Exällä turkiskuoriaisia kotona
Ja lapsi haluaisi vuoroasua.
Kuolevatko nuo pakkasessa missä ajassa?
(Turkiskuoriaiset, ei exät.)
Kommentit (10)
Uppaan tätä. Oon nyt pakastanut rapsakoissa asteissa lapsen mukana olleet tavarat.
Joidenkin lähteiden mukaan ”kuolevat huonosti pakkasessa”.
Onko kokemuksia?
Hirvittää ja tilanne ottaa päähän. Eksä on tällaisissa asioissa perk*leen arrogantti ihminen. Käy ihan mahdottomaksi, jos häntä yrittää neuvoa. 😬
Vierailija kirjoitti:
Ja lapsi haluaisi vuoroasua.
Kuolevatko nuo pakkasessa missä ajassa?
(Turkiskuoriaiset, ei exät.)
😂
Noita on vaikea hävittää. Vaarallisia eivät ole mutta ikävä tietysti jos leviää. Ehdota ex:llesi että teette vaikka yhdessä sen kämppään kunnon raidi suihkutuksen listojen väliin ja kaappeihin. Muutaman tunnin päästä kunnon imurointi ja pölypussi heti sen jälkeen ulos roskiin. Uusiminen tarvittaessa puolen vuoden välein.
Onko niitä joillain ihan riesaksi asti? Mulla tulee tuollainen vastaan ehkä puolen vuoden välein, enkä ole osannut huolestua.
Vierailija kirjoitti:
Uppaan tätä. Oon nyt pakastanut rapsakoissa asteissa lapsen mukana olleet tavarat.
Onko kokemuksia?
Hirvittää ja tilanne ottaa päähän. Eksä on tällaisissa asioissa perk*leen arrogantti ihminen. Käy ihan mahdottomaksi, jos häntä yrittää neuvoa. 😬
On kokemuksia. Kuukahtavat pakkasessa. Tietysti jos ehtivät levitä teillä niin sitten pitää pakastaa koko asunto (irtaimisto). Pakastaminen ja yletön siivous, voit myös laittaa teippiansoja.
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä joillain ihan riesaksi asti? Mulla tulee tuollainen vastaan ehkä puolen vuoden välein, enkä ole osannut huolestua.
No, tää eksä on nyt pitänyt kotivaatteena sellaista hyvälaatuista villapaitaa, jossa näyttäisi olevan pari-kolmekymmentä peukalonkokoista reikää.
Olin suht järkyttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemuksia?
Hirvittää ja tilanne ottaa päähän. Eksä on tällaisissa asioissa perk*leen arrogantti ihminen. Käy ihan mahdottomaksi, jos häntä yrittää neuvoa. 😬On kokemuksia. Kuukahtavat pakkasessa. Tietysti jos ehtivät levitä teillä niin sitten pitää pakastaa koko asunto (irtaimisto). Pakastaminen ja yletön siivous, voit myös laittaa teippiansoja.
Kiitos.
Meillä ei oo näkynyt. Yritän olla tarkkana tän homman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Noita on vaikea hävittää. Vaarallisia eivät ole mutta ikävä tietysti jos leviää. Ehdota ex:llesi että teette vaikka yhdessä sen kämppään kunnon raidi suihkutuksen listojen väliin ja kaappeihin. Muutaman tunnin päästä kunnon imurointi ja pölypussi heti sen jälkeen ulos roskiin. Uusiminen tarvittaessa puolen vuoden välein.
Näistä neuvoista myös iso kiitos.
Yritän markkinoida ajatusta hälle. Saisipa musta vielä kerran työvoimaa. 😆
Raid tappaa! Olen astmatikko ja himosiivooja eli talossani aina siistiä. Silti kuoriaisia tulee, minun tapauksessani vyöihrakuoriaisia, sillä ne tulevat ”katon läpi” eli lentävät katon yläpohjaan etsimään linnunraatoja/hiirenraatoja ja sieltä mönkii rakosista sisään. Himosiivous ei auttanut. Tein niin että muu perhe 5 tunniksi ulos j joka huone täyteen raidia. Sitten ilmanvaihto pois ja itsekin ulos odotelemaan. Jo lähti nirri! Sen jälkeen toki piti imuroida ja etsiä kaapeista kuoriaiset.
Raidi suihkutetaansiis ilmaan, ei suoraan hyönteiseen, sillä osa on aina piilossa.
Yön yli pakastaminen riittää, muista pakastaa myös kengät.