Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia blogeja luette ja miksi?

Vierailija
06.01.2018 |

Kaverini kannustaa minua julkaisemaan tekstejäni blogina. Blogi-maailma on minulle melko vieras, joten tutustuin suosittuihin blogeihin ja se herätti muutamia kysymyksiä;

Suosituimmat blogit ovat todella samankaltaisia. Usein nuori nainen, vaimo ja äiti, kertoilee lapsiperhearjesta, sisustamisesta, matkailusta jne. Monet blogit mainitaan elämänmakuisiksi, mutta elämä vaikuttaa melko siloitellulta. Luetteko näitä koska ne ovat realistisia, huvittavia tai esim. visuaalisesti kauniita?

Jotkut blogit puolestaan herättivät miltei myötähäpeää kirjoitusvirheitä vilisevine tilityksineen. Mikä motiivi on lukea näitä?

Onko blogi kiinnostava vain silloin kun bloggari esiintyy julkisesti omalla nimellään? Mikäli bloggaa omasta elämästään ihmissuhteineen julkisesti, mielestäni silloin tulee altistaneeksi lähipiirinsä myös osaksi blogia. Vierastan ainakin noita lasten kuvia.

Enkä siis ole missään nimessä kalastelemassa lukijoita näillä kysymyksilläni. Näitä blogeja tutkiessa tajusin, että minun elämäni ei maistu niin hyvältä, että sitä kannattaisi muiden kanssa jakaa :D Mielenkiinto vain heräsi sen suhteen, että mikä näissä blogeissa viehättää?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla