Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, en ehdi tulemaan

Vierailija
04.01.2018 |

Tuntuu että seksi on nykyään vaan sitä että mies saa omat tarpeensa tyydytettyä. Minä jään niin monesti ilman tyydytystä. Ärsyttää kun en osaa ottaa asiaa puheeksi järkevästi. Varmaan seksiäkin voisi olla useammin kun itsekin ehtisi siitä nauttia. Onko kellään muulla samaa ongelmaa? Ja tiedän, palstalle avautuminen ei muuta tilannetta, vaan suora puhe. Missä tilanteessa näistä olisi oikea aika ja hyvä hetki jutella?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ei harrasteta seksiä, kun ei ole jännitettä, kun ollaan rauhallisia eikä ole jääkiekkoa telkkarissa.

Vierailija
2/17 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne! Mainitsemasi tilanne tapahtui 10 minuuttia sitten,nyt tuo nukkuu vieressä. Ja tätä on usein. Ei siinä kuule muu auta ku mennä itse sinne suihkuun leikkkimään :(

Toinen mikä auttaa miestä kestämään kauemmin,on penisrenkaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, ettei huvita enää, kun et itse saa. Varmaan mies alkaa miettiä asiaa.. Vaileneminen ei ainakaan auta asiaa.

Vierailija
4/17 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon aina ennen seksiä että minäkin haluan tulla, niin me hoidetaan sit minut ensin, tai niin että mies varoittelee ettei hänellä mene enää kauaa. Sitten me lopetetaan esim yhdyntä ja hoidetaan mut loppuun :D

Vierailija
5/17 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanon aina ennen seksiä että minäkin haluan tulla, niin me hoidetaan sit minut ensin, tai niin että mies varoittelee ettei hänellä mene enää kauaa. Sitten me lopetetaan esim yhdyntä ja hoidetaan mut loppuun :D

Ps. Ja siis aina minua ei huvita itse tulla ja haluan vaan harrastaa seksiä miettimättä, niin en sano sitten mitään, tai kun mies kysyy että haluanko minäkin tulla (ei kysy aina) niin sanon vaan että ei tällä kertaa.

Vierailija
6/17 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tuollaisia miehiä. Itse ainakin pyrin parhaani mukaan saamaan naisen tulemaan ihan jokaisella kerralla. Tietenkin haluan tuottaa nautintoa kumppanilleni.

Vierailija
7/17 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut joskus harrastavani seksiä siten, että vaimo ei ehdi tulla.

Vierailija
8/17 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa seksi sujuu yleensä hyvin yhteisessä kiihkossa, sitten kun aletaan ystävällisesti mennä vuorotahtia eli ensin sinä sitten minä, alkaa se tuntua itsetyydytykseltä. Lopulta se yksinäinen vuoropeli-seksi alkaa ottaa todella päähän kumpaakin. Noin karrikoidusti sanottuna. Itsellä ei muu toimi hyvään seksiin kuin partnerinvaihto.

Vierailija
9/17 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on selvä asia, että kumpikin otetaan huomioon. Meillä on ennemmin niin päin, että välillä saan muistuttaa miestä, että seksi ei ole välttämättä huonoa, vaikka ei sillä kertaa tulisikaan. En pysty saamaan orgasmia yhdynnässä, joten se on aina tuotteva klitorista stimuloimalla suulla tai käsin. Luulisi, että toisen tulemisen varmistaminen (tämän sitä halutessa) ois normaalia, pystyi sitten tulemaan yhdynnässä tai muulla tavoin.

Vierailija
10/17 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi toimia meilläkin 🙂

Vierailija
11/17 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa seksi sujuu yleensä hyvin yhteisessä kiihkossa, sitten kun aletaan ystävällisesti mennä vuorotahtia eli ensin sinä sitten minä, alkaa se tuntua itsetyydytykseltä. Lopulta se yksinäinen vuoropeli-seksi alkaa ottaa todella päähän kumpaakin. Noin karrikoidusti sanottuna. Itsellä ei muu toimi hyvään seksiin kuin partnerinvaihto.

Surullista, en haluaisi että näin käy 🙁

Vierailija
12/17 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä kyse on myös siitä, että nainen ei ole uskaltanut sanoa suhteen alussa, ettei ehdi oikeasti saamaan pikaisessa rynkytyksessä. Niin ei kannattaisi toki tehdä.

Vierailija
13/17 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tällaiset aloitukset suoraan laittaa seksiosioon?

Vierailija
14/17 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos ei laueta samaan aikaan niin seksi on paskaa?

Vierailija
15/17 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja aina nää peräkylän poikien kommentit et "minä kyllä pidän huole siitä että naiseni tulee ennen minua". Tottakai se tulee ku videoo voi kelata.

Mut ap, jätä se sika

Vierailija
16/17 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos ei laueta samaan aikaan niin seksi on paskaa?

Tuskin se nyt sitä tarkoitti, vaan että seksi on liian kohteliasta. Ja on keskittynyt fyysiseen räpläämiseen.

Vierailija
17/17 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä äijän runk*ualustana ei ole ainakaan mua varten. Jos mies haluaa kassinsa tyhjiksi, niin hän saa hoitaa ne tarpeet itsekseen. Seksi on kahden kauppa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi