Jännästi se on tämä elämä mennyt
Tosin sen jo tiesi nuorena ettei helppoa tule olemaan vamman ja oppimisvaikeuksien takia.
Kommentit (50)
Mutta itse kuitenkin arvioit, että sinusta olisi lähihoitajan työhön? Kun kerran lähdit alalle pyrkimään?
Vierailija kirjoitti:
Mutta itse kuitenkin arvioit, että sinusta olisi lähihoitajan työhön? Kun kerran lähdit alalle pyrkimään?
Olinhan tehnyt omaishoitajan hommia niin ajattelin sen sopivan minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et katsonut valintakriteerejä? Kyllä sussa on jotain muutakin ongelmaa päässä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et katsonut valintakriteerejä? Kyllä sussa on jotain muutakin ongelmaa päässä..
Tiedän että pitäisi olla fyysisesti terve mutta kun en pysty opiskelemaan ns istumatyö ammattia niin ajattelin että tuo sopisi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että pitäisi olla fyysisesti terve mutta kun en pysty opiskelemaan ns istumatyö ammattia niin ajattelin että tuo sopisi minulle.
No ei sopinut ei...
Ja ajattelit myös, että R-kioskiyrittäjyys sopisi sinulle ja hoitokodin pyörittäminen sopisi sinulle?
Tällainen tulevaisuus voi hyvinkin teidän erityislapsillanne olla edessä.
Vierailija kirjoitti:
Se hyöty jännästä elämästä tietysti on, että aineksia riittää muistelmateokseen. Tylsästä elämästähän ei olisi mitään kirjoitettavaa.
Ei tällä ole jännä elämä. Hyvä jos kotoa pystyy poistumaan, arkipäivien kohokohta on vuodesohvan kasaaminen ja vaivapalstalla trollaaminen
Olen alkoholistiperheen ainut lapsi. Olen aina selviytynyt yksin, koen myös selviytyväni jatkossa.
En voi sietää tyhjänruikuttajia. En voi sietää heikkoja. En jaksa kuunnella itsesääliä.
Sitä on jo tarpeeksi ollut elämässäni. Se joka pystyy elämään kokemukseni, on vahva ja selviää.
Välillä mietin, kuinka sinisilmäisiä ihmiset ovat elämälle. Kuinka he kestävät vastoinkäyniset?
Koen huonon elämäni ja vastoinkäymiseni vahvistavan minua. Olen vahva, sinä olet ehkä heikko. Kumpi meistä pärjää?
Tuutko huomenna meille? Mulla olis ne viinit vieläkin tallella. Voitais turista ja pohtia syntyjä syviä parin punkkulasin äärellä. Jos se ukkos sut kerran häätää.