Seurusteleeko kukaan henkilön kanssa jota ei ole nähnyt livenä?
Kommentit (27)
Joo, en usko, et pystyisin muuten.
Ai niinku jonkun ulkomailla asuvan Tinder-tuttavuuden kanssa?
Mun ois vaikea määritellä itseni seurustelevan, ellen olisi ikinä tavannut kyseistä tyyppiä. Enhän edes tietäisi, pitäisinkö hänen kosketuksestaan tai tuoksustaan.
Mun mielestä se ei ole seurustelua, jos ei ole edes nähnyt.
Joo, erosinkin siitä jo, mutta mielikuvituksessani suhde jatkuu edelleen <3
Mä seukkaan prinsessa Madeleinen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun ois vaikea määritellä itseni seurustelevan, ellen olisi ikinä tavannut kyseistä tyyppiä. Enhän edes tietäisi, pitäisinkö hänen kosketuksestaan tai tuoksustaan.
En kutsunut sitä seurusteluksi, mutta kyllä sitä vaan tietää että tulee tykkäämään siitä tuoksusta ja kosketuksesta, kun tarpeeksi syvälle tutustuu ja rakastuu ja toinen tuntuu sopivalta. Kai se feromonien yhteensopivuus tulee siinäkin testattua. Kun vajaan vuoden kuluttua tavattiin, toinen tuntui ja tuoksui juuri niin taivaalliselle kuin oli kuvitellutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kutsunut sitä seurusteluksi, mutta kyllä sitä vaan tietää että tulee tykkäämään siitä tuoksusta ja kosketuksesta, kun tarpeeksi syvälle tutustuu ja rakastuu ja toinen tuntuu sopivalta. Kai se feromonien yhteensopivuus tulee siinäkin testattua. Kun vajaan vuoden kuluttua tavattiin, toinen tuntui ja tuoksui juuri niin taivaalliselle kuin oli kuvitellutkin.
Höpöhöpö. Teillä kävi vain erittäin hyvä tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Teillä kävi vain erittäin hyvä tuuri.
No en kai olisi jatkanut, ellen olisi kokenut hänen olevan jotain sellaista, johon kaikki eivät törmää elämässään koskaan. Ja samaa tunsi hänkin ja tunnemme vielä 15 vuoden jälkeenkin.
Seurustelin ja reilun vuoden jälkeen päästiin tapamaan töiden takia ja siitä vuosi asuttiin yhdessä ja vuosi siitä naimisissa ja kaksi vuotta ja lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin ja reilun vuoden jälkeen päästiin tapamaan töiden takia ja siitä vuosi asuttiin yhdessä ja vuosi siitä naimisissa ja kaksi vuotta ja lapsi.
Ihana tarina
Mä oon vasta vähään aikaa ollut tämän henkilön kanssa. Tuntuu siltä, kun olis siipien suojaan päässy. Väliilä mietin että järjellä tätä ei voi selittää mitenkään, juuri sen takia kun ei oo nähty vielä. Mutta kun tuntuu niin oikeelta.
Miten kestitte sen, että toista ei voi koskettaa?
Mulla oli joskus teininä tuollainen pelle"suhde", netissä törmäsin likkaan jonka kanssa sitten kiihkeästi chattailtiin/tekstailtiin/soiteltiin. Tätä kesti peräti monta kuukautta, kunnes aloin haluta tosissani jo tavatakin, mutta likka alkoi pistämään vastaan. Halusi kuitenkin jatkaa tuota pelleilyä, minä en nähnyt siinä mitään järkeä ja pian loppui se.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus teininä tuollainen pelle"suhde", netissä törmäsin likkaan jonka kanssa sitten kiihkeästi chattailtiin/tekstailtiin/soiteltiin. Tätä kesti peräti monta kuukautta, kunnes aloin haluta tosissani jo tavatakin, mutta likka alkoi pistämään vastaan. Halusi kuitenkin jatkaa tuota pelleilyä, minä en nähnyt siinä mitään järkeä ja pian loppui se.
Eikö sulle riittänyt oma käsi ja kuumat puhelut?
Mites seksin harrastaminen onnistuu? Nainen hieroo puhelinta pilluun ja mies taputtaa puhelinta kalulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulle riittänyt oma käsi ja kuumat puhelut?
Sulleko riittäisi?
Sain vain alapeukkuja, onneksi toinen kirjoittaja edes vähän arvostusta. Meillä oli puhelinseksiä enkä kyllä olisi kuvitellut aiemmin taipuvani moiseen, mutta se tapahtui kuin itsestään ja oli tosi intiimiä, siinä joutuu ihan uudella tavalla kohtaamaan oman seksuaalisuutensa enkä olisi myöskään tajunnut kuinka tyydyttävää sekin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Sain vain alapeukkuja, onneksi toinen kirjoittaja edes vähän arvostusta. Meillä oli puhelinseksiä enkä kyllä olisi kuvitellut aiemmin taipuvani moiseen, mutta se tapahtui kuin itsestään ja oli tosi intiimiä, siinä joutuu ihan uudella tavalla kohtaamaan oman seksuaalisuutensa enkä olisi myöskään tajunnut kuinka tyydyttävää sekin voi olla.
Samat sanat, mulle kävi niin että ensimmäistä kertaa sain kunnon orkut. Näin ei ole käynyt kenenkään kanssa aiemmin. Tämä yllätti mut täysin. Kaikenlisäksi aloin nauttimaan private showsta, mikäs siinä katsellessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat, mulle kävi niin että ensimmäistä kertaa sain kunnon orkut. Näin ei ole käynyt kenenkään kanssa aiemmin. Tämä yllätti mut täysin. Kaikenlisäksi aloin nauttimaan private showsta, mikäs siinä katsellessa<3. Mielikuvitusta kehiin.
Joo, siis etäseksi saattaa olla yllättävän tyydyttävää ja sillä pohjalla oli kyllä sitten erittäin hyvä siirtyä liveseksiin, harva tuntee kumppaniaan niin läheisesti kuin tuollaisen jälkeen.
Täh?