Varakas miesystävä ei ymmärrä vähempiosaisia:(
Mies on varakkaasta perheestä mutta on aina tienannut oman elantonsa. Minä olen vähävaraisesta perheestä, jossa aina elettiin kädestä suuhun. Mies ei ymmärrä miten voi olla olemassa ihmisiä, joilla ei ole varaa syödä tai ostaa mitä mieleen tulee ja miehen mielestä köyhyys on oma vika. Saimme aikaan riidan, koska omien sanojensa mukaan mies haluaisi harrastaa enemmän, mutta työ vie häneltä paljon aikaa ja energiaa. Minä olin pitkään työttömänä, mutta sain töitä, tosin en tienaa puoliakaan mitä mies. Mies keksi ehdottaa yhteistä lyhyttä viikonloppumatkaa, mutta kieltäydyin vedoten taloudelliseen tilanteeseen. Siihen mies vain lyttäsi ja haukkui minua laiskaksi, koska tienaan niin vähän ja koulutukseni on väärä jne. Kyllä tuli paha mieli. :( Mies päätti sitten, että lähtee yksin aktiivilomalle ja jättää minut yksin tienaamaan, vaikka työskentelen vain arkisin kuten mies. Sanoin miehelle, että hän voisi olla avarakatseisempi, mutta minä olen hölmö ja kapeakatseinen, kun teen hyväntekeväisyystyötä ja autan heikosti toimeentulevia perheitä. Miten saan miehen ymmärtämään?
Ikää meillä 25 ja 29.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama provo. Aina vähän muunneltuna, mutta aina se nainen on uhri.
Sama kaava toistuu kerrasta toiseen...miten saan miehen ymmärtämään, mitä teen, mitä mieltä, jne.
Tuohan on ensimmäinen hälytysmerkki, jolloin kannattaa juosta ja lujaa. Meinaan tuo "et tule koskaan parempaa löytämään."
Eli ei muutakuin eroa ja nopeeta.