Millainen nainen lähtee yhdenillanjutun jälkeen kotiin nukkumaan?
Eli on tehty Sitä jonka jälkeen nainen sanoo että lähtee kotiin eikä jää yöksi miehen luo vaikka mies toivoisi naisen jäävän.
Kommentit (61)
Sellainen, joka ei haluakaan tehdä Sitä vaan vaan nukkua, mutta jos se ei miehelle sovi.
Sellainen nainen, jolla oli tarkoituksenakin harrastaapelkkää irtoseksiä eikä muuttaa yhteen parisuhteeseen random äijän kanssa.
Sellainen, joka potee krapulaa mielummin yksin.
pitääkö sitä sinne asumaan jäädä sitte
pitääkin testata jatkossa
Ei varmaan kukaan, muuta kun sairaalloisen mustasukkaisen miehen päässä.
Jos mies sanoo seksiä ”on tehty sitä” , lähtee nainen just siks..
Jos "juttu" on tuttu niin jään yöksi ja usein olen saanut aamulla kyydin kotiinkin. Mutta en jää randompanojen luokse yöksi. Joskus saattaa bukahtaa kainaloon hetkeksi, mutta herätessä kerään kamppeeni, soitan taksin ja lähden. Tutun luona on "turvallista" nukkua ja usein sitä haluaa vielä darrapanonkin.
Aamulla krapupalssa herääminen jostain tuntemattomasta sängystä ja matkustus kotiin on niin no-no. En kyllä hirveäst harrastakaan kännisiä yhdenillan juttuja...
Jos siellä ei sitten ole tehty Sitä..
Mikään ei oo niin hirveetä kun raahautua kämpille darrassa, paljon mieluummin toikkaroi humalassa kotiin ja aamulla heräilee ihanassa yksinäisyydessä omasta pedistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei oo niin hirveetä kun raahautua kämpille darrassa, paljon mieluummin toikkaroi humalassa kotiin ja aamulla heräilee ihanassa yksinäisyydessä omasta pedistä.
Sinkku herää aina yksin.
Täh, mitä siinä sit pitäisi tehdä?! Jäädä nurkkiin odottelemaan kosintaa?
Kerran laskeskelin niin olen itseasiassa nukkunut useamman miehen kanssa, kun harrastanut seksiä. Jotain läheisyyden tarvetta sillä olen tyydyttänyt. En ollut aina vapaa tuolloin, mutta en näe mitään syytä, miksi sen, mitä olen nuoruudessani tehnyt, pitäis kenenkään p*rsettä kutittaa.
Minusta on vaan kohteliasta poistua ennen aamupalaa. Mahdolliset jatkot sovitaan sitten myöhemmin.
Yhden illan jutuissa pääasia on yleensä seksi. Kun se puoli on hoideltu niin mitäpä sitä jää nurkkiin pyörimään ja toisen arkea häiritsemään. Haluan juoda aamukahvini ja lukea hesarin yksin.
Mitäs se kevytkenkäinen sitten tarkoittaa?
-ohis