Miksi rimpula mies ei leikkaa jenkkisiiliä ja aloita bodausta? Ei ihme, että naiset eivät lämpene, jos miehen reisi on yhtä paksu kuin naisen hauvis.
Naiset kuitenkin useimmiten tykkäävät alkukantaisista miehekkäistä miehistä, jotka ovat miehen kokoisia. Iso mies luo myös naisen kaipaaman turvallisuuden tunteen.
Kommentit (22)
Aika monta vuotta tullut bodattua ja naiset valitsevat baarissa vieläkin hintelän rokkarikaverini
Juurikin siksi, että rimpulat miehet osaavat kirjoittaa. Hauvis se on vaan niin noloa!
Ryhmä Hauvis on paras. Katsopas vaari tuota hauvista.
Joo kyl hiat pitäis kiristää hauviksen kohalt.
Mun vehje on paksumpi kuin naisen ranne. Se riittää.
Jenkkisiili tuo alkukantaisista alkukantaisin hiusleikkaus.
Mä pidän rimpulamiehestä. En pidä lihaksikakasta miehestä.
Siitä olisi niin paljon vaivaa, eikä vielä sekään takaa sitä että joku nainen huolisi, joten ei kannata.
Kilt timies ei naista saa vaikka olisi lihaksikas ja lyhyet hiukset, eikö tämä tosiasia ole täällä jo moneen kertaan todettu ja ihan käytännössäkin testattu ?
Vierailija kirjoitti:
Mun vehje on paksumpi kuin naisen ranne. Se riittää.
On se tietysti hyvä että on iso nenä :)
Jep, naiset tykkäävät miehistä jotka määrittelevät mistä naiset tykkäävät...
Mikään ei ole niin huvittavaa kuin suomalainen mikä yrittää olla amerikkalainen :D ... uralin Johny Boy :D
Vierailija kirjoitti:
Aika monta vuotta tullut bodattua ja naiset valitsevat baarissa vieläkin hintelän rokkarikaverini
Sama. Mulla tosin syy löytyi siitä miksi suomalaiset ei kiinnostu, että näytän slaavilta. Minua on luultu usein venäläiseksi. Suomalainen nainenhan ei pariudu itä eurooppalaisten kanssa vain arapit, afrikkalaiset ja englantilaiset miehet kelpaa. Saan tosin katseita paljon venäläisiltä naisilta ehkä pitäisi kokeilla venäläistä tai puolalaista naista?
Miksi kirjoitustaidoton mies ei harjoita älyään? Ei ihme, että naiset eivät lämpene, jos miehen ÄO on samoissa lukemissa kuin naisen paino.
Tuossa naisen turvallisuudentunteessa on se ristiriita, että jos mies alkaa käyttämään steroideja niin nainen kokee turvattomuutta juurikin miehensä takia kun monet steroidipellet hakkaavat naisiaan kun hormonitasot heittelee ja miehen itsetunto on nollissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitustaidoton mies ei harjoita älyään? Ei ihme, että naiset eivät lämpene, jos miehen ÄO on samoissa lukemissa kuin naisen paino.
Ilmankos älykkäillä fyysikkomiehillä on niin paljon kysyntää
oon samaa mieltä kun ap. Kummasti loppui kiinnostus mieheen, joka oli muuten ihan normaali kun näin yhden sen kuvan missä sen käsivarsi näkyi hihasta. Siis keski-ikäisellä miehellä ei ollut minkäänlaista lihasta kädessä? Ohut lapsen käsivarsi. Miten IHMEESSÄ KUKAAN VOI Iedes onnistua välttelemään minkäänlaista ruummiillista ponnistusta mitä normaalielämässä tulee joka päivä itseäni vastaan ,missä tulee vähän nosteltua mitäkin laitetta kuten imuria, pöydänkulmaa, mattoa, pyörää yms? Ei se ole edes mahdollista ettei saisi jostain edes vähän lihasta käteen? Tosi outoa.
Mm m ja miksi lihava nainen ei laihduta. Niin helposti saisi markkinoilla itseään monta pykälää ylemmäs.