Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein komentaa kaverin muksua (3v), joka

Vierailija
13.04.2006 |

meillä käydessään raahaa lasten huoneesta kaikki " tarvitsemansa" lelut olkkariin? Meidän omatkaan ei saa niin tehdä...

Ihan jo siksi, etteivät siivoa sotkujaan lähtiessä ja itse en halua kompastua miljoonaan pikkuautoon vauva sylissäni jne.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska leikin jälkeen kyllä siivotaan. Ei lapset pysty leikkimään siististi. Ihme hitlerivanhempia--leikkikääpä lapset, mutta yhtään lelua ei sitten saa siirtää.

Vierailija
22/27 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

koska leikin jälkeen kyllä siivotaan. Ei lapset pysty leikkimään siististi. Ihme hitlerivanhempia--leikkikääpä lapset, mutta yhtään lelua ei sitten saa siirtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kyläilyssä on kyllä ihan muut tarkotukset , kun stressata kaikella itseänsä . Enkä ymmärrä ollenkaan että tänne tullaan valittamaan vieraista tai oista ystävistä . Kaksnaamasta porukkaa ! Lelu ! IIK KERÄÄ !!

Vierailija
24/27 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerään ne mieluiten ITSE pois vierailun päätteeksi, koska ei ne vieraat osaa niitä kuitenkaan omille paikoilleen laittaa. Kerään lelut myös aina iltaisin ja joskus kerätään lapsen (2,5 v.) kanssa yhdessäkin niitä. Ymmärtää se, jos sanoo, että lelut menee nyt kanssa lepäämään...

Meillä tuo toistaiseksi ainoa lapsi kun on aika rauhallinen ja myös todella leikkii yleensä edes hetken sillä lelulla, jonka omasta huoneestaan hakee. Sitä mäkään en ymmärrä (enkä hyväksy), että vedetään joka ikinen lelu pois laatikoista ja hyllyistä ja kuljetetaan ne sinne tänne vaikkei YHTÄÄN leikitä niillä sitten. Eli se on vain sellaista sotkemista. Jotkut lapsivieraat harrastaa tätä (eivätkä näitten vanhemmat yleensä ole huomaavinaan...).

Meillekin on tulossa vauva, mutta on tässä jo niin tottunut väistelemään lattialla olevia pikkuautoja, ettei se mun mielestä ole mikään ongelma...

Yksinkertaistaen: lapsien pitää saada leikkiä, on tämä niidenkin koti, MUTTA rajansa kaikella tietysti. Pikkulapsiaikaan mun mielestä kuuluu sellainen hallittu " lelukaaos" .

Vierailija
25/27 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä siis puutu toisten asioihin, vaikka ne teillä tapahtuvatkin!

Vierailija
26/27 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 3-vuotias jo tajuu asioita...

Vierailija
27/27 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän