Käy sääliksi tuo Barron Trump, 11-vuotiaana 180-senttinen
Kommentit (52)
No ei se pituus mitään mutta taitaa olla jonkin verran autistinen.
:D
Miten niin? aika tavallista, että osa pojista venähtää tuossa vaiheessa.
Saattaa olla erikoinen näky esim. jalkapallojoukkueessaan, kun muut on n. 150-senttisiä.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan tavallista että vitosluokkalainen on 180-senttinen. Vielä seiskallakin on harvinaista jos joku poika on n. pitkä.
Mitenköhän pitkä siitä oikein tulee? Ei kyllä näytä 11-vuotiaalta vaan joltain 14-vuotiaalta pikemminkin.
Vierailija kirjoitti:
No hehheh, harvinaista jo sekin että pojalla olisi murrosikä 11-vuotiaana, saati että olisi tuon pituinen.
Jos sillä edes on paljon kavereita. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan tavallista että vitosluokkalainen on 180-senttinen. Vielä seiskallakin on harvinaista jos joku poika on n. pitkä.
Ehkä meilläpäin on sitten juomavedessä ollut enemmän lipputangon siemeniä, kun lasten koulukaverit ovat verrattain pitkiä.
Mä olen 170 senttiä ja nämä vitoskutoset ovat mua reippaasti pidempiä. Ei kaikki, mutta suurinosa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä edes on paljon kavereita. :(
Niinpä, joutui vaihtamaan kouluakin.
Tytöt saattaa venähtää tuossa iässä, mutta pojat ei. Pojilla tuo pituuskasvupyrähdys on odotettavissa 14-16-vuotiaana.
Totta, sääliksi käy pojan tulevaisuutta. Ei ole varmasti yhtään esim. naismarkkinoilla kysyntää kun on pitkä, rikas ja kuuluisa. :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä meilläpäin on sitten juomavedessä ollut enemmän lipputangon siemeniä, kun lasten koulukaverit ovat verrattain pitkiä.
Mä olen 170 senttiä ja nämä vitoskutoset ovat mua reippaasti pidempiä. Ei kaikki, mutta suurinosa.
Joku tyttö voi olla 170-senttinen kutosella mutta älä nyt puppua puhu että monikin olisi, saati että jotkut vitosen pojat.
Mun poika on vitosella ja kukaan kavereista ei ole edes 160-senttinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No teilläpäin ollaan kyllä täysin poikkeavia. 11-vuotiaat pojat on kaikkea muuta kuin 180-senttisiä.
Jotenkin käy kyllä sääliksi. Komea poika, mutta ei hänellä varmaan helppoa ole.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/11/20/23/468D64BA00000578-5101797-i…
Ihan lapsenkasvoinen mutta aikuisen miehen pituus, ei välttämättä edes kunnon kasvupyrähdystä vielä. Ennustetaankin että hänestä tulisi reilusti yli 2-metrinen.
Ala-asteella oli vuotta vanhempi heppu aikanaan. Se oli tokalla luokalla ollessaan jo 170 senttinen. Se ei kyllä kasvanut enää yhtään tuon jälkeen, mutta oli ala-asteen urheilukunkku.
Kyllä hän löytää työpaikan suvun bisneksistä, ja varakkaana varmasti puolisonkin. Ystäviä löytyy omista piireistä. Ei hänen tarvitse koulukiusaajia miellyttää.
Kiva kun aikuiset ihmiset arvostelevat 11 vuotiasta lasta.
Todennäköisesti, mutta ei pituuden takia.