Kaverini meikkasi mustelman otsaan saadakseen huomiota, mitä teen?
Kaverini siis väitti olleensa auto-onnettomuudessa ja meikkasi ison mustelman naamaansa. Mustelma katosi mystisesti viikossa, kuulemma parantui. Olen huolissani hänestä muutenkin, valehtelee ja kuvittelee asioita. Pitäisikö minun puhua hänelle suoraan vai hänen miehelleen ensin??
Kommentit (17)
Jos kaverisi on paranoidinen niin keskustele miehen kanssa!
Näen heitä huomenna, taidan ottaa puheeksi miehen kanssa.
Onkohan sama tyyppi kun mie tiiän. Kuulostaa ainakin...
Vierailija kirjoitti:
Mistäpäin?
Ei kuulosta kovin terveelle, oli sitten syynä huomionhaku tai harhoissa eläminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpäin?
Tre
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta kovin terveelle, oli sitten syynä huomionhaku tai harhoissa eläminen
Joo ei niin
Sano sille kaverilles ettei mustelmat parane viikossa :D jos vaikka ymmärtäisi yskän...
Onko kaverillasi ongelmia? Tiedän erään, joka oli pahasti koulukiusattu ja kotona lytistetty ja alistettu ja oireili mainitsemillasi tavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaverillasi ongelmia? Tiedän erään, joka oli pahasti koulukiusattu ja kotona lytistetty ja alistettu ja oireili mainitsemillasi tavoilla.
Antaa ymmärtää että kaikki on hyvin.. oon miettinyt että on varmaan jotain isoja ongelmia kun tollasta keksii.
Tuota feikkimustelmaa pahempi onnettomuus on jo tapahtunut siellä otsaluun toisella puolella.
Mitään ei ole tehtävissä.
Kai se ite sen tajuaa ettei kukaan tollast usko?
Vierailija kirjoitti:
Mari
Kuvitteleekohän tässä nyt aapeen kaveri, vai ap?
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleekohän tässä nyt aapeen kaveri, vai ap?
Vai lukija? Entä jos tätä aloitusta ei ole ikinä tehtykään, kaikki on vain harhaa?
Puhu suoraa ystävälle ja miehelle, jos ystäväsi kiistää väitteesi sano hei hei ystävyydelle