Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämältäni puuttuu tarkoitus

Vierailija
07.01.2018 |

Vaikka on lapset ja on väärä työ, johon en koskaan olisi halunnut valmistua, oli vain pakko, niin ei elämälläni ole mitään tarkoitusta. Äitini halusi sen mulle näin, hän sai päämääränsä ja tavoitteensa läpi. Mahtaa nyt olla hyvä mieli hänellä. Pakotti minut ratkaisuihin, jotka tähän johtivat. Koska se oli hänestä oikea tapa elää, ja hedonistinen itsestä ja omista valinnoista nauttiminen väärä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Niin täysin sama.

Vierailija
2/17 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuitenkin pystynyt tekemään hedonistisia valintoja, mutta äitini näki ne niin vastenmielisinä ja kadehti minua varmaan niistä tiedostamattaan, että esti minua niitä valitsemasta ja löytämästä elämälleni merkityksen. Puhumattakaan että olisi siihen tukenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Niin täysin sama.

Voi kurja. Mä koitan vielä saada muutettua elämäni suuntaa, mutta se olisi esimerkiksi paljon helpompaa ilman äitiyttä, olla hedonisti ja miettiä, mitä mä itse haluan. Ei ainakaan tarttisi tuntea syyllisyttä siitä, että se on aina pois lapsilta. Menin terapiaan siis, äitien narsismia tuntevaan, en muunlaiseen. Niistä ei ollut tähän apua.

ap

Vierailija
4/17 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä miten se terapiakaan saa ratkottua sen, että mun omat tarpeet ja niiden mukaan eläminen ovat pois lapsilta.

ap

Vierailija
5/17 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoahan se on sellaisesta asemasta huudella, että äitiys on ihanaa ja rakastan lapsiani, jossa on saanut elää itseään kuunnellen ja toteuttaen. Varmaan ne sitten kulkevatkin käsikädessä se, mitä elämältä haluaa ja se, mitä lapset tarvitsevat. Mulla ei kulje.

Heräsin siihen vasta saatuani lapsia, että miten onneton olen. Olin sitä ennenkin, mutta kun ei tarvinnut pitää kenestäkään huolta, niin se ei ollut niin kamalaa.

ap

Vierailija
6/17 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin saattaa käydä, jos antaa muiden päättää omasta elämästään. Pakkohan ei ole muiden pillin mukaan mennä, ellei ole holhouksessa. Ei aloittajankaan.

Vierailija
7/17 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestäkään ei ole enää mitään iloa ja tukea, paitsi tietenkin lastenhoitajana, mutta kun se saa tehdä sitä, mistä se eniten tykkää, eli olla isä, niin siitä tuli ihan idiootti mua kohtaan. Se alkoi olla parisuhteessakin vain niiden lasten isä, ei yhtään tukenut mua enää kunnolla vaan oli vain melkein kuin joku yh.

ap

Vierailija
8/17 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin puuttui.

Sitten löysin Jeesuksen ja Hän on enemmän kuin olisin voinut koskaan kuvitella. <3 Tuki ja turva, elämän tarkoitus ja saan kokea elämässäni jatkuvia pieniä ihmeitä ja johdatusta. Elämä on matka ikuisuuteen.

Vierailija
9/17 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman onnensa seppä kirjoitti:

Noin saattaa käydä, jos antaa muiden päättää omasta elämästään. Pakkohan ei ole muiden pillin mukaan mennä, ellei ole holhouksessa. Ei aloittajankaan.

Kyllä on, luitko Katja Halmeen kirjan avioliitostaan Tonyn kanssa? Katja uskoi että ehkä oli hänen syynsä kun tony raivostui kaikesta ja oppi miellyttämään tätä. Jos olet niin tyhmä, ettet ymmärrä, miten avuttomalle, elämänkokemusta ja muiden rakkautta vailla olevalle lapselle käy niin luonnehäiriöisen äitinsä kanssa niin olet vain aivan tyhmä.

ap

Vierailija
10/17 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multakin puuttui.

Sitten löysin Jeesuksen ja Hän on enemmän kuin olisin voinut koskaan kuvitella. <3 Tuki ja turva, elämän tarkoitus ja saan kokea elämässäni jatkuvia pieniä ihmeitä ja johdatusta. Elämä on matka ikuisuuteen.

No mä en usko mihinkään sulle syötettyyn satuun.

ap

Vierailija
11/17 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämällä mitään tarkoitusta ole. Voit toki sellaisen tarkoituksen itsellesi keksiä, jos siitä on apua. Yleensähän sillä on, joten keksi tarkoitus elämälläsi. Jos nykyinen tarkoitus ei tunnu hyvältä, keksi uusi tarkoitus.

Vierailija
12/17 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun lapsethan ei mun elämästä päätä. Olkoot täällä tarpeineen, mä päätän, etten tarjoa niille niihin mitään. Jääkööt vaille, hehän ovat oman onnensa seppiä!

ap

Vierailija
13/17 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämällä mitään tarkoitusta ole. Voit toki sellaisen tarkoituksen itsellesi keksiä, jos siitä on apua. Yleensähän sillä on, joten keksi tarkoitus elämälläsi. Jos nykyinen tarkoitus ei tunnu hyvältä, keksi uusi tarkoitus.

Kyllä minä uskon, että on ihmisiä, jotka kokevat, että heidän elämällään on tarkoitus, eikä sitä ole mitään syytä keksiä. Ei se kestä mitään tarkastelua sellainen keksiminen vaan. Se pitää kokea, että tämä se on. Tai vaikkei se edes olisi kovin tarkkana mielessä, niin ei epäile merkityksellisyyttään tms.

ap

Vierailija
14/17 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako toi sun nimimerkki sitä, että sua saa kohdella huonosti ja jättää sun tarpeet täyttämättä, koska sä selviydyt aina ja saat kaikki muiden aiheuttamat haavat parannettua? Ja uskot, että se on jokin vakio, että aina on näin, ja jos jonkun haavat ei parane se on siksi, kun hän ei vain viitsi parantaa niitä, vaikka osaisi?

ap

Vierailija
15/17 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tämä elämä ja lähde Intiaan eheytymään.

Vierailija
16/17 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskovainen ja ajattelen, että jokaisen ihmisen elämän lopullinen, hyvä tarkoitus on päästä Jumalan yhteyteen. Jumalan tahto on, että kaikki tulisivat Hänen luokseen.

Ihminen on kuitenkin vapaa tekemään omat valintansa, ja ihmiset asettavat itselleen ja toinen toisilleen omia tarkoituksiaan.

Vierailija
17/17 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla lapset. Joku tarvitsee sua. Sulla on tarkotus.

Vittu että ärsyttää ihmiset jotka valittaa turhasta