Haluaako sellainen ihminen tavata, joka sanoo aina "olisi kiva nähdä", muttei ehdota koskaan mitään konkreettista?
Miten suhtautuisin melko tuoreeseen kaveriin, joka aina vihjaa, että olisi kiva nähdä, mutta ei sitten ehdota mitään konkreettista. Sanon aina, että nähdään vaan, mutta sitten asia ei etene mihinkään. Tai jos puhutaan aikataulusta, niin hän ei koskaan palaa näihin alustaviin keskusteluihin, vaan ilmeisesti hän odottaa, että minä muistuttelen asiasta. Itse olen sellainen, että jos haluan tavata jonkun, niin lähetän viestin, jossa sanon "Moi, mitä kuuluu, olisi kiva nähdä, milloin nähdään?" tai "mennänkö lauantaina kahville?". En siis oikein ymmärrä tuollaista, että vihjataan, mutta sitten pallo jää toiselle... Onko kyseessä ujous vai se, ettei hän nyt sitten niin innokas ole kuitenkaan näkemään...?
Veikkaan, että aika usein kyse on saamattomuudesta. Olisi kiva nähdä, jos vain saisi aikaiseksi viestitellä sopiakseen tapaamisen. Jotkut taas on kauhean yksisuuntaisia, eli tavataan vain, jos se toinen ensin laittaa viestiä/ soittaa ja ehdottaa aikaa. Ja kun tavataan, on kuitenkin mukavaa ja tulee aidosti tunne, että oli molemminpuolista.
Siitä voi ainakin päätellä, ettei toinen vain välttele koko tapaamista, koska ei kiinnosta koko ihminen.