Mikä ihmeen "muutin Suomesta jonnekin ja nyt on paljon ihanampaa" kampanja lööpeissä on menossa?
"Saara jätti Suomen ja elää nyt unelmaansa Euroopan aurinkoisimmassa kaupungissa: ”Olen täällä rohkeampi”"
"Suomalainen Leo, 67, törmäsi purjehdusreissulla 34 vuotta nuorempaan Maiaan – elää nyt unelmakohteessa Karibianmerellä"
"Suomalaismies rakastui 24 vuotta nuorempaan ”Pikku Myyhyn” – muutti tämän kanssa ikkunattomaan taloon Vietnamiin"
Kaikki nämä IS etusivulla.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin samaa että nyt on ollut tosi paljon monikulttuurisuhteita lööpeissä, se joku vanhempi rouva gambialaisen miehensä kanssa, sen Leppilammen exän raskaus, joku entinen missi joka rakastui Dubaissa johonkin sambaopettajaansa, tuo purjehdusreissumies jne.
Vielä tuli mieleen se Bangkokilainen liikenainen nuorehkon miehensä kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Ulkosuomalaisena olen ihmetellyt ihan samaa! Minä taas kaipaan Suomeen ja odotan kaihoisasti sitä päivää kun pääsen muuttamaan takaisin kotiin.
Taidat olla kotirouva. Ei sinun miehesi enää työllisty Suomessa.
Suomi on loistava maa, jos ei ota huomioon ilmasto(365 päivää kylmää), ihmiset( 95% kulkee naama norsun v... ja valittaa) ja lopuksi sijainti( kaukana kaikesta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkosuomalaisena olen ihmetellyt ihan samaa! Minä taas kaipaan Suomeen ja odotan kaihoisasti sitä päivää kun pääsen muuttamaan takaisin kotiin.
xD
Huonot kelit. Ihmiset haluavat lukea ja haaveilla, joten tulee paljon klikkauksia.
Hallitus syöttää mwdian kautta harhaluuloja, jotta kyykytetyt työttömät ja köyhät joukkopakenisi "parempiin oloihin". Sitten menis rajat kiinni. Ensin on tuotu nuoria korskeita miehiä, omat työttömät ajetaan pois ja avot; minimipalkka pois ja nämä miehet töihin. Ihan selvä salajuoni. Elkää hyvät ihmiset muuttako aurinkoon ja lämpöön, sinne kärventyy. Hallituksen juoni lähettää hel..vettiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua googlaisin termin "expat".
Seuraava otsikko kuuluu: Palasimme Suomeen lasten tultua kouluikään ,eli ilmainen koulutus porsaan kotiin ajaa...
Ihmettelin samaa että nyt on ollut tosi paljon monikulttuurisuhteita lööpeissä, se joku vanhempi rouva gambialaisen miehensä kanssa, sen Leppilammen exän raskaus, joku entinen missi joka rakastui Dubaissa johonkin sambaopettajaansa, tuo purjehdusreissumies jne.