Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lihava löytää miehen? siis sellaiset oikein reilusti ylipainoiset

Vierailija
13.04.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä likalla oli todella hyvän näköinen hoikka poikakaveri. Minä laiheliini en saanut poikakaveria koko opintojen aikana. :/

Kaikki eivät tuijota vain kiloja.

Vierailija
2/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

4D-dokumentissa oli juttua näistä miehistä. Mitä lihavampi nainen, sen parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä tykkää lihavista naisista. Osa naisista ovat olleet hoikkia kun ovat miehen iskeneet ja lihoneet suhteen aikana. Miehet ei välttämättä koe lihavuutta syyksi jättää.

Vierailija
4/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhtainen muodokas vartalo, kauniit huuolitellut kasvot, ihan kivoja vaatteita ja upea hoidettu tukka.

Rinnat kokoa 90DD... miehiä olisi tulossa ovista ja ikkunoista, oikeen kuolaavat perässä, mutta olen onnellisesti naimisissa ihanan (hoikan jos jotakuta kiinnostaa) mieheni kanssa. Kokemus on osoittanut, että hyvin monet miehet haluavat ison ja muodokkaan naisen.

Vierailija
5/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummaihoiset, ulkomaalaiset miehet. Heille on sitä parempi, mitä lihavampi nainen on.

Vierailija
6/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 166/102

Vierailija
7/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa on 30kg.

Vierailija
8/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mitä olen lähipiirini isompia naisia seurannut. Kuulemma netissä näitä lihavuuden ihannoijia tulisi pilvin pimein, mutta kuka itseään kunnioittava nainen sellaisen haluaisi (näin sanoi ylipainoinen ystäväni). Nainen kuitenkin haluaa tulla rakastetuksi itsensä takia, ei läskiensä (tai hoikkuutensa, sen puoleen!).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi