Leffassa saa somettaa jos siitä ei lähde rapinaa kovempaa meteliä
Kommentit (29)
Lyhytaikainen näpyttely ei häiritse ketään!
Minulla ei ole ongelmaa somettaa leffassa.
Mitä ideaa on mennä elokuviin räpläämään puhelinta?
Kävin elokuvissa vuosien jälkeen - Valojen alkaessa hämärtää oikean puoleinen kaveri alkaa vimmatusti kaivella reppuaan, mieletön muovin rapina, viimein löysi etsimänsä HAMPURILAISEN , syöminen ei häirinnyt , mutta jäähtynyt hampurilainen haisi ällölle. Vasemmalla puolella pariskunta joilla yhteinen karkkiboksi josta äänekkäästi rouhaistiin syötävää, mussutettiin ja imeskeltiin. Pojalla oli pop cornit jotka myös rahisivat ja häiritsivät, lisäksi tyttöä ei elokuva tainnut kiinnostaa päätellen lukuisista somesessioista, kyllä se valo häiritsee ja jatkuva ählääminen jonkin muun kanssa , katsokaa elokuvaa. Myös myöhässä tulijat ärsyttää, siinä sitten haetaan oikeaa riviä ja penkkiä riisutaan takkia ja estetään näkymä elokuvaan. Kestää ennen kuin lähden näillä hinnoilla häirittäväksi.
Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Nyt on some-aika.
Vierailija kirjoitti:
takarivissä ok. muualla takanaolijat saa heitellä mitä kädessä nyt sattuu olemaan
Jos muiden kannalta ajattelee niine tuossa mielessä se taimmainen rivi on kaikista huonoista vaihtoehdoista vähiten huono. Tosin silloinkin näytöstä lähtevä heijastus saattaa häiritä vieressä istuvaa ja vielä hänenkin vieressä. Eli ei pidä tuolloinkaan ihmetellä jos joku laittaa puhelimen päreiksi. Leffoissa ei muutenkaan ole kovin asiallista pitää sitä luuria kaiketi edes päällä ollenkaan( tai näin mä olen ymmärtänyt ja saanut kasvatuksen). Ihmettelen varsinkin sitä porukkaa joka edes/ ylipäänsä kehtaa sitä sometusta teatterissa harrastaa. Muiden viihtyvyys tai huomiointi ei vaan taida enää joitain kiinnostaa. Toinen mitä ihmettelen, on tuo julkisissa kulkuvälineissä musan tai videoiden katselu ILMAN kuulokkeita. Pari kertaa pidemmän matkan junassa mennyt hermo niin oon itsekin laittanut pariksi sekuniksi sitten about vieressä istuvan kaiutin sankarin iloksi urheiluselostusvideon pauhaamaan kaveriksi. Edellisellä kerralla musaa ilman kuulokkeita kuuntelevan herran nais ystävä käveli mun viereen( kun laitoin noin 5 sekunin ajaksi omat musaa soimaan ihan näpäytyksen vuoksi) ja tempaisi mun instrumenttikotelon lattialle. Onneksi oli pehmustettu eikä soitin hajonnut, sille naiselle ois tullut kiva lasku muuten
Vittuako menet leffaan jos somettaminen on tärkeämpää?
Varsinkin nuoret naiset somettaa 24/7.