Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännästi se on tämä elämä mennyt

Vierailija
06.01.2018 |

Tosin sen jo tiesi nuorena ettei helppoa tule olemaan vamman ja oppimisvaikeuksien takia.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutko huomenna meille? Mulla olis ne viinit vieläkin tallella. Voitais turista ja pohtia syntyjä syviä parin punkkulasin äärellä. Jos se ukkos sut kerran häätää.

Vierailija
42/50 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse kuitenkin arvioit, että sinusta olisi lähihoitajan työhön? Kun kerran lähdit alalle pyrkimään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta itse kuitenkin arvioit, että sinusta olisi lähihoitajan työhön? Kun kerran lähdit alalle pyrkimään?

Olinhan tehnyt omaishoitajan hommia niin ajattelin sen sopivan minulle.

Vierailija
44/50 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta et katsonut valintakriteerejä? Kyllä sussa on jotain muutakin ongelmaa päässä..

Vierailija
45/50 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta et katsonut valintakriteerejä? Kyllä sussa on jotain muutakin ongelmaa päässä..

Tiedän että pitäisi olla fyysisesti terve mutta kun en pysty opiskelemaan ns istumatyö ammattia niin ajattelin että tuo sopisi minulle.

Vierailija
46/50 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että pitäisi olla fyysisesti terve mutta kun en pysty opiskelemaan ns istumatyö ammattia niin ajattelin että tuo sopisi minulle.

No ei sopinut ei...

Vierailija
47/50 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajattelit myös, että R-kioskiyrittäjyys sopisi sinulle ja hoitokodin pyörittäminen sopisi sinulle?

Vierailija
48/50 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen tulevaisuus voi hyvinkin teidän erityislapsillanne olla edessä.

Vierailija
49/50 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hyöty jännästä elämästä tietysti on, että aineksia riittää muistelmateokseen. Tylsästä elämästähän ei olisi mitään kirjoitettavaa.

Ei tällä ole jännä elämä. Hyvä jos kotoa pystyy poistumaan, arkipäivien kohokohta on vuodesohvan kasaaminen ja vaivapalstalla trollaaminen

Vierailija
50/50 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkoholistiperheen ainut lapsi. Olen aina selviytynyt yksin, koen myös selviytyväni jatkossa.

En voi sietää tyhjänruikuttajia. En voi sietää heikkoja. En jaksa kuunnella itsesääliä.

Sitä on jo tarpeeksi ollut elämässäni. Se joka pystyy elämään kokemukseni, on vahva ja selviää.

Välillä mietin, kuinka sinisilmäisiä ihmiset ovat elämälle. Kuinka he kestävät vastoinkäyniset?

Koen huonon elämäni ja vastoinkäymiseni vahvistavan minua. Olen vahva, sinä olet ehkä heikko. Kumpi meistä pärjää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä