**tuttaa olla melkein 50v
Kuvista sen huomaa, vanha tantta, epäkelpo mummo, aika ajanut ohi. Olen paksu maatuska.
Kommentit (14)
"Entäs jos ajattelisit joka päivä nautinnolla sitä, ettet ole vielä 85 v. ?"
Ai luoja, mikähän valas mä sitten oon... tää alamäki ei pysähdy siis tähän.
Minua ei ***uta yhtään!
t. 49-vuotias nainen
Minä olen 47 ja ihan tyytyväinen. En minä halua olla enää nuori, en taitaisi jaksaa enää asioita, joita nuorena piti tehdä. Nykyisin olen ihan mielelläni aikuisten lasten äiti ja ikääntyvän miehen rupsahtava vaimo. Mies rakastaa silti ja lapset rakastavat ja rakastan minä itsekin itseäni. Ihan hyvä eukko.
Se voi olla, että katselee itseään toisin silmin, kun pitkän suhteen jälkeen onkin tullut ero ja sitten pitäisi etsiä uutta kumppania?
Joo, ja ennen kuin huomaatkaan olet 60.
Vuosien tuijottaminen on hyödytöntä.
Voisit olla myös vanha äijä ison mahan, pakenevan hiusrajan ja kadonneiden kykyjen maailmassa. Luulisit olevasi komea ja kuvittelisit, että kaikki tytärtäsi nuoremmat naiset himoitsevat sinua.
Sulla on puolet elämää vielä jäljellä. Voit itse päättää millainen se elämä on, oletko vielä 10 vuodenkin päästä paksu maatuska ja onneton ihminen.
Minä olen oikein tyytyväinen elämääni ja itseeni, vaikka olenkin jo päälle viisikymppinen.
"Voisit olla myös vanha äijä ison mahan, pakenevan hiusrajan ja kadonneiden kykyjen maailmassa. Luulisit olevasi komea ja kuvittelisit, että kaikki tytärtäsi nuoremmat naiset himoitsevat sinua."
Reps
Onko se niin, että naisista tulee iänmyötä vähän niin kuin peräkammarinpoikia?
Mukavaa olla melkein 60. Nuoret mennä viuhtoo stressi tapissa tyhjän perässä. Minä elelen juuri niinkuin haluan ja jaksan eikä harmita yhtään.
Ite täytän 36 tänä vuonna. Olen vanha. Äitini on 70 ja nuorekas
Jos elät satavuotiaaksi olet vasta puolimatkassa.
Entäs jos ajattelisit joka päivä nautinnolla sitä, ettet ole vielä 85 v. ?