 cm.
Ei kai kukaan nyt ole ihan pikkiriikkisen verran kateellinen? Luuleeko joku, että tuo poika käy jotain tavisten peruskoulua jossain lähiössä? Hän käy yksityiskoulua, jonka oppilasaines valitaan tarkoin. Jos joku kiusaa koulussa, käy hyvin äkkiä niin, että kiusaaja saa potkut. Voi saada isä ja äitikin potkut.
Sääliksi tosiaan käy ihmistä, joka voi vapaasti valita kaikista maailman huippukouluista. Hän voi tehdä elämässään aivan mitä tahansa. Voitko sanoa samaa omista lapsistasi? Jos lapsesi haluaisi esim. Etoniin tai Harwardiin, sinulle olisi ihan mahdollista tämä toive toteuttaa? Enpä usko.
Olis kammottavaa olla suuruudenhullun narsistin ja slobohoron lapsi, joka paskoo kultaiseen vessanpönttöön. Säälin Barronia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan nyt ole ihan pikkiriikkisen verran kateellinen? Luuleeko joku, että tuo poika käy jotain tavisten peruskoulua jossain lähiössä? Hän käy yksityiskoulua, jonka oppilasaines valitaan tarkoin. Jos joku kiusaa koulussa, käy hyvin äkkiä niin, että kiusaaja saa potkut. Voi saada isä ja äitikin potkut.
Sääliksi tosiaan käy ihmistä, joka voi vapaasti valita kaikista maailman huippukouluista. Hän voi tehdä elämässään aivan mitä tahansa. Voitko sanoa samaa omista lapsistasi? Jos lapsesi haluaisi esim. Etoniin tai Harwardiin, sinulle olisi ihan mahdollista tämä toive toteuttaa? Enpä usko.
Ja eliittikouluissahan ei tietenkään ikinä kiusata ketään, huoh. Varsinkaan jos lapset ovat rikkaista perheistä ja oppineet "arvonsa" jo varhain.
Presidenttien lapsilla on varmasti kovat paineet, vaikka puitteet elämään olisivatkin kunnossa.
Toivottavasti joku kidnappaa sen ja kiduttaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku kidnappaa sen ja kiduttaa sitä.
Nyt on 💊 unohtunut!
Itse olin 12-vuotiaana 167cm tyttö ja pääsääntöisesti pojat olivat pidempiä.