Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en jaksa tätä elämää enää yhtään

Vierailija
06.01.2018 |

Halun tauon omasta elämästäni. Liikaa stressiä ja otan paineita ihan kaikesta. Suunnittelen tosissani itsemurhaa, koska olen vain niin loppu. Olisi ihanaa, jos joku ihminen tietäisi minusta ihan kaiken ja tekisi kaikki päätökset puolestani. Tiedän, että olen vaikeasti masentunut ja käynkin n. kerran viikossa puhumassa psyk. sairaanhoitajalle. Apua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ihan samaa :( tsemppiä meille

Vierailija
2/12 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ihan samaa :( tsemppiä meille

:( Tsemppiä sinullekin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksanut eilen, olin ihan loppu.

Vierailija
4/12 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oot päässyt juttelemaan psyk. sairaanhoitajalle?

Vierailija
5/12 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, joka kokee aivan samoja tuntemuksia. Kun voisi vain painaa pause-nappulaa.

Käyn kelan tukemassa psykoterapiassa, joten olen sikäli hyvässä tilanteessa, että saan apua. Olen kuitenkin niin väsynyt, että väsyn jopa siitä lomakkeiden lähettelystä, jota psykoterapia aiheuttaa, joten tuntuu että tilanne psykoterapiankin suhteen on +-0.

Kuitenkin minulla on ajatus, että kaikesta selviää ja edessä on aivan varmasti vielä paremmat ajat. Pystyn ajattelemaan näin jopa silloin on olen niin syvällä, että toivoin etten olisi koskaan edes syntynyt ja kun mikään ei tunnu yhtikäs miltään. 

Ap, oletko kokeillut lääkitystä terapian tukena? Itse olen aloittamassa piakkoin nappeja, jotka joskus minulla toimiva, mutta lopetin ne, sillä luulin etten tarvitse niitä enää. Nyt jälkeen päin tajuan, että lääkkeet todella pitivät minut opiskelukykyisenä ja mielialani oli aika hyvä. Myös ahdistuskohtaukset katosivat lähes kokonaan.

Toivotan sinulle ja kaikille muillekin masentuneille ja ahdistuneille voimia ja uskoa tulevaan. Asiat järjestyvät aina.

Vierailija
6/12 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi, joka kokee aivan samoja tuntemuksia. Kun voisi vain painaa pause-nappulaa.

Käyn kelan tukemassa psykoterapiassa, joten olen sikäli hyvässä tilanteessa, että saan apua. Olen kuitenkin niin väsynyt, että väsyn jopa siitä lomakkeiden lähettelystä, jota psykoterapia aiheuttaa, joten tuntuu että tilanne psykoterapiankin suhteen on +-0.

Kuitenkin minulla on ajatus, että kaikesta selviää ja edessä on aivan varmasti vielä paremmat ajat. Pystyn ajattelemaan näin jopa silloin on olen niin syvällä, että toivoin etten olisi koskaan edes syntynyt ja kun mikään ei tunnu yhtikäs miltään. 

Ap, oletko kokeillut lääkitystä terapian tukena? Itse olen aloittamassa piakkoin nappeja, jotka joskus minulla toimiva, mutta lopetin ne, sillä luulin etten tarvitse niitä enää. Nyt jälkeen päin tajuan, että lääkkeet todella pitivät minut opiskelukykyisenä ja mielialani oli aika hyvä. Myös ahdistuskohtaukset katosivat lähes kokonaan.

Toivotan sinulle ja kaikille muillekin masentuneille ja ahdistuneille voimia ja uskoa tulevaan. Asiat järjestyvät aina.

Niin, ei se terapia muuta yhtään mitään. Terapiasta ei saa ammattia, ystäviä, perhettä eikä mitään muutakaan.

Vierailija
7/12 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama tilanne mulla kaikin puolin.

Vierailija
8/12 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten oot päässyt juttelemaan psyk. sairaanhoitajalle?

Olen lukiossa, joten menin puhumaan koulupsykologille. Hän laittoi mut koululääkärille, joka määräsi lääkkeitä ja teki myös lähetteen kuntani psykiatrian poliklinikalle.

Vierailija
9/12 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei se terapia muuta yhtään mitään. Terapiasta ei saa ammattia, ystäviä, perhettä eikä mitään muutakaan.

Ei suoranaisesti saakkaan, mutta sieltä voi saada työkaluja noiden asioiden saavuttamiseen.

Vierailija
10/12 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, syön Escitalopramia ja Ketipinoria. Tuntuu kyllä, ettei niistä ole ollut lainkaan apua...

Ap

Vierailija
11/12 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitojakso?

Vierailija
12/12 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyttä saa S-raudasta. Muista bonarit!