Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 25 v nainen ja "pelkään" nykyteinejä. Riehuvat ja kuvaavat + ovat todella arvaamattomia.

Vierailija
07.01.2018 |

Viikotain täällä isossa kaupungissa törmää tilanteeseen missä joku nuori riehuu bussissa, kaupassa, kadulla. Käyttäytyvät kuin eläimet ja sikailevat. Jos ja kun joku puuttuu tilanteeseen saattaa tämä joukko alkaa seurata tai kuvata tätä ihmistä ja kamalimmassa tapauksessa molempia.

Mikä heitä vaivaa? Tosi ahdistavaa porukkaa.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äo on ainakin tilastojen valossa laskenut reippaasti.

Varmaan aika moni noistakin olisi laitoksissa, jos olisivat syntyneet aikaisemmin, nykyään ne on vapaana.

Vierailija
2/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, huomannut valitettavasti saman. Yritän olla niin kuin niitä ei oiskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Helsingissä on liikaa noita äpäriä. Kerran otin luurin ja heitin maahan sen paskaks ku alko kuvailee mua huviksee. Alko itkee. Voi voi. Seuraava pääsee mun kammioon teipattuna ja sit alkaa oikea kuvaaminen.

Vierailija
4/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut tämän olevan ongelma "pikkuteineillä" (alle 16v) ja sellaisilla, jotka eivät vielä edes teini-ikäisiä ole. "Isot teinit" (16v ja yli 16v) harvemmin näyttää noin käyttäytyvän.

Vierailija
5/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika moni noistakin olisi laitoksissa, jos olisivat syntyneet aikaisemmin, nykyään ne on vapaana.

Höpöhöpö. Älykkyysosamäärä ei ole kolmeenkymmeneen vuoteen muuttunut yhtään. 

Vierailija
6/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen niin, että jos tulee jotain huutelevia nuorisolaumoja vastaan, niin puhun heille venäjää ja englantia venäläisellä aksentilla. Saatan heittää joskus muutaman kirosanankin venäjäksi sekaan. Venäjän kielessä ja vihaisessa venäläisessä on sellainen kiva juttu, että se jostain syystä herättää pelonsekaista kunnioitusta suomalaisessa. :D

Vierailija
7/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut nyt kymmenen vuotta ylä- ja alakoulun vieressä ja näen teinejä päivittäin.

En ole koskaan törmännyt mihinkään tuollaiseen. Päinvastoin. Vaikuttavat fiksuilta ja mukavilta. Lähikaupassa aukaisevat kohteliaasti oven, tervehtivät ja kiittävät kassaa yms. Ei mitään pahaa sanottavaa nuorisosta. :)

Vierailija
8/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellai käy kun ei ole koskaan annettu turpaan kunnolla. Mun isä anto mulle pienestä pitäen turpaan ja mä kunnioitan muita ihmisiä. Tottakai jos sä käyt mun päälle niin mä anna sulle polvea päähän. Ei oo mitään kuria nyky ihmisillä.

Vierailija
9/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Älykkyysosamäärä ei ole kolmeenkymmeneen vuoteen muuttunut yhtään. 

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201801022200639098_u0.shtml

Tyly tutkimustulos: suomalaisten älykkyysosamäärä on laskenut huomattavasti 1990-luvun puolivälin jälkeen

Vierailija
10/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tätä nykyaikaa, ei tiedä mistä jonnetuubista itsensä löytää haukuttavana jos menee jotain sikailevaa teiniä ojentamaan. Ovat keksineet itselleen tuollaisen uuden koskemattomuuden muodon.

Vierailija
11/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme rasisti, sitä paitsi ei pidä antaa pelolle valtaa.

Vierailija
12/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun teininä nuo nykyteinit vaikuttavat silmääni aika kesyiltä.

Vierailija
13/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tuli just sopivasti! Äsken kauppareissulla joku siististi meikattu ehkä n.14-16 v tyttö heitti yks kaks limpparin lumihankeen ja karjui. Kaveri nauroi vieressä ja jotain huutelivat ja sitten matka jatkui ihan kuin ei mitään..

Vierailija
14/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Helsingissä on liikaa noita äpäriä. Kerran otin luurin ja heitin maahan sen paskaks ku alko kuvailee mua huviksee. Alko itkee. Voi voi. Seuraava pääsee mun kammioon teipattuna ja sit alkaa oikea kuvaaminen.

Sinulla on mielenterveysongelmia. Hanki apua, sopiva lääkitys ja paikka osastolle.

Vierailija
15/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellai käy kun ei ole koskaan annettu turpaan kunnolla. Mun isä anto mulle pienestä pitäen turpaan ja mä kunnioitan muita ihmisiä. Tottakai jos sä käyt mun päälle niin mä anna sulle polvea päähän. Ei oo mitään kuria nyky ihmisillä.

Sairas ihmisriepu olet.

Vierailija
16/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tuli just sopivasti! Äsken kauppareissulla joku siististi meikattu ehkä n.14-16 v tyttö heitti yks kaks limpparin lumihankeen ja karjui. Kaveri nauroi vieressä ja jotain huutelivat ja sitten matka jatkui ihan kuin ei mitään..

Ja mitenhän tuo sinuun liittyy? Pukkaako vainoharhaa? Kaikki puhuvat sinusta yms.

Vierailija
17/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu paskaa.

Heität nyt ääneen sen mitä OLISIT halunnut tehdä.

Sulla mitään kammiota ole. Häkkiin pääset itte jos on.

Ja ton kännyn oisit joutunu jo korvaan jos oisit rikkonu. Joku muu porukan teini ois kuvannu sut ku rikoit sen ja sit kättä taskuun. Joko poliisin kautta tai ton teinarin vanhempien.

Onks nyt voimaantunu olo ku sait sanottua ääneen "julkisesti" ton sun fantasian?

Tätä jengiä riittää:  "vittuku mä, vittuku mä, ihan yhtä pahaa taantumista ku noilla teinareilla, jotka vasta oppii oleen. Sun pitäs olla jo redi aikuinen, mutta ei. Paskauho nousee vieläki pintaan.

Grow up paskanjauhaja.

Vierailija
18/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas ihmisriepu olet.

Ei, mä en oo vaan samanlainen nynny kun sinä tai sun miehes. Ei se poliisi kerkee paikalle auttamaan jos joku käy päälle. Ei mun tarvitse turpaan ottaa. Te ja ruotsalaisette ootte samasta puusta veistetty, samasta mädästä heikosta puusta.

Vierailija
19/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas ihmisriepu olet.

Ei, mä en oo vaan samanlainen nynny kun sinä tai sun miehes. Ei se poliisi kerkee paikalle auttamaan jos joku käy päälle. Ei mun tarvitse turpaan ottaa. Te ja ruotsalaisette ootte samasta puusta veistetty, samasta mädästä heikosta puusta.

Työskentelen ensihoitajana ja olen sinkku nainen. Nynny en ole ja väkivaltaankin törmään työssäni.

Nuorisosta minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa.

T: Se joka asuu ala- ja yläkoulun vieressä

Vierailija
20/59 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22-vuotias mies "enkä pidä" ihmisistä, jotka eivät osaa käyttää lainausmerkkejä.