Paljonko on asuntolainaa jäljellä?
Itselläni n.40 000 e kolmiosta. Remppaa kyllä pitäisi tehdä. Maksan itsekseni.
Kommentit (44)
0e.
4h+keittiö+sauna+terassi. Keskisuuren kaupungin keskustassa.
Ei yhtään. Jo kuudes velaton vuosi.
60 000, kaksio ja kahdestaan maksellaan se miehen kanssa.
Mun lainamäärä vain lisääntyy koko ajan, mutta niin omaisuuskin.
Jäljellä muistaakseni 37 000€, puoliksi mieheni kanssa, omakotitalo Turussa. Olen maksanut asuntolainaa vuodesta 1991, silloin ostin ekan oman yksiön. Asteittain on muutettu isompaan ja tämän jälkeen ei ole tarvetta ottaa mitään lainaa enää. Talo on jo peruskorjattu, joten pikku pintarempat menee säästöillä.
60 000 € on meidän perheen velka tällä hetkellä. Nyt kun mut irtisanottiin pitkäaikaisesta vakiduunista ja ”töinä” on nollatuntisoppareita, tarvittaessa töihin tulevana -soppareita ja pieniä toimeksiantoja sieltä täältä, oli pakko pyytää pankista kk-erän pienennystä ja laina-ajan pidennystä. Onneksi onnistui.
113000e jäljellä, rivari kolmio 80 neliötä. Yksin makselen, kaksi lasta.
120.000€ omakotitalosta mieheni kanssa puoliksi, 60.000€ sijoitusasunnosta minulla yksinään. 30.000€ toisesta sijoitusasunnosta (+70.000€ yhtiölainaa).
Kahdesta sijoitusasunnosta noin 230 000 euroa. Vuokralaiset maksavat lainojen lyhennykset.
Taitaa 75k€ olla vielä jäljellä. 375k€ maksettu jo joten vahvasti voiton puolella ollaan, en valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no niin missä täältä on ne joilla on 300000e lainaa? Ei paljo ton halvemmalla saa pääkaupunkiseudulta enää asuntoa
Kyllä yksiön saa, siitäkin osa säästetään etukäteen. Sitten kun löytyy puoliso, molemmat myyvät yksiönsä ja ostetaan kaksio, ei tule vieläkään kohtuuttomasti lainaa. Kaksiossa pärjää vielä yhden pienen lapsen kanssa, kolmion voi ostaa sitten kun lapsi on vähän kasvanut. Lainan määrä pystyy koko ajan ihan siedettävänä, vaikka asunnot vaihtuvat suurempiin ja kalliimpiin.
Jos saa toisenkin lapsen, niin neliö alkaakin olla parempi ratkaisu. Sitten, kun tulee ero, niin hupsista, lainan määrä pomppaa taas molemmilla korkeaksi.
Lainaa 400 000 yhdessä puolison kanssa. Iso kämppä Helsingin keskustassa. Halvatun kallista on.
Omakotitalosta 12 600, miehellä tuplasti. Otimme lainaa 185 000 12 vuotta sitten. Kun laina lyhennetty ostan sijoitusasunnon.
12 000. Omakotitalo on pian maksettu.
270 000 e. Minulla yksin, kahdesta asunnosta helsingissä.
eikös se ole Tero Vaaran tekemä kappale. Vielä on asuntolainaa jäljellä, vai mikä sen nimi olikaan.
Noin 10 v sitten maksettiin loppuun. Ei siis ole enää. 140 m2 omakotitalo.
5300e jäljellä 2007 rakennetusta okt:sta. Maksan alkuvuonna kerralla pois.