Missä voisin tavata miehen,
Vaikka ihan yhden illan suhteeseen? Oon 42-v.nainen ja viimeisin suhde päättyi 7 vuotta sitten. Sitä ennen olin sinkkuna edellisen kerran teininä. Nykyään en vaan tapaa ketään missään....ja alkaa selibaatti riittää.
Kommentit (18)
Baarissa tietysti. Silloin molemmat tietävät heti, onko keskinäistä kemiaa sänkyyn asti. Tinderin ja nettideitit unohtaisin kokonaan, lopputulos on aivan liian epävarma. Tänään baanalle niin problem solved, ellet ihan käpykylässä asu.
Baarissa mua iskemään tulevat yli kuusikymppiset kännikalat tai tummatukkaiset nuoret miehet, jotka voisivat ikänsä puolesta olla lapsiani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Baarissa mua iskemään tulevat yli kuusikymppiset kännikalat tai tummatukkaiset nuoret miehet, jotka voisivat ikänsä puolesta olla lapsiani. Ap
Mikset sä käy iskemässä sulle sopivia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
No en oo jotenkin tohtinut... Ap
Eli ongelma on ettei juuri oikeanlaiset miehet tule kinuamaan sinua ilman että tekisit oikeastaan mitään.
On se niin väärin. Melkein normaalia miehen elämää.
M
Mistä päin Ap on? Luulisi ainakin yhden illan juttuihin löytyvän melko helposti miehiä.
M35
No yhden illan! En nyt enää tässä iässä kovin helposti miestä muuten ota. Ap
Vierailija kirjoitti:
ton ikäisenä kannattaa alkaa olla itsekin aloitteellinen. Saa plussana itse valita mielenkiintoiset miehet.
Niin varmaan... ei tuommoinen muumio saa enää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ton ikäisenä kannattaa alkaa olla itsekin aloitteellinen. Saa plussana itse valita mielenkiintoiset miehet.
Kaiken ikäisenä kannattaa olla. Paitsi tietysti, jos haluaa valittaa miten kaikki miehet ovat petturisikoja
Vierailija kirjoitti:
Baarissa tietysti. Silloin molemmat tietävät heti, onko keskinäistä kemiaa sänkyyn asti. Tinderin ja nettideitit unohtaisin kokonaan, lopputulos on aivan liian epävarma. Tänään baanalle niin problem solved, ellet ihan käpykylässä asu.
Baariin kannattaa suunnata jos on sellainen ihminen joka viihtyy baareissa ja hakee kumppanikseen myös baareissa aikaansa viettävää kaveria.
Jos haluaa jotain muuta niin nettitreffit on paljon parempi vaihtoehto. Yhteisistä harrastuksista voi myös yrittää bongata jonkun samanmielisen.
42v:n kuuluisi vain ymmärtää se oma kohderyhmä.
Joko juuri ja juuri sakkolihaiän ylittänet nuoret spermaruiskut finninaamoineen (mutta vahvoilla vartaloilla ja isoilla kovilla kaluilla) tai sitten vanhemmat hopeaketut.
Se toivottu ikäryhmä, energiset uraan suuntautuneet, koulutetut ja tienaavat 30-40v miehet ei kato päinkään kun on ylittäny tuon 40v rajan.
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan... ei tuommoinen muumio saa enää miestä.
Ai jaa, minä olen iskenyt viimeisimmät yhden yön miehet yli viisikymppisenä. Ei ollut vaikeaa. Ja ihan tiettyjen palstalaisten kiusaksi taidan vieläpä kertoa kuinka viimeisimmän pokasin: Menin baariin ja hymyilin. Kun mitään tulosta ei tullut, niin join viinilasilliseni ja lähdin pois, ja kyseinen poka juoksi minun perääni. Nimeä en muista, mutta oli minua kymmenkunta vuotta nuorempi surffaaja, kroppa oli sen mukainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on nimenomaan se oikea kohderyhmä. Mutta ihan ekana pois sieltä baarista.. ei siellä kuulu käydä täyettyään 35. Mee mielummin vaikka ikeaan kuten lautakasa-vanhanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baariin kannattaa suunnata jos on sellainen ihminen joka viihtyy baareissa ja hakee kumppanikseen myös baareissa aikaansa viettävää kaveria.
Jos haluaa jotain muuta niin nettitreffit on paljon parempi vaihtoehto. Yhteisistä harrastuksista voi myös yrittää bongata jonkun samanmielisen.
Aloittaja ilmaisi oikein selvästi etsivänsä pelkkää seksiä.
No joo, olipa turha neuvonpyyntö. Ap
Tinderiä?
M35