Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen lähtee yhdenillanjutun jälkeen kotiin nukkumaan?

Vierailija
05.01.2018 |

Eli on tehty Sitä jonka jälkeen nainen sanoo että lähtee kotiin eikä jää yöksi miehen luo vaikka mies toivoisi naisen jäävän.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En halua nukkua kenenkään vieressä, enkä varsinkaan herätä vieraassa paikassa jonkun satunnaisen tuttavuuden kanssa. 

Vierailija
22/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muista että oisin koskaan ollut yhden illan jutun luona yötä tai juttu ois jäänyt minun luo. Toki kavereita joiden kanssa olen seksiä harrastanut on jääneet yöksi ja fb, mutta muut kylmästi pihalle kun hommat on ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli on tehty Sitä jonka jälkeen nainen sanoo että lähtee kotiin eikä jää yöksi miehen luo vaikka mies toivoisi naisen jäävän.

Sellainen joka haki ja sai vain seksiä, ei jutustelua eikä läheisyyttä.

Sellainen joka tykkää nukkua mukavasti, rennosti ja vapaasti ( ja turvallisesti) omassa sängyssä. Sellainen joka haluaa herätä omassa kodissa.

Vierailija
24/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytkenkäinen nainen koska harrastaa yhdenillan juttuja.

Vierailija
25/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. En halua nukkua kenenkään vieressä, enkä varsinkaan herätä vieraassa paikassa jonkun satunnaisen tuttavuuden kanssa. 

Mitä väliä sillä on, mistä herää? Ensimmäiset kerrat korkeintaan hieman kirpaisee. Se on sitä todellista vapautta, jos sillä ei ole juuri väliä.

Vierailija
26/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jääny tai ollu jäämättä ihan sen mukaan millanen mies on ollu tai lähinnä mite muute synkkaa. Jos muutenki on ollu hauskaa yhessä ja juttu luistaa jään yöks, jos seksin jälkeen on vähä sellane "jaaahas" olo ni meen kotio.

Vierailija
27/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka haluaa pitää asiat yksinkertaisina. Seksi on saatu, muuta ei tarvitse. Joten miksi tehdä asioista monimutkaisempia?

Vierailija
28/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas nainen. Yksi tuttuni suostui että jätkä jäi nukkumaan ja lähtisi vasta aamulla. Jätkä kampesi yöllä nukkuvan naisen päälle ilman kumia ja ilman lupaa, ja tämä tuli siitä raskaaksi.

Raiskaushan se oli vaikka oltiin liian nuoria silloin tajuamaan sitä ja maailmakin oli silloin kovempi naisille.

Vierailija
29/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas

Vierailija
30/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö 2000 luvulla on tuollaisia tiukkapipoja? Yhden illan jutuissa ei ole mitään kevyt kenkäistä tai hävettävää..

Vierailija
31/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies ei pysty kertomaan harrastaneensa seksiä, vaan käyttää sanoja tehty Sitä?

Vierailija
32/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö 2000 luvulla on tuollaisia tiukkapipoja? Yhden illan jutuissa ei ole mitään kevyt kenkäistä tai hävettävää..

En sanonut kevytkenkäisyydessä olevan mitään hävettävää. Itse en sellaisiin kuitenkaan sotkeudu.

Vierailija
33/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava nainen joka ei ole kiinnostunut kaikista panoistaan

Vierailija
34/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi naisten on aina panon jälkeen pakko sanoa, että "mun pitää varmaan lähteä kotiin". No mies on siinä huuli pyöreänä kun hieman nauttineena (jos muutenkaan) ei ymmärrä, että nainen kerjää mieheltä pyyntöä jäädä. Kun mies ei ymmärrä ja sitten toteaa, että lähde vaan, jos sun kerran täytyy niin, nainenhan lähtee. Tuskin kumpakaan tätä haluaa mutta näin se vaan menee. 

Vierailija
35/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyttynyt

Vierailija
36/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua herätä minkään randomin vierestä aamulla. Jos on mahdollisuus lähteä yöllä kotiin, niin lähden. Herään mielummin omasta sängystäni ja poden krapulaa itsekseni. Toki olen yöksi voinut jäädä jonkun ennestään tutun luokse, kehen luotan ja keneltä haluan esimerkiksi darrapanon vielä 😁

Vierailija
37/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, mistä herää? Ensimmäiset kerrat korkeintaan hieman kirpaisee. Se on sitä todellista vapautta, jos sillä ei ole juuri väliä.

Sillä on tosi paljon väliä. En tykkää aamuista enkä ihmisistä, enkä todellakaan halua nähdä ketään enkä jutella kenenkään kanssa heti herättyäni. Haluan herätä rauhassa.

Vierailija
38/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen lähtenyt. En saanut unta ja kotiin oli pitkä tunnin matka mutta kaksi tuntia sängyssä pyörineenä lähdin ekalla aamumetrolla kotiin. Kotona tuli hyvin uni. Kyllä pidin miehestä mutta halusin kanssa nukkua. :D

Vierailija
39/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä k*sista ja hikistä m*lkkua haluaa muutenkaan? Miettikää nyt itse. Varmimmin ja turvallisimmin saa tekopeniksellä. Kokokin on tiedossa etukäteen.

Vierailija
40/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhden illan jutut tulivat mun kotiini ja ohjasin heidät ulos sen jälkeen nukkumaan omaan kotiinsa. En osaa nukkua kenenkään kanssa vaan mieluummin yksin.

N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi