Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni ovat iloisia

Vierailija
04.01.2018 |

Kahdesta paikasta avioliitostani. Molemmilla kestäneet avioliitot jo 40v ja ovat vissiin onnellisia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun siskot olisivat onnellisia siitä, että sä olet solminut kaksi "paskaa avioliittoa"?

En tiedä. Vihaavat minua ja ovat vahingoniloisia asiasta.

Vierailija
22/26 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään sinun siskosi eivät ole iloisia siitä, että yhdellä siskolla menee huonosti. Typerä ajatuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun siskot olisivat onnellisia siitä, että sä olet solminut kaksi "paskaa avioliittoa"?

Älä viitsi. Sulla on kieroutunut käsitys, että kaikki on sua vastaan, muiden elämä on helppoa ja onnellista ja ihmiset saa asioita tosta vaan. Muilla on ihan samoja ongelmia kun sulla, ne vaan etsii keinot millä ongelmat selätetään. Mitä sä teet? Valitat vuodesta toiseen.

Vierailija
24/26 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. Sulla on kieroutunut käsitys, että kaikki on sua vastaan, muiden elämä on helppoa ja onnellista ja ihmiset saa asioita tosta vaan. Muilla on ihan samoja ongelmia kun sulla, ne vaan etsii keinot millä ongelmat selätetään. Mitä sä teet? Valitat vuodesta toiseen.

Ovat ihan suoraa sanoneet päin naamaa inhoavansa mua. Tämä tapahtui äitimme hautajaisissa.

Vierailija
25/26 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat ihan suoraa sanoneet päin naamaa inhoavansa mua. Tämä tapahtui äitimme hautajaisissa.

Ei pahalla, mutta toisaalta ymmärrän. Oothan sä täällä monesti siskosikin haukkunut. Ehkä siskotkin käy palstalla.

Vierailija
26/26 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla, mutta toisaalta ymmärrän. Oothan sä täällä monesti siskosikin haukkunut. Ehkä siskotkin käy palstalla.

Ei käy. He ovat pienestä asti inhonneet mua eipä silloin ollut nettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi