Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käy sääliksi tuo Barron Trump, 11-vuotiaana 180-senttinen

Vierailija
07.01.2018 |

Varmaan pidetään kummajaisena kaveripiirissä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa hän on jo reilusti yli 180 cm, koska tuo on Melanian pituus ja kuvissa näkyy että poika on jo pidempi.

Vierailija
22/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen pitänyt juuri 11v täyttänyttä poikaani kovin pitkänä kavereihinsa verrattuna. Hän oli muutaman viikko sitten kouluterkan mittauksessa 152,5cm ja painoa oli 37kg.

On aina ollut luokkansa pisin, nyt näyttää kuitenkin kasvuvauhti tasaantuneen ja kaverinsa saaneet häntä pituudessa kiinni.

Barron parka, vaikuttaa jotenkin kuvista päätellen aina niin surullisen näköiseltä. En tiedä, olenko nähnyt yhtään kuvaa, missä hän hymyilisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin käy kyllä sääliksi. Komea poika, mutta ei hänellä varmaan helppoa ole.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/11/20/23/468D64BA00000578-5101797-i…

Niinpä. Onneksi on perinyt ulkonäkönsä äidiltään, hänestä tulee vielä komea mies.

Vierailija
24/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse olen pitänyt juuri 11v täyttänyttä poikaani kovin pitkänä kavereihinsa verrattuna. Hän oli muutaman viikko sitten kouluterkan mittauksessa 152,5cm ja painoa oli 37kg.

On aina ollut luokkansa pisin, nyt näyttää kuitenkin kasvuvauhti tasaantuneen ja kaverinsa saaneet häntä pituudessa kiinni.

Barron parka, vaikuttaa jotenkin kuvista päätellen aina niin surullisen näköiseltä. En tiedä, olenko nähnyt yhtään kuvaa, missä hän hymyilisi.

Tässä hymyilee, hänestä tulee komea mies.

https://media2.s-nbcnews.com/i/newscms/2017_04/1189689/barron-trump-001…

Vierailija
25/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun aikuiset ihmiset arvostelevat 11 vuotiasta lasta.

Lähinnähän tässä säälitään eikä arvostella, kyllä sen tietää miten tuossa iässä kaikki haluaisivat olla niin kuin muutkin. Jos poikkeat ikätovereistasi noin paljon fyysisesti, suuntaan tai toiseen, niin se on varsin rankkaa.

Vierailija
26/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituushan on miespuoliselle vain etu. Enemmän kävisi sääliksi, jos 11-vuotias tyttö olisi 180 cm. Mutta kai niitäkin nykyään on, ihan jopa Suomessakin. Kaiken lisäksi todennäköisesti kasvavat vielä siitä ylöspäin, koska hyvin harva tyttökään on senikäisenä vielä aikuispituudessaan. Eli silloin on erittäin mahdollisesti yli 190 cm hongankolistajanainen tiedossa aikuisiälle.

Vierailija
27/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituushan on miespuoliselle vain etu. Enemmän kävisi sääliksi, jos 11-vuotias tyttö olisi 180 cm. Mutta kai niitäkin nykyään on, ihan jopa Suomessakin. Kaiken lisäksi todennäköisesti kasvavat vielä siitä ylöspäin, koska hyvin harva tyttökään on senikäisenä vielä aikuispituudessaan. Eli silloin on erittäin mahdollisesti yli 190 cm hongankolistajanainen tiedossa aikuisiälle.

Kyllä yli 2 metrin pituus alkaa olla miehellekin haitta, jos et aio ammattikoripalloilijaksi.

Vierailija
28/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 11-vuotias poika 163 cm. 

On ikäluokassaan pisin kaikista tuntemistamme ja tässä on niin oma luokka, rinnakkaisluokat ja harrastuspiirit. 

Itse olen "vain" 170 cm., mutta isä on 195 cm. Eli pitkä mies on odotettavissa. 

Mutta tuo Barron on jo aivan friikki. Toivon mukaan ei joudu kärsimään asiasta. 

Vierailija
29/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 11-vuotiaana 182 ja olen sentään nainen.

Vierailija
30/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan on kyllä harvinainen kuva, yleensä on aina niin totinen, ihan kuin omassa maailmassaan.

Vierailija
31/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suloinen poika! 🙂

Vierailija
32/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tulla lähemmäksi parimetrinen. 190cm vähintään täysikasvuisena.

Vierailija
33/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Miten niin? aika tavallista, että osa pojista venähtää tuossa vaiheessa.

No ei todellakaan tavallista että vitosluokkalainen on 180-senttinen. Vielä seiskallakin on harvinaista jos joku poika on n. pitkä.

Joka luokasta löytyy useampi. Oma empiirinen tutkimukseni.

Vierailija
34/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsäkin on pitkä naiseksi.  Melania 1.8m.,Donald 1.88m. Kai noilla geeneillä kahteen metriin yltää.

Vierailija
35/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hän on perinyt isältään myös ne "like, really smart" ja "very stable genius" geenit. Meinaan, että eiköhän ne koulukaverit keksine hänen kohdallaan muita kiusaamisen aiheita kuin pituuden.

Vierailija
36/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti ainakin täysi 10! En tiedä toista noin "kaunista" julkkisten lasta.

Vierailija
37/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hän on perinyt isältään myös ne "like, really smart" ja "very stable genius" geenit. Meinaan, että eiköhän ne koulukaverit keksine hänen kohdallaan muita kiusaamisen aiheita kuin pituuden.

Kyllä Trumpin muut lapset on niin mänttejä että vaikea Barronin pistää pahemmaksi ja niin vaan ovat noikin aikuiseksi kasvaneet. Nykyään ei vissiin kukaan yritä Ivankastakaan enää vääntää mitään "älykköä"😂😂

Vierailija
38/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikien välienselvittely on melko fyysistä, tuskinpa paljon päätä auotaan päätä pidemmälle, jos yhtään on rohkeutta antaa takaisin.

Vierailija
39/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsi välttämättä isänsä luonnetta peri, eikä häntä saa vanhempien takia tuomita. Mutta kyllä kiusaamisenaiheita valitettettavasti riittää, joten toivottavasti Barronilla on oikeita ystäviä, jotka puolustavat häntä.

Vierailija
40/52 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No häntä nyt ei voi käydä koskaan sääliksi. Maailman rikkaimpia ja presidentin poika, äitinä malli ja hyvissä kouluissa ja elelee milloin Floridassa ja milloin muualla. Hieno elämä edessä, eikä tarvitse huolehtia rahasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi