Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde ulkomaalaisen kanssa kun ei osaa toisen kieltä.

Vierailija
05.01.2018 |

Olen rakastunut tai no... erittäin paljon tykästynyt yhteen englantilaiseen mieheen. Olin itse englannissa lomalla 3kuukautta sitten, tutustuimme miehen kanssa silloin ja hän pyysi minua treffeille. Kävimme muutamilla treffeillä ja minulla oli todella hauskaa. En tosin puhu hyvää englantia mutta pääsimme elekielellä pitkälle. Nyt tämä mies tahtoo tulla luokseni suomeen tai että minä tulen englantiin kun hän pitää töistäänlomaa. Olen otettu että hän haluaa nähdä minut vaikka emme puhu yhteistä kieltä. Haluaisin "suhteemme" toimivan.

Onko teillä kokemusta seurustelusta ihmisen kanssa joka ei puhu kieltänne? Toimiko suhteenne? Opiskelitteko toistenne äidinkielet?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene. Itsekkin rakastuin mieheen jonka toinen äidinkieli on englanti. Kun tavattiin kielen taso minulla oli peruskouluenkku arvosanalla 8.

Kuuntele minua kun sanon että tulet oppimaan hänen kielensä todella nopeasti, varsinkin kun hän on natiivi.

Minäkin olin ujo kun tavattiin miehen kanssa mutta sydän pakotti yrittämään kommunikoimaan hänen kanssaan. Nyt ollaan oltu 10 vuotta yhdessä ja Suomessa asutaan.

Vierailija
42/61 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on 2018 ja et osaa englantia? What the fuck?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Kurdi mies. Olen opiskellut hänen kieltään ja hän minun. Alussa emme osanneet kommunikoida toistemme kanssa kunnolla.

Jos on vain tahtoa molemmilla niin kyllä, sanon kyllä sille että näette vielä uudestaan!

YÄK! 

Ette osanneet kommunikoida mutta peitto heilui.  Ja näin Herra kurdi sai pääsi Suomeen asumaan. 

Suomen kielen osaaminen tekisi sinullekin hyvää. Lyön vetoa, että jos mies olisi länsimaalainen, sua ei "yököttäisi" ollenkaan näin paljon.

Ei varmaankaan. Kirjoittaja tiesi elämän lait ja todennäköisyydet

Vierailija
44/61 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on iäkkäämpi ihminen:-) Ei tosin osaa puljujärvikään

Vierailija
45/61 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vidussa se vuosi liittyy siihen ettei joku osaa englantia? Mikä 12vuotias olet?

Vierailija
46/61 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av on näköjään m. a. t. u. patjoja täynnä, hyi helvetti

Vierailija
47/61 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumala*ta miksi teinit aina ottavat tuon "siis nyt on vuosi 2k18 etkä osaa tehdä sitä ja tätä ja tuota"

Naurettavaa. Suomessa kun ei sitä Englantia oikeastaan edes tarvitse.

Vierailija
48/61 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen englannin kielen oppii kun opettelee. Nythän saat vähän niin kuin ”huvin ja hyödyn” samassa paketissa.

Sinäpä sen sanoit :) Sovimme miehen kanssa että nähdään ensikuussa. :) Ap.

Ihana kuulla AP! Toivottavasti reissusta tulee mukava, pidän sinulle peukkuja tulevaan ♡

Vierailija
49/61 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde englantiin. Minä ainakin lähtisin. Plus uläasteen englannilla pärjää aika pitkälle, lisää opiskelua siis vaan.

Vierailija
50/61 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go to UK

Vierailija
51/61 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin lähtisin. Jos käy vitu*tamaan niin onneksi lentoja lähtee ympäri vuorokauden ;)

Vierailija
52/61 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki matupatjat, etenkin te turviksien kanssa vehtaajat. Mitäs jos vaan muutatte pois täältä geelitukkienne kanssa.

Vierailija
53/61 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki matupatjat, etenkin te turviksien kanssa vehtaajat. Mitäs jos vaan muutatte pois täältä geelitukkienne kanssa.

Minkä maalaisia tarkoitat?

Tässäkin aloituksessa puhutaan VALKOIHOISESTA ENGLANTILAISESTA MIEHESTÄ JOKA KÄY TÖISSÄ.

Vai tarkoitatko nuita muutamia kommentteja joilla on Irak/irak/Afrikkalainen mies??

Vierailija
54/61 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SAMAA MIELTÄ

Vierailija
55/61 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SAMAA MIELTÄ

Isäm maam puollustajat unite. Mitä jos antaisitte ihmisten elää, kuten he haluavat. Itse seurustelen suomalaisen miehen kanssa, mutta eipä mua muiden seurustelut ja panot kiinnosta.

Vierailija
56/61 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SAMAA MIELTÄ

Isäm maam puollustajat unite. Mitä jos antaisitte ihmisten elää, kuten he haluavat. Itse seurustelen suomalaisen miehen kanssa, mutta eipä mua muiden seurustelut ja panot kiinnosta.

Tähän maahan ei todellakaan yhtään ählyä tarvita. Raiskaavat naisia ja pahoinpitelevät. Eivät edes kättele koska heidän kulttuurissan se on väärin, naisia ei kohdella tasa-arvoisesti.

Apn miehestä ei tosin valittamista jos käy töissä tms.

Vierailija
57/61 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ja pidä hauskaa.

Vierailija
58/61 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mene

Vierailija
59/61 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelin miehen äidinkielen, kun mies ei osannut englantia, puhumattakaan suomen kielestä ja muutin pois Suomesta. Onnellisesti naimisissa ja hyvin kommunoimme nykyään. <3 AP:lle paljon tsemppiä!

Vierailija
60/61 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin Venäjälle mieheni kanssa. Lomailemme Suomessa muutaman kerran vuodessa, puhumme venäjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän