Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka kertaa perhelomalle Kanarialle... TUI, Aurinkomatkat, Tjäreborg, Detur?

Vierailija
07.01.2018 |

Edessä olisi ensimmäinen koko perheen reissu Kanarialle. Ja koska ei ole aikaa sen kummemmin matkaa suunnitella, niin otetaan valmis pakettimatka ja all inclusive.
Haluaisin kuulla kokeneempien perhematkaajien kokemuksia eri matkatoimistojen valmismatkoista, eli mitä suosittelisitte oman kokemuksen perusteella. Kiitos jo etukäteen vastauksista.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin aioit lähteä?

Vierailija
2/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme aina valinneet TUIn koska sieltä on aina löytynyt sellainen kohde ja hotelli kuin me haluamme. Hotellin pitää siis olla lähellä lentokenttää (n.30min), Tuilla voi valita taxikuljetuksen hotellille, hotellin pitää olla rannalla mutta myös keskellä kaikkea, pitää olla kunnon uima-allasalue, all inc. ja vielä kotikenttälähtö joten kriteerit on kovat. Niin ja tason pitää olla 4 tai 4+tähteä. TUI on ainut missä meidän toiveet toteutuu ilman että menee konkurssiin vaikka onhan nuo meidän matkat keskimääräistä kalliimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin aioit lähteä?

Pääsiäisen aikoihin lähdetään, jos vielä löydetään kiva kohde. Jos ei enää onnistu, niin sitten ensi syksynä vasta.

Vierailija
4/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme käyneet muistaakseni kolme kertaa pakettimatkalla, normaalisti olemme omatoimimatkailijoita. Aurinkomatkat on se järjestäjä jota olemme käyttäneet ja ainoa noista mainituista, jota suostuisin edes harkitsemaan.

Vierailija
5/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin Aurinkomatkoilla koska hotellit ovat aina tosi hyvällä sijainnilla. 

Vierailija
6/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luotan Aurinkomatkojen lomamatkoihin. En ole vielä toistaiseksi joutunut pettymään. Osa matkoista saattaa maksaa hieman enemmän, mutta tarjonta on parempi ja lisäinvestointi kannattaa.

Vierailija
7/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apollo matkoilla olin viimeksi, hyvin pelasi.

Vierailija
8/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Aurinkomatkat! Kaikki mikä saattoi mennä pieleen niin meni.

Vierailija
9/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Aurinkomatkojen hotellit ovat ainakin aiemmin olleet ainoastaan perustasoa, TUI:lla (joka muistaakseni osti Finnmatkat) on ollut parempitasoisia. Matkat kyllä olleet sitten kalliimpia. Jos aiotte nauttia lasten kanssa lomailusta niin ottakaa hyvä hotelli, jonne ei ole lentokentältä pitkä matka.

Vierailija
10/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et pysty itse päättämään edes matkatoimistoa niin unohda perheloma.

No tuliko sulle nyt parempi mieli kun sait tuon lohkaista?  :-D

ap

Vierailija
11/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielekiintoista huomata, kuinka porukoilla on kovin erilaiset kokemukset samoista matkanjärestäjistä. Tästä sen taas huomaa, kuinka matkailu avartaa, eikä matkan onnistumisen suhteen ole olemassa mitään takuita. Matkan onnistuminen riippuu niin monesta tekijästä.

Viimeksi itse kävin Aurinkomatkojen äkkilähdöllä (yksin). Kaikki meni hyvin.

-N47

Vierailija
12/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut jokaisen matkoilla ja ei niissä kauheasti eroa ole ainakaan jos ei tarvii opasta matkan aikana. Kaikissa on asiat hoitunut niin kuin pitikin. 

Vierailija
13/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän pakettimatkat ole kaikilla lähes samanlaisia. Hotellit keskitasoa suosittujen kohteiden ytimessä. Olen matkustellut kaikilla yhtiöillä ja en ole eroja huomannut. Tui tosin toimi erinomaisesti kun laukku jäi Helsinkiin. Muilla en ole edes mitään palveluita tarvinnut.

Vierailija
14/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et pysty itse päättämään edes matkatoimistoa niin unohda perheloma.

No tuliko sulle nyt parempi mieli kun sait tuon lohkaista?  :-D

ap

Et osaa siis hymiöitäkään! 😁😜😃

Pysy kotimaassa tai jos kuitenkin päätät lähteä reissuun niin osta pelkkä menolippu!

Vierailija
15/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on oltu perhelomalla muutamalla tui lomalla sekä Tjäreborgin Sunwing-hotelleissa kun lapset oli pieniä. Etenkin nuo Sunwingit oli aika tasokkaita ”lapsiperhehelvettejä”, missä pienten lasten kanssa oli vaivatonta. Luulen, että enemmän kokemus riippuu hotellista kuin matkanjärjestäjästä.

Vierailija
16/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko matkatoimistolla väliä? Enempi merkitsee kohde ja hotelli.

Viime matkalla matkatoimisto näkyi vain kansiona hotellin infotilassa ja bussikuljetuksina lentokentälle. Soittamalla toimiston antamaan puhelinnumeroon sai kyllä apua. Mutta useimmat kysymykset ratkeavat helpoiten, kun asioista kysyy hotellin vastaanotosta.

Vierailija
17/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kaikkien eri matkanjärjestäjien nettisivut kannattaa kahlata läpi, muutaman illan hommahan se on, mutta etsintää helpottaa kun tietää mitä etsii, esim. all inc. ja minimi neljä tähteä + uima-allasalue. Me olemme olleet Apollon ja Aurinkomatkojen matkoilla, ei olennaisia eroja olla huomattu. Nykyisin taitaa ainakin Norwegianilla olla suoria lentoja Kanarialle, joten onnistuuhan lennot + hotellin osto erikseenkin, mutta onhan nuo valmismatkat perheen kanssa helppoja.

Vierailija
18/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetää helmikuussa kanarialle ja tuin matka. Ensimmäinen kerta myös :) ! Otettiin perheille suositeltu hotelli ja all inclusive. Pieniä lapsia matkassa kaksi.

Vierailija
19/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjäreborgia olen käyttänyt kymmenkunta vuotta. Mutta kuten joku sanoi, ei matkanjärjestäjällä ole suurtakaan merkitystä (paitsi maakuntakentiltä suorilla lennettäessä, esim Kuopiosta lennättää vain Tjäreborg.)

Vierailija
20/31 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tykkäämme Aurinkomatkoista, koska lennot ovat Finnairin koneilla ja matkaopas ainakin viimeksi Kreikassa oli suomalainen ja hän oli apuna mm. autonvuokrauksessa ja hyvin sai yhteyden mm. whatsappilla ym. Oli avuliasta palvelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä