Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidät ihmisestä joka on aina 1-5 minuuttia myöhässä tapaamisista?

Vierailija
07.01.2018 |

Minusta ärsyttää. Ihan kun hänen aika olisi minun aikaa tärkeämpi.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaksunut keski-eurooppalaiset tavat. Siellä ei kukaan ole ajoissa, sellainen katsottaisiin epäkohteliaaksi.

Vierailija
2/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaksunut keski-eurooppalaiset tavat. Siellä ei kukaan ole ajoissa, sellainen katsottaisiin epäkohteliaaksi.

Niinkö? Minä taas edellytän että ollaan ajoissa paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmällinen kaveri

Vierailija
4/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä ovat, mutta minkäs teet. Aivan kuin kokouksissa omaa ääntään rakastavat ihmiset. Jaarittelevat ummet ja lammet pääsemättä asiaan ja muut istuvat ja odottavat.

Vierailija
5/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-5 min. ei ole myöhästymistä kaveritapaamisissa. Jos lasket kaveriin käytetyn ajan uhraukseksi, älä tapaa lainkaan.

Vierailija
6/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä ihan oikeesti jollain muutamalla minuutilla on? Itse oon yleensä 5-10 min myöhässä. Jos satun olemaan jossain ajoissa, ei mua haittaa ootella vaikka puolta tuntia, keksin sille ajalle jotain tekemistä. Keksikää muutkin!

Vierailija
7/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistotyyppi kun tulee niin aikaisin! Itse myöhästyn noin 20 min.

Vierailija
8/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minun maailmani tuohon kaadu, häntä tavatakseni minä sitä aikaa olen varannut ja sen verran hän sitten menettää aikaa kanssani. Olettaen että olen muka joskus itse ajoissa paikalla..

Vierailija
9/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
10/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikavaras ja piittaamaton tollo.

Vierailija
11/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää myöhästelijöistä. Itse olen aina ajoissa. Ehkä monesti liiankin ajoissa, eikä sekään ole hyvä juttu...

Vierailija
12/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noin pieni menee vielä kellon piikkiin...

Siis voi olla eri ajassa.

Vierailija
13/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1min myöhästyminen? Oletko sinä Ap synkronoinut kelloasi kaikkien tuttavieni kanssa. Henkilöhän saattaa olla oikeasti minuutin ajoissa ja sinun kellosi myöhässä.

Vierailija
14/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantekevää. 1-5 minuuttia "myöhässä" tarkoittaa itselleni täsmällistä ajoissa oloa. Jos henkilö tulee 10-15 minuuttia myöhässä, silloin hän on hieman myöhässä. Itse olen yleensä myöhässä, joten ymmärrän myöhästelijöitä hyvin. Eivät he pahaa tarkoita, mutta eivät muista kytätä kelloa tai arvioivat ajankulun liian optimistisesti. Itseäni ärsyttää etuajassa tulevat tai täsmälleen minuutilleen tulevat hieman. Mielestäni siitä tulee sellainen vaikutelma, että sillä ihmisellä on varmaan sitten kiire poiskin. Pari minuuttia myöhässä on se ajoissa tulemisen määritelmä.

Vierailija
15/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ärsyttää. Ihan kun hänen aika olisi minun aikaa tärkeämpi.

5 min on hyväksyttävä raja, kun myöhästyminen on satunnaista.

Mutta voit toki jatkossa sopia hänen kanssaan ajan, joka on 5 min "etuajassa" haluttuun nähden.

Ihmiset jotka myöhästelevät joka kerta 5-15 min, ovat epäkypsiä. Tai sitten heidän kellonsa näyttää eri aikaa.

Vierailija
16/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myöhästelijänä olen loppettanut tapaamiset jotka pitää minuutilleen sopia. En jaksa aika-tauluja vapaa-aikana.

Vierailija
17/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta. Mulla oli aikoinaan tuollainen ystävä, kusetti muutenkin minkä kerkesi ja ei olla sittemmin oltu enää ystäviä. Terveisiä vaan Lauralle Saksaan.

Vierailija
18/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä ihan oikeesti jollain muutamalla minuutilla on? Itse oon yleensä 5-10 min myöhässä. Jos satun olemaan jossain ajoissa, ei mua haittaa ootella vaikka puolta tuntia, keksin sille ajalle jotain tekemistä. Keksikää muutkin!

Puoli tuntia? Mikä sinua vaivaa? Millaista elämää oikein elät? Jos puolella tunnilla ei ole merkitystä, tai edes kymmenellä minuutilla, niin jossain on jotain pahasti pielessä.

Vierailija
19/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myöhästy koskaan joten todellakin koen tuon aliarvostamisena itseäni kohtaan. Ei ole veroiseni ystävä.

Vierailija
20/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myöhästelijänä olen loppettanut tapaamiset jotka pitää minuutilleen sopia. En jaksa aika-tauluja vapaa-aikana.

Miten muuten tapaamiset sovitaan kuin minuutilleen? Jos jollain on vaikka 20 minuuttia aikaa olla jossain tapaamisessa, ja sitten pitää ottaa julkinen kulkuväline seuraavaan paikkaan, ja olet viisi minuuttia myöhässä, ehditte olla siinä vain vartin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan