Lihavat/rumat miehet vaativat naiselta kauneutta - miksi?
Tämän olen huomannut kuunnellessani miesten kommentteja työympyröissä (olemme kaikki korkeakoulutettuja). Ymmärtäisin, jos urheilullinen tyyppi kaipaa kumppania, joka on innostunut liikunnasta ja terveellisistä elintavoista. Sen sijaan en ymmärrä, miksi monet lihavat/rumat miehet vaativat naisilta kauneutta ja kommentoivat naisten painoa. Useampikin huomattavan ylipainoinen mies (+40 kiloa ylimääräistä) kommentoi naisten painoa ilkeää sävyyn. Minuakin kehotettiin laihduttamaan reippaasti, bmi 21,5. Olenko törmännyt vain typeriin miehiin vai onko nykyisin näin vaativia tapauksia? Miten reilusti ylipainoinen kehtaa vaatia normaalipainoisia laihduttamaan?
Kommentit (36)
Olet törmännyt vain huonoihin yksilöihin. Minulla on hyvin laaja tuttavapiiri ja missään nimessä ei miehet koskaan arvostele naisten painoja. Kaikenlaisia naisia löytyy, laihoista lihaviin.
Hommatkaa ihmeessä kunnollisia ihmisiä lähellenne. :)
Vaativia miehiä en oo kohdannu, mutta naisia kyllä!!!!!! Miehille tuntuu kelpaavan nainen ku nainen, mutta naiselle ei kelpaa tosiaankaan mies ellei ole rikas, hyvännäköinen, isomunainen jne!
Vierailija kirjoitti:
Vaativia miehiä en oo kohdannu, mutta naisia kyllä!!!!!! Miehille tuntuu kelpaavan nainen ku nainen, mutta naiselle ei kelpaa tosiaankaan mies ellei ole rikas, hyvännäköinen, isomunainen jne!
Mulle kelpaa vain ohutmunainen, niitä ei harmi vaan, ole olemassa :(
Vierailija kirjoitti:
Pieni tarkennus. MONILLE (ei kaikille) miehille kelpaa nainen kuin nainen SEKSIIN (ei parisuhteeseen).
Syömishäiriöisiä tuollaiset tapaukset.
Yrittävät kompensoida oman vartalonsa puutteita vaatimalla naisilta hoikkuutta.
Oon tavannut samanlaisia tapauksia. Sit on tullut onneksi vastaan hyväkroppaisia miehiä, jotka eivät välitä naisen kiloista tai pienestä pyöreydestä. :)
He eivät todennäköisesti tajua omia puutteitaan ja vaativat siksi naiselta jotain ihannevartaloa ym.
kaverini, huonosti koulutettu ylipainoinen mies, odottaa isotissistä,kaunista blondia ❤
Taas kerran täysin keksitty aloitus, jossa miehet tietenkin esitetään huonossa valossa. Toksinen maskuliinisuus my ass, naisethan ne niitä myrkyllisiä näyttävät olevan.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla vaativien miesten osastolla on ne rumat ja todella reilusti ylipainoiset miehet. Ja kyllä myös ne akateemiset sellaiset ja nimenomaan ne keski-ikäiset miehet.
Luulen, että sillä on jotain tekemistä sen kanssa että mies kun tulee tiettyyn ikään niin testosteroni vähenee eli pienempi määrä naisia aiheuttaa mitään reaktiota no samaan alkaa myös ne erektiovaivat jotka vie mieskunnon. Tulee ärtyneisyyttä ym. Kyllähän nämä selvästi erottaa, huudellaan ja kiukutellaan naisille, nuoremmille miehille ym. Näitä mielensäpahoittajia siis. Kannattaa antaa vaan olla kyllä se joskus niilläkin ohi menee kun hyväksyvät vanhenemisensa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten hypergamia. Mutta ei sitä naisille kannata yrittää selittää, vaan tärkeintä on ymmärtää se itse.
Kysyin kerran asiasta suoraan tällaiselta mieheltä kun juuri oli kuullen arvostellut jotakuta lihavaa naista. Oltiin samassa seurueessa. Mies tunnusti sitten vaan yllätyksekseni, että arvostelee, koska itsellä huono olo siitä että itse on lihava...
No kun kerran heistä toisten ulkonäön arvostelu on ookoo, niin maksa potut pottuina. Huomauttele heille heidän ulkönäöstään ja painostaan ja katso kuinka se uppoaa. Jos valittavat asiasta, tokaiset että "aijaa, mä puhun vaan niin kuin tekin".
Haluaahan pyylevä siiderivalaskin solakan nuoren lihaksikkaan mustan pantterin.
Silti noilla miehillä riittää naisia yllinkyllin. Hyvännäköiset miehet jotka eivät aseta naisille mitään kummempia ulkonäkövaatimuksia jäävät yksin.
Vähän sama juttu kun että köyhät vaativat keskiluokkaa ja rikkaita elättämään heidät
Koska nuori ja kaunis nainen nostaa rumankin miehen statusta.
Olen itsekin huomannut, että rumimmat miehet ovat kaikista pinnallisimpia olentoja maan päällä. Ei edes komeat miehet ole niin pakkomielteistyneitä kauneuteen, ei heidän tarvitse olla. Tietävät varsin hyvin, että voisivat halutessaan saada kauniin naisen, joten mieluummin keskittyvät siihen tärkeämpään piirteeseen eli luonteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Silti noilla miehillä riittää naisia yllinkyllin. Hyvännäköiset miehet jotka eivät aseta naisille mitään kummempia ulkonäkövaatimuksia jäävät yksin.
Näin se menee sekä naisilla että miehillä. Vaikka inhotaan sitä että vastakkainen sukupuoli asettaa vaatimuksia kumppaniehdokkaille niin silti pahin mahdollinen vaihtoehto on sellainen joka ei vaadi mitään kummallista koska hän on l*tka.
Halu parantaa omien jälkeläisten geenejä. Sama naisilla.