Nainen, selitä marsilaiselle mikä idea baareissa on ja miten toivoisit että sinusta kiinnostunut marsilainen lähestyisi sinua baarissa.
Tähän tupsahti nyt marsilainen joka ei ole koskaan käynyt baarissa eikä ymmärrä miten siellä on tarkoitus toimia. Ainoa mitä marsilainen tietää on että moni ihminen tapaa toisia ihmisiä baareissa ja siitä syntyy lyhyempiä ja pidempiä ihmissuhteita.
Kerro marsilaiselle baarien perusteet.
Kommentit (17)
baariin mennään ensisijaisesti juomaan, ei se mikään lihatiski ole. Jos menet baariin sillä oletuksella, että siellä kaikki olevat jotenkin etsimässä suhdetta,, menee metsään..
Marsilainen voi lähestyä sanomalla moi ja hymyilemällä. Mikäli lähestymisen kohde ei hymyile takaisin, marsilainen voi jatkaa matkaa.
Ojennat ison punaisen ruusun ja tarjoat sampanjaa ja tupakkaa. Siitä se lähtee jos on lähteäkseen.
Marsilainen voisi esitellä jotain planeetaltaan tai avaruudesta tuomaansa tietoa tai asiaa. Olisin kiinnostunut. Miesten turha yrittää samaa, ei kiinnosta jutella ollenkaan, tuijotelkoot tuoppiaan.
Olen nainen, enkä ole koskaan pokannut ketään baarista, eikä kukaan ole myöskään minua pokannut. Deittejä, yhdenillanjuttuja ja seurustelukumppaneita on löytynyt internetistä.
Tee ihan mitä muuta tahansa mutta älä alapeukuta.
Vierailija kirjoitti:
Marsilainen voi lähestyä sanomalla moi ja hymyilemällä. Mikäli lähestymisen kohde ei hymyile takaisin, marsilainen voi jatkaa matkaa.
Näin yksinkertaista se oikeasti on. Jos tätä ei ymmärrä, ei pidä mennä baareihin.
Kertoisin, että baareihin on kiva mennä kaveriporukalla juttelemaan, kuuntelemaan musiikkia, tanssimaan ja juomaan alkoholia, jota voi valita valtavasta valikoimasta. Siellä ei tarvitse olla hissukseen kello 22 jälkeen kuten kotona kerrostalossa.
Toisten juttelua on tyly mennä keskeyttämään, mutta baaritiskillä juomaa jonottavan kanssa voi vaihtaa sanan pari. Jos toinen näyttäisi olevan kiinnostunut, hänelle voi näyttää missä istuu ja sanoa, että voi tulla juttelemaan, jos kiinnostaa.
Sanoisin myös, että älä ala tyrkyttämään ja tarjoamaan juomisia, jos toinen sanoo ei. Älä ala myöskään vonkaamaan seksiä, jos toinen ottaa tyrkyttämäsi juoman vastaan. Kehenkään ei saa koskea ilman lupaa eikä ketään saa kouria. Pilkun aikaan ei ole soveliasta seisoa aulassa silmän harittaen ja kysyä jokaista ohimenevää naista mukaan panemaan.
Mistä marsilainen tietää kuka on hänen mielestään kiinnostava? jos ei ole ikinä ennen tavannut eikä sanaakaan vaihtanut. Vai pärstäkö siinä vaan merkitsee.
Lähtisin liikkeelle tanssiravintoloista. Niissä on luonteva tapa lähestyä hakemalla tanssimaan. Baareissa ollaan enimmäkseen humaltumassa. Juttelussa olisi viisainta aloittaa kertomalla jotain itsestään. Siis ei "käytsä usein täällä" vaan "tulipa lähdettyä pitkästä aikaa tanssimaan"
Marsilaisen ei ole hyvä olettaa, että nurkassa istuva naisporukka toivoisi marsilaisen seuraa. Naiset usein viihtyvät hyvin keskenään, eivätkä ole etsimässä marsilaisseuraa. Eivät kehtaa sanoa ei, kun marsilainen työntäytyy porukkaan puoliväkisin ja aloittaa väkinäisen keskustelun.
Miten baareissa on tarkoitus toimia:
1. Kerää joukko marskavereitasi.
2. Menkää mieleiseenne baariin
3. Seurustelkaa ja juokaa makunne mukaan alkoholia
4. Lähtekää takaisin Marsiin, kun alkaa väsyttää
Toivottavasti tästä oli apua!
Minulle baarien idea on siinä, että sieltä saa hyvää juotavaa. Joskin omalla kohdallani baari = oluthuone, koska siellä ne oikeasti hyvät juomat asuu. Hyvä seura minulla on yleensä mukanani jo tullessani. Se on yksi illanviettopaikka silloin kun ei jaksa istua kotona. Itse en ole ikinä mennyt baariin etsimään seuraa. Joskin joskus olen silti yllättynyt positiivisesti, kun minua on lähestytty ystävällisesti ja jutusteltu kuin ihminen ihmiselle esim. yhteiskunnallisista tai sosiaalisista ilmiöistä, eikä vain kohdeltu kuin lihanpalaa tiskillä. Ei siitä muuta tullut kuin mukava juttutuokio, koska en ollut seuraa etsimässä. Mutta mukava tuokio on silti aina mukava kokemus.
Marsilainen olisi niin oudon näköinen eikä hänellä olisi Maan valuuttaa ettei naiset siitä kiinnostuisi.
Paitsi jos marsilaisesta tulisi julkkis niin sitten koko naissukupuolena tunnettu kanalauma olisi marsilaisen perässä. Kun yksi niin muutkin.
Baareissa kannattaa vain rohkeasti mennä juttelemaan naisille mukavia. Täältä palstalta on turha hakea neuvoja, koska täällä tuntuu olevan täysin todellisuudesta vieraatunutta porukkaa ja trolleja.