Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada töitä ilman mitään työkokemusta?

Vierailija
04.01.2018 |

olen 27 vuotias, enkä päivääkään ole töissä ollut. Minulla on pelkästään amiksen datanomin paperit ja ammattikorkeakoulu ja yliopisto ovat jääneet kesken. En ole koskaan saanut mitään töitä yksinomaan työkokemuksen puutteen takia. Tänäänkin minut naurettiin vuokratyöfirmasta pihalle työkokemuksen puutteen takia. Omaan firmaan minulla ei riitä tietotaito eikä rahat, mutta en haluaisi loppuelämäänikään elää työttömänä? Miten voisin saada töitä?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Theres no job like blowjob.

Vierailija
2/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa Lähihoitajan paperit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimia hakemuksia yrityksiin ja oman osaamisen päivittäminen vapaa-ajalla. Tärkeää osoittaa oma kiinnostus ja antaa kuva että ymmärtää nykypäivän menoa alalla.

Vierailija
4/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoimia hakemuksia yrityksiin ja oman osaamisen päivittäminen vapaa-ajalla. Tärkeää osoittaa oma kiinnostus ja antaa kuva että ymmärtää nykypäivän menoa alalla.

Tätä olen jo tehnyt vuosia mutta tuloksetta. ap.

Vierailija
5/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkokeilun kautta.

Vierailija
6/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkokeilun kautta.

Minua ei ole otettu ikinä edes työkokeiluun taustani takia. ap.

Vierailija
7/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin näin, että mahdoton tehtävä. Varsinkin tuossa iässä jos ei ole työkokemusta. Työnantajat ajatettelee saman tien, että laiska paska. 

Suurin osa työpaikoista menee suhteiden kautta. Voit olla kuinka paska työntekijä, mutta kunhan suhteet on kunnossa se riittää.  On ihan turha laittaa lappuja ja lippuja mihinkään jos ei ole suhteita.

Joka paikassa myös vaaditaan suosittelijaa. Minullekin sanottiin kerran, että jos ei ole suosittelijaa, niin ei ole mitään mahdollisuutta päästä töihin. :( 

Vierailija
8/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TyöelämäonP#######stä kirjoitti:

Sanoisin näin, että mahdoton tehtävä. Varsinkin tuossa iässä jos ei ole työkokemusta. Työnantajat ajatettelee saman tien, että laiska paska. 

Suurin osa työpaikoista menee suhteiden kautta. Voit olla kuinka paska työntekijä, mutta kunhan suhteet on kunnossa se riittää.  On ihan turha laittaa lappuja ja lippuja mihinkään jos ei ole suhteita.

Joka paikassa myös vaaditaan suosittelijaa. Minullekin sanottiin kerran, että jos ei ole suosittelijaa, niin ei ole mitään mahdollisuutta päästä töihin. :( 

Eipä ole suhteetkaan auttaneet minun tilanteessani mitään. Haastatteluun olen korkeintaan päässyt, ja siellä on nostettu työkokemukseni puute esiin ja minä olen aina jäänyt ilman paikkaa. ap.

Vierailija
9/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkokeiluun sellaiseen paikkaan, joka lupaa sinulle vähintään 8 kk:n määräaikaisen palkkatyöpaikan. 8 kk siksi, että siinä kertyy työssäoloehtoa ansiosidonnaiseen, vaikka työnantajallesi maksettaisi palkkatukea.

Vierailija
10/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele työkokemus. Harvemmin mistään perusduuneista vanhoille työnantajille soitellaan.

Vierailija
11/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy yrittäjäksi toiselle alalle. Ala vaikka pitämään kirpputoria tai pesemään ikkunoita, niissä ei datanomin taitoja tarvita. Palvelualan yrittäjänä et tarvitse edes suurta pääomaa, sen kuin käärit hihat ja hommiin.

Vierailija
12/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjalta täytyy alottaa. Eli pääasia kun pääset johonkin paikkaan esim. puhelinmyyjä, feissari . Tiedän, ettei mitään herkkuhommaa, mutta jostain täytyy lähtee ja noista ensikertalaisille löytyy hommaa. Sit on jo helpompaa edetä mielekkäämpiin hommiin kun on cv:ssä jotain.

Vierailija
13/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemalla töitä

Vierailija
14/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun täydennyskoulutuksen kautta, johon sisältyy työssäoppimisjakso.

Vierailija
15/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta miten pääsee yliopistoon ilman yo-tutkintoa?

Vierailija
16/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta miten pääsee yliopistoon ilman yo-tutkintoa?

Hakemalla.

Vierailija
17/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ensimmäisen työni 27 vuotiaana. Opiskelin tosin yliopistossa silloin..

Vierailija
18/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen jo tehnyt vuosia mutta tuloksetta. ap.

Minkätyylisiä töitä olet hakenut? Osaatko devata? Voitko tehdä jonku nöytteen osaamisestasi ja myyt ajatuksesi hyvin.

Loppupeleissä kaikki on kiinni myymisestä.

Vierailija
19/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoshuoltajaksi.

Vierailija
20/53 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junasi taisi mennä jo. Vähintäänkin se vaatisi luovia ratkaisuja erikoistaitoja tai suhteita.