Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leffassa saa somettaa jos siitä ei lähde rapinaa kovempaa meteliä

Vierailija
06.01.2018 |

Ei voi häiritä muita somettaminen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nuoret naiset somettaa 24/7.

Vierailija
22/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytaikainen näpyttely ei häiritse ketään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ongelmaa somettaa leffassa.

Vierailija
24/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ideaa on mennä elokuviin räpläämään puhelinta?

Vierailija
25/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some 367/7/24.

Vierailija
26/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin elokuvissa vuosien jälkeen - Valojen alkaessa hämärtää oikean puoleinen kaveri alkaa vimmatusti kaivella reppuaan, mieletön muovin rapina, viimein löysi etsimänsä HAMPURILAISEN , syöminen ei häirinnyt , mutta jäähtynyt hampurilainen haisi ällölle.                                                                                                                       Vasemmalla puolella pariskunta joilla yhteinen karkkiboksi josta äänekkäästi rouhaistiin syötävää, mussutettiin ja imeskeltiin. Pojalla oli   pop cornit jotka myös rahisivat ja häiritsivät, lisäksi tyttöä ei elokuva tainnut kiinnostaa päätellen lukuisista  somesessioista, kyllä se valo häiritsee ja jatkuva ählääminen jonkin muun kanssa , katsokaa elokuvaa.                                                                                                                                         Myös myöhässä tulijat ärsyttää, siinä sitten haetaan oikeaa riviä ja penkkiä riisutaan takkia ja estetään näkymä elokuvaan.                                                                                                                                                                              Kestää ennen kuin lähden näillä hinnoilla häirittäväksi.

Vierailija
27/29 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Nyt on some-aika.

Vierailija
28/29 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

takarivissä ok. muualla takanaolijat saa heitellä mitä kädessä nyt sattuu olemaan

Jos muiden kannalta ajattelee niine tuossa mielessä se taimmainen rivi on kaikista huonoista vaihtoehdoista vähiten huono. Tosin silloinkin näytöstä lähtevä heijastus saattaa häiritä vieressä istuvaa ja vielä hänenkin vieressä. Eli ei pidä tuolloinkaan ihmetellä jos joku laittaa puhelimen päreiksi. Leffoissa ei muutenkaan ole kovin asiallista pitää sitä luuria kaiketi edes päällä ollenkaan( tai näin mä olen ymmärtänyt ja saanut kasvatuksen). Ihmettelen varsinkin sitä porukkaa joka edes/ ylipäänsä kehtaa sitä sometusta teatterissa harrastaa. Muiden viihtyvyys tai huomiointi ei vaan taida enää joitain kiinnostaa. Toinen mitä ihmettelen, on tuo julkisissa kulkuvälineissä musan tai videoiden katselu ILMAN kuulokkeita. Pari kertaa pidemmän matkan junassa mennyt hermo niin oon itsekin laittanut pariksi sekuniksi sitten about vieressä istuvan kaiutin sankarin iloksi urheiluselostusvideon pauhaamaan kaveriksi. Edellisellä kerralla musaa ilman kuulokkeita kuuntelevan herran nais ystävä käveli mun viereen( kun laitoin noin 5 sekunin ajaksi omat musaa soimaan ihan näpäytyksen vuoksi) ja tempaisi mun instrumenttikotelon lattialle. Onneksi oli pehmustettu eikä soitin hajonnut, sille naiselle ois tullut kiva lasku muuten

Vierailija
29/29 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako menet leffaan jos somettaminen on tärkeämpää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä