Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sairas on ihminen joka nousee talvellakin klo 4?

Vierailija
04.01.2018 |

Todella sairas.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni joogi herää noihin aikoihin. Laadukkain uni nukutaan kello 22-02 -välillä. Jos meditoi, ei tarvitse REM-unta niin paljon kuin ei-meditoija, ja joogit usein ovat hyviä ottamaan pienet voimapäikkärit päivällä, esim. heti töiden jälkeen. Tällöin nukkuminen kello 22-04 on aivan riittävä unen määrä.

Asioita voi harrastaa muuten myös silloin aamulla. Silloin maailma on hiljainen ja puhdas, voi rauhassa tehdä omia juttujaan ennen kuin perhe herää. Tai vaikkapa mennä kuudeksi uimahalliin tai lenkille ja sen jälkeen virkeänä töihin.

Minusta on aina tuntunut hassulta että monien mielestä se vasta oikein elämää on kun saa valvoa myöhään! Ikään kuin ihmisillä olisi jotenkin jäänyt lapsuus päälle. Nykyään kun kaikki ohjelmatkin voi katsoa koska tahtoo, ei ole mitään syytä valvoa myöhään. Yhtä hyvin sen elokuvan voi katsoa vaikka aamulla ennen töihin menoa kuin keskellä yötä.

Konsertit, keikat tai elokuvateatterissa katsotut elokuvat tuskin on kenenkään päivittäistä elämää. Ja esimerkiksi minulle tuollaiset asiat ei merkitse mitään, nautin koska hyvänsä musiikista mieluummin kotonani kuin ihmispaljoudessa.

Vierailija
22/39 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suunnittele meillä työlistoja, mutta se joka suunnittelee laittaa mulle usein kohteita, joissa pitää olla aamulla viideltä. On herättävä neljältä tai jopa aiemmin, riippuen siitä kuinka kaukana kotoa työkohde sijaitsee. Joskus pitää lähteä kotoa neljältä jotta ehtii perille viideksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun herää aiemmin ja menee aiemmin töihin saa myös lähteä aiemmin ja vapaa-aika on paremmin käytettävissä. Välttää myös ruuhkat.

Vierailija
24/39 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolet ja murheet valvottaa

vanhat ihmiset

Vierailija
25/39 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ankeaa elämää jos heti seitsemän jälkeen illalla täytyy alkaa miettiä nukkumaanmenoa.

No minusta elämä on ankeaa, jos herää vasta kymmeneltä aamupäivällä, niin että iso osa päivästä on jo mennyt hukkaan.

Itse en herää neljältä vaan vasta kuudelta, mutta alan kyllä jo seitsemältä miettiä nukkumaanmenoa, koska pian sen jälkeen lähden koiran kanssa iltalenkille ja aloitan sen jälkeen iltatoimet. Sitä paitsi talvella on pimeää joka tapauksessa, niin on ihan se ja sama kärsiikö sitä pimeyttä illalla vai aamulla.

Vierailija
26/39 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niihin aikoihin juuri parhaimmassa REM -univaiheessa.

Vierailija
27/39 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa ap koska itse heräät niin voidaan täällä sitten yhdessä kaikkien kanssa miettiä onko sinun heräämisaikasi sairas- ta.

Vierailija
28/39 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niihin aikoihin juuri parhaimmassa REM -univaiheessa.

Useimmat makaavat unihalvauksen kourissa pystymättä liikuttamaan edes pikkusormeaan ja ovat äärimmäisen kauhun vallassa.

Vierailija
29/39 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on jotenkin hienoa, kun kaupassa voi käydä yöllä ja eletään sellaista omaa ihanaa vuorokausirytmiä virka-ajasta välittämättä, mutta ihan kamalaa, jos jonkun vuorokausi ei alakaa klo 11 päivällä vaan klo 4 aamulla? Samanlainen ei-virka-aikainen asiaha sekin on.

Vierailija
30/39 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.30 herätys monen vuoden ajan. Viideltä meni bussi ja kuudelta alkoi työt. En nauttinut siitä mitenkään, mutta valitettavasti elämä oli tälläistä. Luonteeltani olen kyllä pikemmin laiska.

Vierailija
31/39 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin aamuvirkkuna pidän "sairaampina" niitä jotka valvoo myöhään. Nukkumaan on mentävä viimeistään kymmeneltä...

Vierailija
32/39 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! herään aamuisin neljältä, koska työt alkavat kuudelta ja koira pitää lenkittää aamulla ennen töihinlähtöä. onko tullut mieleesi, että jotkut työt tosiaan alkavat kuudelta?

Vierailija
33/39 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on yöpuu?

Vierailija
34/39 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on menossa aikaisin lääkäriin ja sinne on pitkä matka, niin voi joutua heräämään jopa neljältä.

"Jopa neljältä herätys lääkäriin"? :D Itse herään joka aamuvuoroon 3.30 herätyskellon takia eli ihan normaali työpäivä. Pääsen töistä klo 14.00. Ja en tosiaankaan ole aamuihmisiä.

Vierailija
35/39 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä! herään aamuisin neljältä, koska työt alkavat kuudelta ja koira pitää lenkittää aamulla ennen töihinlähtöä. onko tullut mieleesi, että jotkut työt tosiaan alkavat kuudelta?

Pistän paremmaksi. Mulla työt alkaa puoli kuusi. Mutta av-mammamaailmassa kaikki työskentelevät 8-16.

Vierailija
36/39 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen luuseri arvostelee toisten heräämisaikoja, eikö sinulla ole omaa elämää?

Vierailija
37/39 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyö alkaa aamulla kuudelta. Työmatka on tunnin. Sitä ennen haluan syödä aamupalan ja lukea lehden rauhassa. Iltavuoroviikkona saa sitten nukkua kymppiin.

Vierailija
38/39 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.. tuota. Mulla alkaa työvuoro klo 05:00. Pakko herätä neljältä, kun työmatkaankin menee 40 minuuttia. Olisin siis kai vähemmän sairas työttömänä...

Vierailija
39/39 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinusta sopiva aika herätä ja mihin se perustuu, avaa vähän meillekin tätä ajattelumalliasi.

Aamuaurinkoon on kiva herätä.

Ei ap.

Mihin hiton aurinkoon.??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan