Mitä nimiä ette voi sietää
Eli mitkä ovat sellaisia nimiä, jotka saavat teissä melkein oksennusreaktion aikaiseksi?
Itselleni pahimpia ovat Niklas, Niko ja Henri! Erityisesti tuo Niklas karmii selkäpiitä, vihaan tuota kl- yhdistelmää
Kommentit (41)
Miksi näitä pitää tehdä? Kuitenkin joku löytää oman nimensä ja tulee vain paha mieli. Nimiä on yhtä monia kuin ihmisiäkin. Niin kuuluu vanha sanontakin "Ei nimi miestä rumenna ellei mies nimeä." Nämä ovat ihan turhia, mutta nostinpa kuitenkin. Minulle ihan sama kenenkään nimellä, sisin ratkaisee.
Aikuisen miehen nimenä Topias on jotenkin vastenmielinen ja lapsellinen.
Naisilla ei niin häiritseviä, ehkä jotkut mummonimet kuten Paula tai Annikki, jos pitäisi keksiä.
Tuskin nyt oksurefleksiä mikään nimi saa aikaan mutta tosi yökköjä nimiä on esim. Kaisa, Tanja, Jonna, Heidi. Hmmm miesten nimistä en nyt keksi mutta uskoisin että niitäkin on. Myös kaikki olevinaan hienot wt nimet on hirveitä.
Jostain syystä en pidä naisten nimistä joissa N on ainoa konsonantti esim. Neea, Ninni, Nanna, Niina jne.
En tiedä mistä tämä johtuu :(
Vierailija kirjoitti:
Kerropa ensin mikä on nimesi? XDD
En mä sille mitään voisi, jos sä pitäisit mun nimeäni rumana ja oksettavana. Saat ihan rauhassa nauraa ja oksentaa:DD
Ehkä jätän kuitenkin kertomatta;)
Ja onhan täällä vaikka mistä "turhasta" keskusteluja, mua nyt huvittais kuulla onko muitakin joille jotkut nimet aiheuttaa puistatuksia. :D
Raimo, tulee mieleeni yks hullu opettaja.
Eemi, miklas, pilvi-kuurankukka-annastiina ja jonne.
Vierailija kirjoitti:
Raimo, tulee mieleeni yks hullu opettaja.
Vaikuttaako kyseinen "raipe" jääkiekon parissa?
Pontus ja Ylermi ovat melko epämukavia nimiä.
Yrjö
Vanhan miehen nimenä kyllä ok
Veeti, Urmas, Nuutti, Unna, Noomi
Vierailija kirjoitti:
Rainer
+Mertsi & allan
Hoi hoii
Markku, Ari , Kari, Jari, Sari, Sirpa, Kirsi, Tuula, Leena, Pirjo, Kalle, Pekka, Ville, Yrjö, Aulis, Anne, Tarja, Taija, Terhi, Varpu, Tiina, Tellervo, Mauno, Urho, Johannes, Viljami, Väinö, Valtteri
Juhana Vartiainen, Jari Lindström, Alexander Stubb, Esko Aho, mikä-se-nyt-olikaan-Katainen, Piia-Noora Kauppi, Elina Lepomäki - onhan noita.
Ainiin, ja naisista Amanda sekä Roosa