Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies yritti tehdä treffeillä vaikutuksen syömällä kebab-annoksesta sen vihreän pepperonipaprikan "KOKONAISENA"

Vierailija
04.01.2018 |

Katsoi vielä urotekonsa jälkeen, että reagoinko jotenkin ihaillen tai "vautsi vau" -tyyliin. :D Siis tiedättekö sen etikalta maistuvan vihreän suikeron, joita jotkut ääliöt luulevat jalapenoksi? Melkein teki mieli sanoa, että noita vedettiin 12-vuotiaana useita kappaleita kerralla, kun grillailtiin vanhempien mökillä. No, muuten kyllä ihan mukava mies, mutta vähän huvitti tuo hänen miehekkyyden osoitus.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä olisi voinut saada hyvänkin ketjun. Itselläni tosin ei ole mitään kovin noloa "soidintanssia" tai tansseja kerrottavaksi. Lähinnä olen törmännyt leuhkoihin miehiin eli brassaillaan rahalla ja omaisuudella. Yksi muisti aina mainita miten on öljy-yhtiössä töissä ja toinen kertoi omistavansa ravintolan. Yhteisiä piirteitä näille miehille oli konservatiivisuus ja että odotettiin naisen olevan se pullantuoksuinen kotiäiti. Ei napannut kyllä minua.

Vierailija
22/38 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten provot esitetään niin usien miehen kustannuksella? Milloin mies suhisee ja potkii koivuja, milloin nostaa niin ja niin vähän penkiltä tai syö x-määrän hampurilaisia tai jalapenon. Keksikää noita tarinoitanne ihan omasta itsestänne tai lakatkaa ainakin esittämästä, että olisitte kovin itseironisia, kun huumorinne perustuu miesten halventamiseen.

Kai ne nyt porvoossa kirjoittelee siitä mistä lukijakunta tykkää. Ainahan näissä tarinoissa on keski ikäinen suomalainen mies jota mustamaalataan tai sitten se jotain sikailee jotta mammat voivat kaikki kuorossa huokaista että kylläpä miehet ovat sikoja. Naiset taas näissä tarinoissa ovat viattomia uhreja ja pyhimyksiä paitsi jos ovat nuoria ja kauniita - sellaiset ovat huo ria ja kodinrikkojia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, tuohan on jotenkin suloista ja charmantin höpsöä. Mä ottaisin imarteluna, jos mies yrittäisi noin tehdä vaikutuksen muhun. Lisäksi siitä tulisi heti yhdistävä tekijä, mä kun tykkään chilistä ja tulisuudesta. Olisin vähän ihastellut, että sulle sopii noin tulinen ruoka ja sitten sanonut, että mäkin tykkään kyllä mutta en tietenkään liikaa mahtaillut ettei vaikuta ylimieliseltä. Sen verran kuitenkin, että olisin nähnyt järkyttyykö miespolo siitä, että nainenkin pitää tulisesta. Jos järkyttyy, bye bye. Jos ei niin ei muuta kuin chilitapahtumiin yhdessä pariskuntana :D

Vierailija
24/38 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, tuohan on jotenkin suloista ja charmantin höpsöä. Mä ottaisin imarteluna, jos mies yrittäisi noin tehdä vaikutuksen muhun. Lisäksi siitä tulisi heti yhdistävä tekijä, mä kun tykkään chilistä ja tulisuudesta. Olisin vähän ihastellut, että sulle sopii noin tulinen ruoka ja sitten sanonut, että mäkin tykkään kyllä mutta en tietenkään liikaa mahtaillut ettei vaikuta ylimieliseltä. Sen verran kuitenkin, että olisin nähnyt järkyttyykö miespolo siitä, että nainenkin pitää tulisesta. Jos järkyttyy, bye bye. Jos ei niin ei muuta kuin chilitapahtumiin yhdessä pariskuntana :D

Joo, voisihan sitä vähän yrittää asennoitua suopeammin, kun me yritetään tehdä teihin vaikutusta. Helppo se on siinä teidän pallilla vain istua ja arvostella.

Syntyis ehkä niitä parejakin vähän helpommin, kun ei niuhotettaisi.

Vierailija
25/38 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kun tuollaisen kebab-"chilin" tulisuus on samaa luokkaa mansikkajugurtin kanssa. Voisi olla että äijä itkisi kun joutuis syömään esim. jonkun rawit-chilin, puhumattakaan sitten habanerosta ja siitä tulesemmista. 

Vierailija
26/38 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks heebo kehui syöneensä naga morichin, kun oli ensin vähän paistanut sitä. Olen maistanut nagaa, ja vaikka chilistä tykkään, niin nagassa kohtasin voittajani. Mikä niissä chileissä on, että niillä pitää elvistellä?

Vierailija
27/38 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo kokonaisena on isolla ja lainausmerkeissä? Ap on vähän erikoinen.

Vierailija
28/38 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepperoni on makkaraa.

Se "pippurikin" on etikassa uitettu paprika. Kaveri popsii niitä purkin kerrallaan. Ei miehuuttaan julistaakseen, mutta kun tykkää niistä.

Vierailija
29/38 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Jos mitään tämän suuntaista olisi tapahtunut ei ap olisi kiinnittänyt huomiota mihinkään peperonin syöntiin vaan rientänyt itkemään miten joku kehtasi viedä deitillä KEBABILLE.

M

Hyvää kebua ei voita mikään, kelpaisi mulle.

N, ihan oikeasti

En minä kuitenkaan uskaltaisi ensimmäiseksi kebudeittiä ehdottaa. Mennään sitten kebulle kun ollaan päästy "yhdessä verkkareissa löhöäminen" vaiheeseen?

M

Me oltiin ekaa kertaa treffeillä mäkkärin autokaistalla.

N24

Vierailija
30/38 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kebab treffeillä kyllä kovin elämän koulu joten Provo.

Vierailija
31/38 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten provot esitetään niin usien miehen kustannuksella? Milloin mies suhisee ja potkii koivuja, milloin nostaa niin ja niin vähän penkiltä tai syö x-määrän hampurilaisia tai jalapenon. Keksikää noita tarinoitanne ihan omasta itsestänne tai lakatkaa ainakin esittämästä, että olisitte kovin itseironisia, kun huumorinne perustuu miesten halventamiseen.

Aaa suhiseva pihakoivun potkijamies, olinkin unohtanut! :D

Vierailija
32/38 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhayritys.

ÄLÄ HAASKAA AIKAASI, AP.

Vierailija
33/38 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Jos mitään tämän suuntaista olisi tapahtunut ei ap olisi kiinnittänyt huomiota mihinkään peperonin syöntiin vaan rientänyt itkemään miten joku kehtasi viedä deitillä KEBABILLE.

M

N, ihan oikeasti

En minä kuitenkaan uskaltaisi ensimmäiseksi kebudeittiä ehdottaa. Mennään sitten kebulle kun ollaan päästy "yhdessä verkkareissa löhöäminen" vaiheeseen?

M

Tämä pisti naurattamaan nostalgisesti, muistan jo hyvin varhain ajatelleeni, että voi kun vois hypätä suoraan 15. treffeihin ilman niitä alkuaikojen vaivaannuttavia etsikkojuttuja  ;D. Hei kuule, mä luulen et mä en ole ainut joka ei etsi mitään tollaista vaikutustekijää alussakaan, et kokeiles piruuttaas kebuehdotusta jollekin sopivalle tapaukselle, jos se nappaa niin sit ootte jo heti alkuun lähellä sitä verkkarivaihetta :). Menkää vaikka jonnekin vähän kauemmaksi jollekin hyväksi mainostetulle kebupaikalle jos jotain pientä extraa olis kiva saada treffeille, ajomatkalla ehtii hyvin jutellakin samalla.

Se N

Vierailija
34/38 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Miten se nyt "yritti tehdä vaikutuksen" minä syön noi aina niin että purasen siitä kannasta ja sitten kokonaisesta jauhan suussa sen. En ainakaan minä sitä minään vaikutuksen tekemisenä pidä vaan helpompi syödä niin kuin että triskuu ne etikat sieltä sisältä pitkin rinnuksia jos keskeltä haukkaa.

Vierailija
35/38 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oliskin totta, niin söpöähän toi vaan on.

Vierailija
36/38 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika lapsellinen saa mies olla, jos minkään asian syömisellä/juomisella yrittää naista hurmata. 

AP, jos kyseessä olisikin ollut aito jalapeno, niin olisitko siinä tapauksessa ollut ihastuksesta polvet heikkoina?

Vierailija
37/38 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

M

Kaikki ei oo mitään helvetin nipottavia hienohelmoja. Me käytiin ensitreffeillä hakemassa Järvigrilliltä ruokaa ja mentiin mun parvekkeelle syömään, mulle isot makkaraperunat ja miehelle Oululainen tai millä nimellä se nyt onkaan. Parempi kuin pönötys jossain raflassa. Sinne ehtii kun tietää onko tulossa hullun kiusallinen ilta vai ei.

Vierailija
38/38 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

M

N, ihan oikeasti

M

Tai sitten voi skipata "vaikutuksen tekemis"-vaiheen ja siirtyä suoraan verkkarivaiheeseen. Yksi syy siihen, että olen niin hulluna miesystävääni on, että hänen kanssaan jätimme väliin kiusallisen alkutapailun, ekat treffit oli kahvittelua minun luona, siitä oli helppoa siirtyä seksiin ja telkkarin edessä löhöämiseen. Ei sitä enää kolmekymppisenä jaksa turhaan stressata "oikeaoppisesta" treffailusta.