Onko oikeasti pariskuntia jotka yli kymmenenkin vuoden yhdessäolon jälkeen yhä rakastelevat joka päivä?
Ja jos täällä on joku sellaista elämää viettävä niin oletko onnellinen?:)
Kommentit (9)
Hyvin mahdollista, kun vielä tietäisi kenen kanssa.
Vaatii sen, että elämä on muuten aika stressitöntä. Tai sen, että eivät rakastele keskenään.
Ei ole. Kiima laantuu. Vähempikin riittää ja aikansa ja energiansa voi käyttää järkevämpiin asioihin.
Vuodesta 2001 ollaan miehen kanssa rakasteltu ainakin lähes päivittäin. Katkoja on ollut vain lastensaannin, sairastelujen ja joidenkin matkojen yhteydessä. Nyt on varmaan ollut joskus lokakuussa viimeksi sellainen päivä että ei oltaisi lemmitty. Ja kyllä, olen onnellinen.
Aikamoinen vaatimus perheelle.
Nykyiset rakennukset ovat pahvia ja kaikki äänet kuuluvat seinien läpi.
Teinit valvovat myöhään joten pitäisi valvoa keskiyöhön. Ala-aste ikäisinä nukahtivat ennen kello kymmentä. Tähän kun lisätään työstressi ja valvominen, alkaa nukkuminen tuntua paremmalta vaihtoehdolta.
Teoriassa kyllä. Joka päivä on kyllä täysi mahdottomuus, koska ollaan erilläänkin joskus. Mutta pääsääntöisesti kyllä. Olemme lapseton pariskunta ja varmaan siksi olosuhteet ovat otolliset rakastelulle.
Vierailija kirjoitti:
Vuodesta 2001 ollaan miehen kanssa rakasteltu ainakin lähes päivittäin. Katkoja on ollut vain lastensaannin, sairastelujen ja joidenkin matkojen yhteydessä. Nyt on varmaan ollut joskus lokakuussa viimeksi sellainen päivä että ei oltaisi lemmitty. Ja kyllä, olen onnellinen.
Oon kade n38, nii se pitäis ollakin
On, on, retorisesti tosin, mutta anyway.