Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä halusit nuorena tulevaisuudeltasi, onko haaveet toteutuneet?
06.01.2018 |
Itsestä piti tulla matkusteleva uranainen, mutta tuli perheen äiti. Hetkeäkään en ole tosin katunut. <3 Mistä haaveilit teininä/nuorena aikuisena onko haaveet toteutuneet?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä halusin opiskella lääkäriksi, kirjoittaa kirjan, saada kuusi lasta ja asua upeassa talossa. Halusin tulla kauniiksi ja halusin matkustella paljon. Halusin onnellisen avioliiton.
Musta tuli lääkäri, kirjasta tuli väitöskirja... (sitä en kyllä suunnitellut, oli vähän muunlaiset kirjat mielessä). Olen asunut parissakin upeassa talossa, mutta nyt asun osakehuoneistossa, kun lapset ovat lentäneet maailmalle, ja upeiden talojen hoitaminen ei enää kiinnostanut. Lapsia tuli kaksi, sitten tuli avioero (jota en suunnitellut), sitten uusi avioliitto ja kaksi lasta lisää. Eli lapsia on neljä, jo aikuisia he kaikki. Ja matkustellutkin olen paljon. Minua on sanottu kauniiksi, mutta itse en ajattele olevani mitenkään erityisen kaunis. Tavallisen näköinen, ei mitään kummallisuuksia ulkonäössä, sopusuhtainen, ei pitkä eikä pätkä ei laiha eikä lihava ei lauta eikä povipommi, ei tumma eikä vaalea....
En osannut unelmoida että hurahdan liikuntaan, että opiskelen myös pilatesohjaajaksi, että kiinnostun valokuvaamisesta tai että ryhdyn laulamaan aikuisella iälläni. Nämä ovat kuitenkin elämässäni tällä hetkellä olevia, nautittavia asioita. Perheen, kauniin kodin ja matkustelun sekä kiinnostavan ammatin lisäksi.