Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijaako Tinder tavismiehiä vai mikä on meininki

Vierailija
04.01.2018 |

Huijaakohan Tinder tavismiehiä vai mistä on kyse kun nyt pari kertaa tauon jälkeen olen käyttänyt Tinderiä eikä mätsejä ei tule, niin seuraavana aamuna ilmoituksissa on muka viesti mätsistä. Noh, menen katsomaan Tinderiin ja eihän siellä mitään ole ollut. Tämä siis toistunut jo kahdesti täysin samalla kaavalla, joten pistää epäilyttämään. Vielä enemmän haiskahtaa se, että kun ei kolmannenkaan swaippauskierroksen jälkeen tullut mätsejä enkä tarttunut näiden välissä tarjottuihin plus-palvelun mainoksiin, niin tänään pamahti ruutuu mainos gold -palvelusta jolla näkisi kuka on mätsännyt vaikka itse ei olisikaan. Ja nyt tietysti siellä oli (muka) yksi tällainen tapaus jonka näkisi kun tilaa gold -palvelun. Vähän veikkaan, että jos erehtyisin gold -palvelun tilaamaan niin tuo tapaus katoaisi kuin pieru saharaan.

Onhan tuossa tietysti sellainen mahdollisuus, että naiset ovat vmäisiä ja huvikseen testailevat mätsääkö ja jos mies olekaan Dressman -mainoksen klooni niin mätsi poistetaan heti. Kommentteja tinderprinsessat, kiitos.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä oot tavismiehenä tinderissä? Oot liian onnellinen?

Vierailija
2/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa.

Mutta olen huomannut saman pari kertaa, kun notifikaatiot päällä: tulee ilmoitus mätchistä, mutta ei siellä mitään ole. Tai siis on mulla mätchejä jotka on ja pysyy, mutta tuollaisia haamuilmoituksia tullut paristi.

Itse en tee tuota, että poistaisin välittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha :D:D

Tinder on kyllä loistava tapa tulla takaisin maan pinnalle :D Luulot lähtee muutamassa tunnissa

Vierailija
4/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sillä tavalla nuo palvelut huijaavat aina, etteivät kerro miehille, että asiakkaina ei ole juurikaan naisia. Miehet haukkuvat sitten naisia siitä, kun eivät saa matseja, vaikka todellisuudessa naisia voi olla kymmenesosa tai sadasosa miesten määrästä, ja näistäkin osa feikkiprofiileja.

Vierailija
5/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla toimii goldi hyvin vaikka olinkin skeptinen. Vähän tinderin ideahan siinä on sinällänsä mennyt, mutta tottakai se tuntuu mukavalta kun näkee konkreettisesti että on kiinnostava yksilö edes jonkun mielestä.

Vierailija
6/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamuilmoituksia tulee silloin, kun vastapuoli poistaa sinut välittömästi matchaamisen jälkeen. Ja kyllä niitä tulee toisinaan myös naisille, minulle ainakin :(

Vierailija
7/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä vaan vahingossa swaippaa väärään suuntaan. Anteeksi.

Vierailija
8/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan aina välillä testata naisten väitteitä vs. tosielämä. Jos naiset vetoavat Prisma-testiin niin minä voin vedota Tinder -testiin.

Vierailija
9/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen vinkki kaikille miehille ja miksei naisillekin: Jos erehdyt hommaamaan Tinder Goldin, älä ikinä paljasta sitä matchillesi. Ainakin minulle se on välitön turn-off, saman tien voisit kirjoittaa otsaasi "Olen to-del-la epätoivoinen".

Vierailija
10/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan aina välillä testata naisten väitteitä vs. tosielämä. Jos naiset vetoavat Prisma-testiin niin minä voin vedota Tinder -testiin.

Niin no. Prismassa on molempia sukupuolia, ja oikeita pariskuntia. Tinderissä lähinnä epätoivoisia miehiä. Jos oikeasti kiinnostaa parinmuodostus, kannattaa katsoa sitä prismaa.

Jos haluat lääkikseen, kysytkö lukuvinkkejä niiltä, jotka pääsivät sisään, vai niiltä, jotka eivät päässeet?

Vierailija
11/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haamuilmoituksia tulee silloin, kun vastapuoli poistaa sinut välittömästi matchaamisen jälkeen. Ja kyllä niitä tulee toisinaan myös naisille, minulle ainakin :(

Voi olla tämä.

Itselläni on tuo tinder gold. Sieltä välillä tulee "someone new likes you" ja sitten ei olekkaan uutta likeä siellä gold palvelussa. Tämä johtuu varmaankin siitä, että kyseessä on ollut botti, joka on poistettu. Tai henkilö joka on poistanut koko tinder tilinsä.

Ne tinder botit on muuten aikamoisia. Välillä tulee 10 matchiä missivartaloisista naisista, ja sitten he alkavat mainostamaan jotain outoja nettisivuja. Noh.. onhan se kiva vähän aikaa kuvitella. 

Vierailija
12/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa matchin häviämisessä on luultavimmin kyse siitä, että vastapuoli muuttaa mielensä ja poistaa.

Vierailija
13/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no. Prismassa on molempia sukupuolia, ja oikeita pariskuntia. Tinderissä lähinnä epätoivoisia miehiä. Jos oikeasti kiinnostaa parinmuodostus, kannattaa katsoa sitä prismaa.

Jos haluat lääkikseen, kysytkö lukuvinkkejä niiltä, jotka pääsivät sisään, vai niiltä, jotka eivät päässeet?

Kysyn siltä, joka onnistui kasvattamaan reilusti pistemääräänsä hakukertojen välissä

ohis

Vierailija
14/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ontuva vertaus koska onhan Tinderissäkin molempia sukupuolia ja jopa aiemmin suhteissa olleita. Prisma -testi on muutenkin ongelmallinen, koska ei ole tietoa miten kauan parit ovat yhdessä tai miksi he ylipäätään ovat pari...jos edes ovat pari. Voihan siinä olla vaikka veli ja sisko tai serkukset kauppareissulla.

Vierailija
15/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen vinkki kaikille miehille ja miksei naisillekin: Jos erehdyt hommaamaan Tinder Goldin, älä ikinä paljasta sitä matchillesi. Ainakin minulle se on välitön turn-off, saman tien voisit kirjoittaa otsaasi "Olen to-del-la epätoivoinen".

Mitäs epätoivoista siinä on? Omasta mielestäni se turhanpäiväinen vihreän sydämen hakkaaminen on epätoivoista. Goldilla vaan elelet elämääsi ja katsot, kun likejä tippuu. Ei myöskään tarvitse aiheuttaa kenellekkään pahaa mieltä jos olet vahingossa swipennyt väärälle ihmiselle ja sitten poistat hänet. Gold tilillä voi harkita antaako sydämen takaisin. 

Vierailija
16/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tuota Tinderiä parjataan, ettei muka normaali mies sen avulla löytäisi ketään.

Ainakin itse olen käynyt monta kertaa treffeilla. Ei siellä nyt yllättäen ole naisia jonoksi asti repimässä kilpaa mukaansa, mutta paistaa se välillä aurinko risukasaankin. Ihan mukavia ja positiivisessa mielessä tavallisia naisia kenen kanssa tullut tavattua. Kaikki on kanssa olleet hakemassa jonkinlaista merkityksellistä ja pidempää ihmissuhdetta. Vaikka Tinderin maine on vähän sellainen, että siellä haetaan pelkästään yhden yön sekkailuja. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Jokainen hakee mitä itse haluaa. Itselle nuo lyhyet suhteet ilman mitään tunteita on niin merkityksettömiä, ettei jaksa sellaisesta kiinnostua. Täytyy sen vähän enemmän olla. Se on kokoinaisuudessaan niin paljon parempaa silloin.

Keskimäärin noin yksi uusi match per päivä kun jakelee vihreitä sydämiä sen mitä ilmaisversiolla saa laitettua.

Vierailija
17/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy taas niin päin, että uusista mätseistä ja viesteistä ei tule aina ilmoituksia.

Vierailija
18/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle käy taas niin päin, että uusista mätseistä ja viesteistä ei tule aina ilmoituksia.

Ja joskus on käynyt niinkin, että tinder ilmoittaa muka uudesta viestistä, mutta siihen ylös onkin noussut jokin ikivanha viesti muka uudeksi.

Vierailija
19/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäänpäässeet eivät ainakaan anna vinkkejä ilmaiseksi. Heille tulee heti ammattiylpeys. Yksikään lääkäri ei kerro mitään ilmaiseksi. Varaa maksullinen aika niin voit kysellä.

Vierailija
20/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tuota Tinderiä parjataan, ettei muka normaali mies sen avulla löytäisi ketään.

Ainakin itse olen käynyt monta kertaa treffeilla. Ei siellä nyt yllättäen ole naisia jonoksi asti repimässä kilpaa mukaansa, mutta paistaa se välillä aurinko risukasaankin. Ihan mukavia ja positiivisessa mielessä tavallisia naisia kenen kanssa tullut tavattua. Kaikki on kanssa olleet hakemassa jonkinlaista merkityksellistä ja pidempää ihmissuhdetta. Vaikka Tinderin maine on vähän sellainen, että siellä haetaan pelkästään yhden yön sekkailuja. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Jokainen hakee mitä itse haluaa. Itselle nuo lyhyet suhteet ilman mitään tunteita on niin merkityksettömiä, ettei jaksa sellaisesta kiinnostua. Täytyy sen vähän enemmän olla. Se on kokoinaisuudessaan niin paljon parempaa silloin.

Keskimäärin noin yksi uusi match per päivä kun jakelee vihreitä sydämiä sen mitä ilmaisversiolla saa laitettua.

T. oikeasti nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme